×

افتر

همه چیز درباره " افتر "

افتر

سلام.خانم من بعد از گذشت5 سال قراردادی بیمارستان قرار بود ماه قبل حکم رسمی آزمایشی بگیرد.ولی گزینش حکم اخراج ایشان را ابلاغ کرد.سوال کردیم علت چیه گفتند 1_آرایش خانم بنده2-عدم رعایت مرز با نامحرم در محیط بیمارستان. البته اعتراض کردیم و جلسه تجدید نظر در هسته گزینش تشکیل شد با حضور خانمم و دفاع ایشان و رد کردن تمامی اتهامات. خانم من شک نداشت که با هدنرس بخش که مشکل داشت اون ایناطلاعات غلط رو به گزینش داده و به تازگی از منبعی موثق اطمینان پیدا کرده که چون خانمم از طرف یک پزشک که با هد نرس مشکل داشت حمایت شده والان اون پزشک به استانی دیگر رفته ، هدنرس داره تسویه حساب شخصی میکند . وآنچه در چنته داشته جهت خراب کردن و اتهامهایی که مگه چی بینشونه که اینقدر حمایت میشده است. حال میخواهم بدانم در این کشور اسلامی که اشخاصی اینچنین با آبرو و حیثیت و آینده شغلی افراد بازی میکنند و از طرف گزینش حاشیه امن پیدا کرده اند چگونه میشود برخورد کرد و اعاده حیثیت کرد .به من بگویید چه کنم ممنون میشم.

با سلام در مورد شخصی که به خانم شما نسبت ناروا داده می توانید تحت عنوان نشر اکاذیب و افترا در دادسرا شکایت کنید البته اگر حراست تایید کند که هدنرس اطلاعات مغرضانه داده است و یا خانم شما شاهد دیگه داشته باشد. درصورتی که رسمی هم نشد می توانید از طریق دیوان عدالت اداری الزام بیمارستان یا دانشگاه علوم پزشکی را به رسمی کردن استخدام ایشان بخواهید.

مشاهده پاسخ کامل

باسلام وعرض ادب اینجانب مدیر عالم شرکت تعاونی مصرف کارمندی بودم بمدت ده سال بعلت اختلافات هیات مدیره از اینجانب به جرم خیانت درامانت ، اختلاس، برداشت پول از حساب ، جابجایی پول از حساب ها ، صدور چکهای بی محل ، سوء استفاده از مدیر عاملی و ..... علیه من شکایت کیفری نمودن خوشبختانه بعد از 4سال دادگاه درکلیه موارد بالا رای به برات صادر نموده است فقط درمورد نحوه پرداخت بدهیها با وجود اعلام نظریه کارشناسان (سه نفره) که کل بدهیها بایستی توسط همه هیات مدیره پرداخت گردد ولی چیزی در حکم از این حیث گفته نشده است . خواهشمندم اولا بفرمائید آیا می توانم اعاده حیثیت کنم ( درضمن کارمند همان اداره هم هستم )و چگونه ؟ دوما براساس قانوان تجارت چگونه می توانیم جهت پرداخت بدهی که اعلام شده اعتراض کنم ؟ باتشکر از شما ازمشهد مقدس

شما می توانید علیه کسانی که شما را متهم به ارتکاب جرم کرده اند تحت عنوان افترا در

مشاهده پاسخ کامل

با سلام و احترام، اینجانب م. ک. مسئول دانشگاه از شخصی بنام م. م. شکایتی تحت عنوان جعل و استفاده از سند مجعول در دادسرا مطرح و ایشان از اتهام وارده حکم برائت گرفت. اکنون ایشان علیه اینجانب شکایت نموده و اعلام کرده است که بنده به او توهین و افترا و نشر اکاذیب زده (نموده) و دادیار محترم دادسرا قرار مجرمیت علیه اینجانب صادر نموده و به دادگاه ارجاع داده است. در قرار صادره اعلام شده که ظاهراً بنده قصد تشویش اذهان عمومی علیه آقای م. م. را داشته و کیفر خواست صادر شده است. لازم به ذکر است آقای م. م. در اسناد مالی دانشگاه جلوی عنوان مسئول دانشگاه که به بنده متعلق بود و در آن نام بنده (م. ک.) تایپ شده بود را لاک گرفته و اسم خود را درج و امضای خود را وارد نموده بود (بدون اطلاع اینجانب). اشتباهاً بنده از نامبرده به اتهام جعل یا جعل عنوان شکایت کردم اما می بایست از ایشان به اتهام غصب عنوان شکایت می کردم چراکه عنوان مسئول مرکز به اینجانب تعلق داشت اما ایشان نام خود را جلوی عنوان بنده (مسئول دانشگاه) ذکر کرده و خود را به ناحق مسئول دانشگاه معرفی کرده بود. مجدد از ایشان با عنوان جدید یعنی غصب عنوان شکایت نموده و در دادگاهی دیگر آقای م. م. علیه اینجانب اعاده حیثیت نموده و اعلام کرده که بنده به ایشان تهمت و افترا زده ام. سوال این است که آیا اینجانب بدلیل آنکه عنوان شکایت اولیه خود را اشتباه اعلام نموده (به جای ذکر غصب عنوان از جعل عنوان استفاده کرده ام) و از آن شکایت آقای م. م. تبرئه شده و ایشان علیه اینجانب اعاده حیثیت کرده آیا بنده مجازات خواهم شد؟ ضمن آنکه پرونده غصب عنوان علیه نامبرده تحت پیگرد قضایی و قرار تامین برای ایشان به دلیل غصب عنوان صادر شده است. بنده برای دفاع از خود در دادگاهی که علیه اینجانب به اتهام تهمت و افترا و نشر اکاذیب تشکیل خواهد شد چه دفاعیه ای ارائه دهم؟ با تشکر و سپاس فراوان م. ک.

مشاهده پاسخ کامل

قانون-آیین-دادرسی-کیفری-(مصوب-سال-1392)بخش-4

قانون آیین دادرسی کیفری (مصوب سال 1392)بخش 4

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.