×

واحد صنفی

همه چیز درباره " واحد صنفی "

واحد صنفی

با عرض سلام. من و پسرعمویم درحال خرید مغازه ای هستیم بطور شریکی (50-50) جهت تاسیس دفتر مشاورین املاک. (قرار است هردو درآنجا مشغول شویم و درآمد بطور مساوی تقسیم شود.) ایشان دارند اقدام میکنند برای گرفتن جواز کسب. 1- آیا جواز کسب میشود بنام 2 نفر باشد؟ 2- اگر جواز فقط به نام ایشان باشد چه مزیتی و چه حقی برای ایشان ایجاد میشود؟ آیا من ضرر میکنم؟ پیشاپیش از عنایت شما سپاسگزارم.

با سلام در پاسخ به سؤال نخست عرض می گردد از آنجایی که جنابعالی و برادرتان قصد خرید مغازه ای را به طور مشاع دارید و ظاهرا" سرمایه ای که جهت کسب و کار اختصاص خواهید داد

مشاهده پاسخ کامل

سلام بنده ملکی را در ساختمانی 22 واحدی که دارای اسناد مسکونی میباشد خریداری نموده ام. همسر بنده با مجوز قانونی از سازمان فنی و حرفه ای اقدام به تاسیس آموزشگاه مراقبت زیبایی در این محل کرده است .در ضمن هیچکس در این ساختمان سکونت ندارد و تمامی واحد ها یا مطب هستند یا دفتر خانه و یا...... با توجه به این قانون که بعضی مشاغل مانند پزشکان یا اموزشگاه ها و تعدادی محدو دیتی در مکان ندارند . سوال اصلی اینجاست که مدیریت جدید به درب ورودی ساختمان قفل زده و از ساعت 11 شب درب قفل میباشد و کلید هم به کسی نداده و گفته است از این ساعت هرکس کاری دارد باید از قبل با سرایدار هماهنگ کند. ضمنا سرایدار از بستگان خودشان میباشد و موقع مراجعه همکاری نمکند و میگوید که وقت استراحتمه. بنده بعد از تعطیلی اموزشگاه هر شب برای نظافت و رفع ایرادات به واحد مربوطه میرفتم و هیچیک از ساکنین هم از این نظر مشکلی با بنده ندارند. آیا مدیر ساختمان حق قفل زدن به درب ورودی را ولا با رای ساکنین دارد یاخیر با توجه به اینکه اسناد مسکونی است .ضمنا مدیر جدید مالک 8 واحد است و وقتی اعتراض کردم گفت رای با اکثریت است . خواهشمندم جواب کاملی در این خصوص بفرمائید.

بااحترام ِاولاْ : فعالیت آرایشگری صرفاْ در کاربری تجاری امکان ‍‍پذیر است و درصورت مطابقت فعالیت حرفه موصوف ( آموزشگاه ) با قانون شهرداری ( ماده ۵۵ )

مشاهده پاسخ کامل

قانون-اصلاح-قانون-نظام-صنفی-کشور

قانون اصلاح قانون نظام صنفی کشور

ضوابط-نحوه-توزیع-و-عرضه-تجهیزات-پزشکی

ضوابط نحوه توزیع و عرضه تجهیزات پزشکی

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.