×

تبلیغات

همه چیز درباره " تبلیغات "

تبلیغات

با سلام سوالی از حضورتان داشتان درخصوص سو شهرت من در سال 90 درکیش به جرم همراه بودن با دوست پسرم توسط یک مامور در خیابان دستگیر شده و به بازداشتگاه رفتیم و صبح روز بعد ما را به دادسرا فرستادندو برامون پرونده تشکیل دادند. و پای اضحاراتمونم امضا کردیم و به شلاق محکوم شدیم که البته حکمو خریدیم و قبل از آزادیمون ازمون اثر انگشت و عکس گرفتند. در حال حاضر تمام مراحل گرفتن مجوز کانون تبلیغات را رفته ام و ارشاد ازم گواهی سو پیشینه کیفری و سو شهرت میخواد. آیا در گواهی که به وزارت ارشاد ارسال می شود در مورد این اتفاق چیزی نوشته می شود یا خیر؟ آیا من الان سو شهرت یا فساد اخلاقی در سابقه ام وجود دارد یا حذف شده است؟ میخوام بدونم میتونم با خیال آسوده شبا بخوابم که کلا هیچ اثری از آثار سال 90 تو زندگیم وجود نداره؟! لطفا منو راهنمایی کنید قبلا از شما کمال تشکر را دارم

سلام کاربر محترم با توجه به توضیحاتی که داده اید وفق قانون سجل کیفری برای جرائم احصا شده در قانون برای هر شخص تشکیل می گردد و بازهم وفق قانون

مشاهده پاسخ کامل

با سلام میخواستم ببینم فرق دقیق دانش فنی با اسرار تجاری چیه و همینطور فرق بین قراردادهای انتقال انها؟

جهت دریافت پاسخ دقیق شما را به این مطلب ارجاع می نمایم

مشاهده پاسخ کامل

با سلام، اینجانب و همسرم مدت سه سال است که در زمینه محصولات کودک فعالیت میکنیم و طی این مدت در نمایشگاه های مختلف کودک حضور داشتیم. امسال قبل از نمایشگاه دنیای اسباب بازی آموزش و سرگرمی که از 13 تا 16 بهمن 90 در خیابان حجاب اجرا شد، شرکتی با مشخصات "مرکز طراحی و دکوراسیون نمایشگاه متد" با زمینه فعالیت طراحی دکوراسیون داخلی و نمایشگاهی، مدیرعامل سید محمد نوش آبادی تلفن: 88546266 فکس: 88734505 تهران، خیابان شهید بهشتی، کوچه سرافراز، کوچه حق پرست، پلاک 8، طبقه سوم بنام "متد" و خانمی بنام خانم محمدی بارها و بارها با ما تماس گرفتند و طی یک قرار حضوری در محل شرکتشان توسط آقای نوش آبادی مدیر مجموعه ما را متقاعد کردند که غرفه سازی انجام بدهیم. ما میخواستیم با هزینه بسیار بسیار پایین حدود پانصدهزارتومان یک تزئیین ساده برای غرفه داشته باشیم ولی نهایتا طرحی با قیمت 000/680/36 ریال پیشنهاد دادند و قرارداد بستیم. روز بعد خواستیم مبلغ قرار داد را پایین بیاوریم که گفتند میتوانند غرفه را بشکل یکبار مصرف بسازند و قیمتش میشود 000/000/27 و یا بشکل بازشو که قابلیت استفاده چندین باره داشته باشد که میشود 000/000/45 ریال و نهایتا تلفنی قرار شد نسخه 000/000/45 ریالی اجرا شود در حالی که نسخه کتبی قرارداد به مبلغ 000/680/36 ریال بود.جهت اجرای قرارداد در تاریخ 06/12/90 مبلغ 000/500/22 ریال اینترنتی به کارت سید علی نوش آبادی واریز کردم و شب قبل از شروع نمایشگاه چک به مبلغ 000/500/22 ریال در وجه حامل از ما گرفتند رسید ندادند و مبلغ آن را هم وصول کردند. اما تعهدات خود را به درستی انجام ندادند: 1- بعد از دریافت وجه و پاس شدن چک کلا تماس و ارتباط با آقای نوش آبادی غیر ممکن شد. 2- جهت حل اختلاف هرچه تماس گرفتیم و ایمیل دادیم و در سایتشان کامنت گذاشتیم و زنگ زدیم امکان صحبت تلفنی و یا قرار حضوری فراهم نشد. 3- نهایتا غرفه یکبار مصرف ساختند. جای صندوق ها اشتباه بود. ارتفاع و طول و عرض میزها اشتباه بود. قرار بود میز نمایش کتاب شیب ده درجه داشته باشد و ابعاد بزرگ که همه کتابها قابل چیدن و نمایش باشند که نه ابعاد درست بود و نه شیبی درکار بود و مجبور شدیم کلی از محصولات را به نمایشگاه نیآوریم. 4- هیچیک از مواردی که گفته بودند انجام میدهند درست انجام ندادند و حتی ابعاد درست نبود و ویترینهای ما با صدمه و زور و تغییر جا شدند. به علت اشتباه های مکرر طراحی مجبور شدیم کاربری دو قسمت چپ و راست غرفه را تغییر دهیم و نتوانستیم بخش محصولات مادر و نوزاد را به نمایش بگذاریم. 5- موقع تحویل به ما ضرر زدند و در موعد مقرر غرفه را تحویل ندادند و شب شروع نمایشگاه نیروهای ما نتوانستند چیدمان محصولات را انجام دهند و نهایتا آخر شب هنوز کار غرفه سازی تمام نشده بود و نیروهای غرفه ساز را حراست سالن بیرون کرد و ما مجبور شدیم روز بعد همزمان شروع نمایشگاه چیدمان محصولات را انجام دهیم. قرار بود ساعت 16 غرفه کامل را تحویل دهند ولی ساعت 12 بامداد روز بعد هم غرفه آماده نبود. 6- آبروی ما را بردند چون در پایان نمایشگاه در موعد و زمان مقرر برای جمع کردن و باز کردن غرفه نیآمدند و وقتی از سالن مهلت یکروزه گرفتیم بازم نیآمدند و نهایتا با پیگیریهای شدید 2 نفر از بیرون سیستم خودشان فرستادند غرفه را تخریب کردند و بردند برای خودشان. درحالی که قرار بود غرفه چندبار مصرف باشد خودشان باز کنند بیاورند انبار ما و خودشان برای نمایشگاه بعدی ببرند ببندند ولی اینگونه نبود و اگر ما میدانستیم میتوانستیم به قیمت دویست هزار تومان غرفه یکبار مصرف را به نئوپانی ها بفروشیم و پیش مسئولین نمایشگاه هم بد قول نشویم. 7- از لحظه ایی که چک آخر را گرفتند تماس با ایشان غیر ممکن شد و همش دروغ و دروغ و دروغ و دروغ تحویلمان دادند. بعد از صد بار هماهنگی روزی که باید غرفه به گفته خودشان پیش ساخته را باز میکردند تا برای دفعه بعد استفاده شود. در شرکت متد هیچکس از انجام آن خبر نداشت!!!! بعد از هماهنگی های مجدد و گرفتن مهلت بازهم در روز بعد آن شخصی که باید میآمد اطلاع نداشت و هرکس گوشی را بر میداشت میگفت در جریان نیست. 8- کلا هیچکدام از تماسها و نامه ها ی ما به نتیجه نمیرسد. نمونه ایی از نامه ایی که به ایشان دادم: شما آقای نوش آبادی حدود 5 میلیون تومان از ما گرفتید که غرفه ایی با اثرگذاری بالا و قابل استفاده چند باره بسازید. 1- غرفه یکبار مصرف ساختید. 2- در زمان گفته شده تحویل ندادید و ضرر هنگفتی به ما زدید. 3- بعد از صد بار هماهنگی برای باز کردنن غرفه در موعد مقرر آن را جدا نکردید. 4- اصلا قابل باز کردن نبود و ما اشتباه کردیم که آن را 200 هزار تومان میخریدند و ندادیم و به حرف شما اعتماد کردیم. 5- بعد از دریافت وجه کلا ارتباط با شما غیر ممکن شد. 6- یک طرح رویایی نشان دادید و یک جهنم با هزاران اشکال تحویل دادید. هرچه را که گفتیم چرا در نقشه نیست گفتید در اجرا خواهد بود و نبود. قرار داد تغییر کرد و قرارداد جدید را به ما ندادند. تعداد زیادی موارد که باید انجام میشده و نشده. 1- تحویل غرفه حداقل چهارساعت قبل از ساعت 24 روز 12/11/90 2- شکل کانتر (میز اینفورمیشن) سفارش ما برای کتابها کاملا با چیزی که تحویل دادند متفاوت بود. 3- اندازه ها و ابعاد قرار داد با آنچه تحویل داده شد متفاوت بود. 4- قرار بود نایلون بیاندازند و تمیز کار کنند ولی به سالن نمایشگاه آسیب زدند. 5- نوشته های چاپ شده مثلا شعار تبلیغاتی شرکت ما به اشتباه چاپ شده بود. 6- از همه مهمتر اینکه گفتند میتوانید چندین بار از این غرفه استفاده کنید و نهایتا نجارشان گفت این قابل استفاده مجدد نیست و غرفه را نهایتا تخریب کامل کردند. متاسفانه چون قرارداد جدید را به ما ندادند و هرچه نبود گفتند در اجرا خواهد بود ما فقط یک نسخه از قرارداد بدون شماره ثبت ایشان به مبلغ 000/680/36 ریال را در دست داریم و 000/000/45 ریال پرداخت کردیم. جهت گرفتن جریمه از ایشان چه باید بکنیم و چه راهکارهایی را پیشنهاد میکنید؟

با سلام شما باید همان موقع که کار نصب شده بود و ایراد داشت بلافاصله از طریق شورای حل اختلاف تامین دلیل میکردید و کارشناس حرف های شما و ایرادات کار را رویت و صورتجلسه می کرد لذا الان که

مشاهده پاسخ کامل

در یه سایت دوست یابی عضو هستم lool.ir یک کاربری که جزو دوستان من نیست برام تبلیغات دینی ارسال کرد منم عصبانی شدم وفحش وناسزا براش نوشتم. حالا میگه که ازم شکایت کرده که با پیگیری آدرس آی پی منو پیدا کنند وحالا بعدش نمیدونم چی میشه. سئوال من اینه که میتونه این کار وانجام بده واصلا همچین چیزی میشه که در سایتی یک بار به کسی چیزی بگی و او بتونه به این راحتی شکایت کنه واگه میشه جرمش چیه. و در ضمن من از اینترنت وایمکس استفاده میکنم با تشکر

با سلام.از اینکه دیر پاسخ دادم عذر خواهی می کنم.در خصوص سوال شما باید گفت ایشان می تواند بر علیه شما شکایت کند و بستگی به نوع الفاظ شما دارد و اینکه

مشاهده پاسخ کامل

با سلام و خسته نباشید.در مورخه 1389/01/16 شرکتی به صورت تعاونی به نام تعاونی خدماتی ایده آل جوان آریاشیراز به صورت فرا استانی به ثبت رسانده و با تمام مجوز های مربوطه مشغول بکار میباشیم. کلیه کارهای خدماتی رفاهی خانواده را انجام میدهیم. در مورخه 1389/11/15 شعبه کار دیگری در بوشهر به راه انداخته ونمایندگی را به مدت یکسال به شخصی واگذار کردیم با نام مخفف شرکت تعاونی ایده آل که در حال فعالیت میباشد. با توجه به اتمام قرارداد نامبرده ،ایشان درحال ثبت شرکتی به نام ایده آل جوان بوشهر بصورت سهامی خاص را دارد که نام آن توسط اداره ثبت شرکتها تایید گردیده همراه با آدرس محل کار فعلی این شرکت.با ایشان بصورت دوستانه صحبت کردیم که نام شرکت را به دلیل تشابه اسمی بسار زیاد بدلیل تبلیغات گسترده این شرکت تعویض نماید. ولی نامبرده با توجیهات کذایی امتناء مینماید. به اداره ثبت بوشهر مکاتبه نموده و بصورت شفاهی به اینشرکت اطلاع داده شد که شما به صورت تعاونی و ایشان بصورت سهامی خاص ثبت میگردد. و مشکل خود را از طریق مراجع قضایی حل و فصل نمایید. سوال: 1-باتوجه به در شرف تاسیس بودن شرکت چگونه میتوان از ضرر و زیان احتمالی ازطریق تشابه اسمی جلو گیری نمود یا ایشان را مجاب به تغییر اسم شرکت نمود؟ 2-آیامیتوان ایشان را به دلیل سوءاستفاده از عنوان این شرکت متهم نمود؟ 3-با توجه به نامه نگاری به اداره ثبت بوشهر وجوابیه ایشان آیا میتوان اداره ثبت نیز مقصر دانست؟ 4-بهترین راهکار نسبت به اینکه از نام مشابه به صورت مستعار استفاده نشود چیست؟

1- شما میتوانید به اسم تجاری در مهلت مقرر قانونی به اداره ثبت ( شرکتها ) اعتراض خود را وفق قانون تجارت و قوانین مربوط اعلام نمایید و در صورت عدم موافقت بعد از ثبت حق

مشاهده پاسخ کامل

با سلام خواهشمندم مرا درمورد روش احقاق حق از سازمان تامین اجنماعی و یافتن وکیل باسابقه در این موضوع خاص در دیوان عدالت راهنمایی فرمایید. ریاست شعبه 6 تامین اجنماعی اخیرا مدعی دریافت مبلغی از شرکت تحت مدیریت من شده که باعث تعطیلی کارخانه وبیکاری39 نفروزیان شرکت خواهد شد. این شرکت اخیراً با نظر ریاست محترم شعبه 6 جناب آقای گورابی از شمول ماده 103 خارج گردیده است. بعلاوه آن شعبه طی 2 فقره اعلام بدهی ما به التفاوت حق البیمه دو سال گذشته این شرکت از بابت ماده 103 را مطالبه نموده است حال آنکه اگر آن ریاست این موضوع را 2 سال پیشتر ابلاغ می نمود من هرگز این کارخانه را راه اندازی نمی کردم. تاریخجه و مذاکرات من تامین اجنماعی به شرح زیر است. تاریخچه شرکت تکال گستر این شرکت در تاریخ 9 تیرماه 1380 تاسیس گردیده است. جهت فعالیت در تهران همان سال ابزار آلات تولید یک کارگاه ریخته گری با مجوز فعالیت صنعتی شماره 2912 به تاریخ 18/11/1373 به نام آقای هراند یوسفیان را خریداری می نماید که ایشان نیز در قبال آورده خود سهامدار این شرکت شده و همچنین جزو اعضای هیت مدیره انتخاب می گردند. متاسفانه در سال 1382 به علت ورود رقبای چینی به بازار بناچار این شرکت جهت کاهش هزینه تمامی پرسنل خود را تعدیل می نماید و فعالیت آن به عملیات آرایش و مونتاژ و بسته بندی تقلیل می یابد، بطوریکه در گزارش بازرسی بیمه در سال 1383 ولیست بیمه تحویل شده به شعبه6 مشخصاً درج گردید که بجز مالکین کارگاه فقط یک نفرکارگر در آن محل مشغول به کار بوده است. در اواخر سال 1383 اینجانب مدیریت شرکت را عهده دار گردیدم و بلافاصله اقدا م به تحقیق جهت طراحی وساخت محصول جایگزینی نمودم . بعلت نامعلوم بودن نتیجه کارهای تحقیقاتی و عدم امکان استخدام پرسنل اداری ، حسابداری، کارگزینی، صندوقدار وغیره...... به یکی از شرکتهای تامین نیروی انسانی نزدیک محل کارگاه مراجعه نمودم و طی قراردادی چند نفر کارگر خود را از آن طریق بیمه نمودم. توضیح اینکه شرکت تامین نیروی انسانی آزاد مهر یک کد مستقل به نام پروژه شرکت تکال گستر بصورت ردیف پیمان ایجاد کرده و پرسنل شرکت را در آن قرارداد. البته به همین بهانه شعبه 6 اجازه استفاده از ماده 103 را در آن زمان به این کارگاه نداد. پس از گذشت 11 ماه ، تحقیقات این شرکت به نتیجه رسید و منجر به ثبت اختراع محصول کف کاذب جدید در تاریخ 4/10/84 گردید. سپس این شرکت شروع به طراحی و ساخت خط تولید لازم نمود که مرحله به مرحله تا سال 87 طراحی ، ساخت، و نصب وراه اندازی و رفع اشکال گردید. در همین حین به علت ورشکستگی و تعطیلی کارگاه همسایه واقع در همان ملک استیجاری محل کارگاه این شرکت ، در تاریخ 06/05/86 مالیکن تصمیم به فروش آن ملک را گرفتند و این شرکت ناچار به جابجایی گردید. اینجانب در همین دوران یکی از ماشینهای مستهلک از کار افتاده آن کارگاه را خریداری نموده و طی 9 ماه بازسازی کامل نمودم . لازم به توضیح است جهت تامین هزینه های تحقیق و ایجاد خط تولید فوق و همچنین حضور در نمایشگاههای مختلف و تبلیغات محصول جدید و یافتن مشتری ، اینجانب منزل شخصی خود را فروختم و در حال حاضر مستاجر هستم. متاسفانه یک ماه پس از راه اندازی آزمایش دستگاه ریخته گری فوق مالک جدید در خواست تخلیه قطعی کارگاه را ابلاغ نمود. علی رغم مشکلات دوران تحقیق، طراحی و ساخت و راه اندازی ، با اجاره مکان جدید و تقبل هزینه های سنگین جابجایی و راه اندازی مجدد ماشین آلات در اسفند 87 این شرکت فعالیت خود را در محل جدید ادامه داد. سپس حفظ فعالیت سابق خود، بادریافت اولین سفارش فروش تولید انبوه این محصول جدید نیزقطعی گردید و از فاز آزمایش خارج شد. این شرکت فوراً نیروی انسانی لازم را در کد بیمه شرک تکال گستر از طریق دفاتر کاریابی استخدام نموده و از 20 فروردین 88 رسماً فروش این کالا را آغاز نموده و تاکنون بطور موفق ادامه کار داده است. خوشبختانه طی سال 88 فروش شرکت از مرز چهارصد میلیون تومان گذشت و برای سال 89 پیش بین می گردد که از مرز هفتصد میلیون تومان نیز بگذرد. این درحالی است که به علت وجود رقبای خارجی شرکت با حاشیه سود کمی فعالیت می نماید. در همین حین پس از خروج شرکت از شرایط ناپایدار و تثبیت بازار محصول جدید و با استخدام پرسنل اداری این شرکت قرارداد خود را با شرکت آزاد مهر تهران در زمینه خدمات نیروی انسانی قطع نمود و در حال حاضر کد پیمان شرکت تکال گستر در شرکت آزاد مهر فاقد فعالیت است . قسمت دوم شرح سوالات و ایرادات مطرح شده توسط ریاست شعبه 6 آقای گورابی و پاسخهای پذیرفته نشده این شرکت به ایشان: 1- آیا شرکت تکال گستر دارای مجوز صنایع است؟ پاسخ : بلی و مجوز این شرکت مربوط به کارگاه آن بوده که به نام آقای هراند یوسفیان عضو هیت مدیره این شرکت است.البته رونوشت آن را شخصاَ به مسئول پرونده خانم چالیان تحویل نمودم که در حال حاضر مفقود گردیده است. 2- آیا در مجوز فعالیت تعداد مجاز کارگر درج گردید؟ پاسخ:خیر و همانگونه که در پاسخ نامه آن شعبه وزیر محترم صنایع جناب آقای مس فروش کتباً اعلام نمودند و با توجه به نوآوری انجام شده در حال حاضر وزارت صنایع قادر به تشخیص و اعلام تعداد نفرات نمی باشد. لازم به توضیح است این جانب که مخترع این محصول هستم نیز نمی دانستم دقیقاً چه تعداد نیروی انسانی برای تولید آن لازم است ولی مطمئناً پس از 18 مورد بازرسی انجام شده توسط نمایندگان بیمه در 19 ماه گذشته و تایید رویت پرسنل در حال کار این شرکت و همچنین لیست بیمه اسفند 1383 آن ریاست محترم می توانست به حقیقت مطلب واقف گردد. بعلاوه ارائه جواز تاسیس با درج تعداد پرسنل برای کارگاه هایی امکان پذیر است که از سال 1384 به بعد فعالیت خود را آغاز نموده اند ولی جواز این کارگاه صادره در تاریخ 18/11/1373 است 3- چرا 23 نفر نیرو از گروهی معرفی شده است ؟ برای شمول ماده 103 بایستی ابتدا یک نفر در لیست قرار می گرفت و سپس افزایش می یافت. پاسخ :همانگونه که توضیح داده شد آن یک نفر خود اینجانب بودم که کارفرما هستم و نیازی به خدمات بیمه نداشتم . ولی در هر صورت افزایش فعالیت این شرکت در سال 1388 مبتنی بر تجهیزات بازمانده از یک کارگاه تعطیل شده در سال 1386 و نیروی انسانیی بوده است که از سال 84 تا 88 در تحقیقات ودستیابی به موفقیت ، اینجانب را یاری نمودند. بنابر این بنده قسمتی از افرادی را که استخدام نمودم در شادآباد ساکن بودند واز قبل می شناختم. یا در زمانی که در شرکت خدماتی آزاد مهر بودند برای من کار کرده اند. ولی در هر صورت هنگام استخدام در شرکت تکال گستر بیکار بوده از طریق اداره کار دوباره به من معرفی شده بودند. علاوه بر این ماده 103 قانون محدودیتی در زمینه نحوه استخدام گروهی درج نگردیده است و این ادعا به نظر من بی پایه است. 4- آیا قبل از سال 1388 شرکت تکال گستر فعال بوده است؟ پاسخ : بله . همانگونه که توضیح داده شد فعالیت آن در سطح آرایش ، مونتاژ و بسته بندی کاهش یافته بود. ولی از ابتدای تاسیس تا کنون همواره فعال بوده است. صحت این موضوع را می توان از مالیات پرداخت شده به دارائی جنوب تهران و قبضهای گاز و برق مصرفی بررسی کرد. 5- چرا پرسنل استخدام شده همه در شرکت تامین نیروی انسانی آزاد مهر تهران سابقه دارند ؟ این احتمالاً یک تبانی بین شما و ایشان است. پاسخ: همانگونه که مطلع هستید این شرکت نیروی انسانی تاکنون بیش از هزار نفر استخدام نموده که ساکنین شاد آباد می باشند. یعنی اغلب نیروی کار منطقه شاد آباد ممکن است در شرکت آزاد مهر تهران سابقه داشته باشند. شرکت تکال گستر نیز از همین نیروهای محلی بکار گرفته ولی زمانی که آنها را بکار گرفته بیکار بوده و به اداره کار مراجعه کرده بودند. 6- چرا بین استخدام شما و محل کار قبل پرسنل شما فاصله وجود ندارد؟ پاسخ : اولاً این مطلب برای کلیه پرسنل صحت ندارد. ثانیاً همانگونه که توضیح داده شد هنگام راه اندازی کارگاه می توانستم از پرسنل بدون سابقه بیمه استخدام نمایم ولی به علت تعهد اخلاقی بوجود آمده در اثر حمایت آنها در راه اندازی ماشین آلات در کارگاه جدید سعی نمودم برای آنها هنگام استخدام ارجحیت در نظر بگیرم. 7- بنابراین هنگام استخدام این اشخاص برای شما کار میکردند و شما برای استفاده از ماده 103 اقدام به" لیست به لیست کردن " پرسنل نموده اید. پاسخ: البته ممکن است این طور نیز برداشت نمود ولی این دلیلی بر واقعیت برداشت آن ریاست محترم نمی باشد. همانگونه که توضیح داده شد این پرسنل در ابتدای ابلاغ ماده 103 بیکار بوده اند وصرفاٌ کار آفرینی اینجانب موجبات اشتغال آنها را ایجاد نموده است. حال در این مرحله مسئله را به دو صورت می توان تعبیر کرد : حالت اول: شعبه 6 معتقد است که این پرسنل در دورانی که در ردیف پیمان شرکت آزاد مهر قرارداشته اند نیز در واقع در استخدام شرکت تکال گستر بودند و این موضوع "لیست به لیست کردن" است. بنابراین شعبه 6 اعتراف می نماید که استخدام این پرسنل در شرکت تکال گستر از سال 1384را قبول نموده است ولی در آن زمان به دلایل فنی مانع از استفاده این کارگاه از معافیت ماده 103گردیده و حق مسلم این شرکت را از آن زمان پایمال نموده است. حالت دوم: شعبه 6 معتقد است که این پرسنل در شرکت آزاد مهر تهران مشغول بوده اند و با هماهنگی به شرکت تکال گستر انتقال داده شده اند. در این صورت نیز علاوه بر اینکه بایستی 18 بار بازرسی انجام شده توسط بیمه را نامعتبر اعلام نماید. این سوال پیش می آید که کارگرهای ریخته گری و تولید و غیره در یک دفتر شرکت تامین نیروی انسانی مشغول به چه کاری بوده اند که حقوق گرفتند؟ بنابراین فرضیه " لیست به لیست کردن "در هیچ حالتی واقعیت نداشته و در صورتی که شعبه 6 به پذیرش این فرضیه پا قشاری نماید .بایستی تاریخ شمول ماده 103 برای این شرکت از سال 84 را نیز بپذیرد. 8- حرف آخر این است که بررسی واقعیت از حوصله این شعبه خارج است وآن شرکت مابه التفاوت 394.887.402 ریال مربوط به تخفیف ماده 103 سال 88 و 89 را بایستی به این شعبه عودت دهد. پاسخ آخر: اگر تامین اجتماعی و اداره کار حوصله تحلیل مسائل و پروسه تحقیق و تولید یک محصول صنعتی را ندارند. بنابراین با بیانی دیگر وساده تر اعلام می نماید این شرکت محصولات خود را با توجه به تخفیف درج شده در ماده 103 تولید نموده وفروخته است و این مبلغ دروافع نزدمشتریان این شرکت است. این بدین معنا است که منفعت ناشی از ماده 103 در قیمت تمام شده کالا در نظر گرفته شده و محصولات با قیمت نازلتر به ارگانهای دولتی برای تجهیز سایتهای ایمن کشور فروخته شده است. لذا این شرکت امکان وصول چنین مابه التفاوتی را از مشتریان 2 سال گذشته ندارد . بعلاوه به علت وجود رقبای خارجی امکان افزایش قیمت محصول و تامین این مابه التفاوت در آینده را نیز ندارد. و همچنین این شرکت با مسئولیت محدود بوده و فاقد هر گونه دارائی منقول قابل فروش است، حال اگر عده ای سود جو از این قانون سوء استفاده نموده اند ویادولت در پرداخت سهم تامین اجتماعی تاخیر نموده است ، این شرکت توان تحمل تبعات آن را نداشته و بناچار بایستی فعالیت خود را کاهش داده ویا کلا کارگاه خود را تعطیل و نیروی انسانی را تعدیل نماید. در صورتی که اینجانب از ابتدا می دانستم که مشمول ماده 103 نمی باشیم و تعیین این موضوع توسط ریاست شعبه6 دوسال به طول نمی انجامید، با توجه به وجود رقبای خارجی هرگز اقدام به راه اندازی این خط تولید نمی نمودم. بنا بر این در صورت بروز زیان این شرکت جهت احقاق حق خود از طریق دیوان عدالت اداری اقدام خواهد نمود در هر صورت این اطمینان خاطر وجود دارد با حمایت سازمان تامین اجتماعی و دولت از نیروی انسانی بیکار، در صورت تعطیلی کاخانه، کلیه کارگران با دو سال سابقه بدست آورده ، بدون درآمد نمانده و خواهند توانست از حقوق بیکاری خود استفاده نمایند. این پایان مداکرت من با مسئولین تامین اجتماعی است .

باسمه تعالی سلام علیکم .برای اظهارنظرانجام مذاکره ودریافت اطلاعات تکمیلی ضروری بنظرمیرسددرصورت تمایل باشماره09121013111 تماس حاصل فرمائیدموفق باشید

مشاهده پاسخ کامل

با سلام - بنده فرمت یک تفاهم نامه همکاری جهت مدیریت بازرگانی و بازار یابی با یک شرکت تبلیغاتی که دارای رسانه تبلیغاتی انحصاری می باشد را بمدت 5 سال میخواستم که از نظر حقوقی به چه شکل باید نوشته وامضا گردد . با سپاس . مجید فرهمند . در صورت امکان از طریق ایمیل عمل فرمائید .

با سلام متن فرمت مورد تقاضای شما، اطلاعات اولیه ای نیاز دارد که بهتر است حضورا این اطلاعات دریافت گردد .

مشاهده پاسخ کامل

اولویت‌های-پژوهشی-مطالعات-قرآنی

اولویت‌های پژوهشی مطالعات قرآنی

اولویت‌های-پژوهشی-مطالعات-قرآنی

اولویت‌های پژوهشی مطالعات قرآنی

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.