×

اشخاص

همه چیز درباره " اشخاص "

اشخاص

با سلام و وقت بخیر، شرکتی در سال 1395 به صورت مسئولیت محدود به ثبت رسیده است. سوال من در مورد به تعلیق درآوردن شرکت توسط مدیرعامل است که در چه شرایطی این امکان را دارد؟ و اینکه آیا این امکان هست که در اساسنامه قید شود هیچ یک از شرکاء حق به تعلیق درآوردن شرکت را به تنهایی نداشته باشند؟ و اگر این بند اضافه شود چه بار حقوقی برای مدیرعامل دارد؟

سلام موضوعی تحت عنوان تعلیق شرکت نداریم.

مشاهده پاسخ کامل

با عرض سلام وتحیات الهی ملکی (منزل )در سال 84با شخص محجور(مرد) با وکالت نامه بنگاه معامله کردم(قولنانه منزل راهر دونفر امضاءزده اند) ومنزل وام داشت ومن ان را در سال 95 تسویه نمودم وتا موقع سند زدن در محضر متوجه محجوری وی نبودم(تقریبا13سال سپری شده) ومحضریک نامه به دادگستری برای محجوریت شخص فرستاد تا دادگستری یک نماینده به محضر معرفی کند ودر ضمن محجوراز سال 79 حکم محجوری داشته است ومن بی اطلاع بودم وهمسرش قیمش می باشد که قیم بدلیل معامله غیر قانونی از طرف دادگستری در سال85عزل شده ودر ضمن قولنامه منزل را هم امضاء نزده است وفرزندانشان در قید حیات هستند که انها از قیم شدن خوداری میکنند حالا تکلیف من چیست؟

معامله ای که با اشخاص محجور منعقد شده باشد باطل بوده و صحیح نیست لذا ایشون نمیتوانند به استناد این مبایعه نامه مالک شوند، ولی میتوانند برای اخذ خسارت به قیم مراجعه نموده و دادخواست تقدیم نماید

مشاهده پاسخ کامل

با سلام: سوالات من راجع به املاک مشاعی است که با قوانین تملک آپارتمانها که هر فرد سند مشخص برای یک قسمت اختصاصی دارد متفاوت است 1-آیا مالکی که برای تشکیل ملک مشاعی سرمایۀ اولیه بیشتری گذاشته باید هزینه ها را هم بیشتر از دیگران بپردازد؟ مثلاً اگر آبگرمکن را عوض کردند مالک مذکور باید هزینۀ بیشتری بپردازد؟ 2-اگر یکی از مالکین به دلایلی نتواند از این ملک استفاده کند آیا باید کماکان شارژ بدهد؟ 3- اگر یکی از مالکین به دلایلی نتواند از این ملک استفاده کند آیا حق دارد از مالکین دیگری که در این ملک کار میکنند طلب کرایه کند؟ 4- اگر یکی از مالکین برای انجام کارهای خود شاگرد یا کمکی بگیرد آیا باید هزینه ها را هم دو برابر بپردازد؟

با سلام 1- قاعدتا مالکی که سهم بیشتری داشته باشد قطعا هزینه بیشتری هم باید پرداخت کند ولی ممکن است مالکین مشاعی برخلاف این امر توافق نمایند 2-اگر در محدوده چنین مالکی بیش از یک حمام باشد و یا رادیاتورهای بیشتری باشد یعنی استفاده بیشتر از اب گرمکن و هزینه بیشتر مگرواحد مالک هم مثل باقی مالکین باشد

مشاهده پاسخ کامل

سلام.خانم من بعد از گذشت5 سال قراردادی بیمارستان قرار بود ماه قبل حکم رسمی آزمایشی بگیرد.ولی گزینش حکم اخراج ایشان را ابلاغ کرد.سوال کردیم علت چیه گفتند 1_آرایش خانم بنده2-عدم رعایت مرز با نامحرم در محیط بیمارستان. البته اعتراض کردیم و جلسه تجدید نظر در هسته گزینش تشکیل شد با حضور خانمم و دفاع ایشان و رد کردن تمامی اتهامات. خانم من شک نداشت که با هدنرس بخش که مشکل داشت اون ایناطلاعات غلط رو به گزینش داده و به تازگی از منبعی موثق اطمینان پیدا کرده که چون خانمم از طرف یک پزشک که با هد نرس مشکل داشت حمایت شده والان اون پزشک به استانی دیگر رفته ، هدنرس داره تسویه حساب شخصی میکند . وآنچه در چنته داشته جهت خراب کردن و اتهامهایی که مگه چی بینشونه که اینقدر حمایت میشده است. حال میخواهم بدانم در این کشور اسلامی که اشخاصی اینچنین با آبرو و حیثیت و آینده شغلی افراد بازی میکنند و از طرف گزینش حاشیه امن پیدا کرده اند چگونه میشود برخورد کرد و اعاده حیثیت کرد .به من بگویید چه کنم ممنون میشم.

با سلام در مورد شخصی که به خانم شما نسبت ناروا داده می توانید تحت عنوان نشر اکاذیب و افترا در دادسرا شکایت کنید البته اگر حراست تایید کند که هدنرس اطلاعات مغرضانه داده است و یا خانم شما شاهد دیگه داشته باشد. درصورتی که رسمی هم نشد می توانید از طریق دیوان عدالت اداری الزام بیمارستان یا دانشگاه علوم پزشکی را به رسمی کردن استخدام ایشان بخواهید.

مشاهده پاسخ کامل

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.