×

کارآموز

همه چیز درباره " کارآموز "

کارآموز

کارت-شرکت-در-آزمون-وکالت-1400-منتشر-شد

کارت شرکت در آزمون وکالت 1400 منتشر شد

[...]

سلام. بنده در سال 94 به اتهام معاونت در جعل اسناد رسمی به مدت 22 روز در زندان بازداشت شدم و بعد با قرار وثیقه 50 میلیون توانی آزاد شده و در نهایت در دادگاه به جزای نقدی یک میلیون و پانصدهزار تومان محکوم شدم. سوالم اینه که؛ می توانم در آزمون کارآموزی کانون وکلا شرکت کنم؟ پروانه کارآموزی بهم میدن؟ ضمنا طبق بند 6 ماده 10 لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری، برای مشکلی پیش میاد یا نه؟ میخوام برا وکالت بخونم.

بر فرض اینکه سئوال با راى یکى باشدبنظر میرسد

مشاهده پاسخ کامل

این جانب مستخدم پیمانی یک شرکت دولتی هستم. استخدام بنده پیمانی 10 ساله است و هم اکنون حدود 3 سال آن سپری شده است. چندی پیش درخواست عضویت هیئت علمی داده و در یک سازمان دولتی دیگر به عنوان "عضو هیئت علمی پژوهشی تمام وقت" پذیرفته شدم. بنده در حال سپری کردن مرخصی تحصیلی از سازمان دولتی قبلی هستم و می توانم بدون حضور در آن سازمان، در سازمان جدید به عنوان عضو هیئت علمی مشغول به کار شوم. (در حال حاضر دانشجوی دکترا هستم) آیا باید از سازمان قبلی استعفا دهم؟ یا می توانم تا اتمام مدت مرخصی تحصیلی صبر کنم تا شرایط سازمان جدید را بسنجم؟ (بنده فرزند شهید هستم) لطفا بنده را راهنمایی فرمایید.

سلام به نظر میرسد با توجه به اینکه هر دو شغل دولتی بوده و با عنایت به اینکه به موجب ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل مصوب سال 73 ، با توجه به اصل

مشاهده پاسخ کامل

با سلام و خسته نباشید.سوالم رو کوتاه عرض می کنم.برادرم کارشناس حقوق است و در حال حاضر نظام وظیفه خدمت می کند.قصد شرکت در آزمون کانون وکلا را دارد در زمان آزمون 1ماه از خدمتش مانده آیا امکان شرکت در آزمون را دارد؟

با سلام / در اطلاعیه ها صرفا اغماضی به شرح ذیل برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در نظر گرفته شده است تبصره بند هـ بخش 3 آگهی آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی

مشاهده پاسخ کامل

باسلام حضور استاد عزیز جناب آقای خسروی: بنده کارشناس حقوق هستم و علاقه دارم درآزمون قضاوت سال90شرکت کنم استدعادارم بنده را در رابطه با زمان آزمون،منابع آزمون،واینکه اساسا آزمون درسال90برگزارخواهدشد؟ باکمال امتنان.

با سلام/دوست عزیز معمولا سالی یکبار مقرر شده برگزار شود اما تاریخ دقیق آن توسط قوه قضاییه اعلام میگردد شما با مطالعه مطلب ذیل در خصوص آزمون سال 90 میتوانید حدود تاریخ تقریبی را حدس بزنید و با

مشاهده پاسخ کامل

سلام خسته نباشین.میخواستم بدونم کسی که میخواد دفتر اسناد رسمی بزنه به چه مدرکی نیاز داره که دفتر بزنه؟باید مراحلی رو طی کنه؟

با سلام/شرایط احراز شغل سردفتری در قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران مصوب 25تیرماه 1354 به صورت مشروح آمده است /تاسیس دفتر اسناد رسمی با اشتغال به شغل سر دفتری

مشاهده پاسخ کامل

سلام.با خسته نباشید .سوالم در رایطه با نحوه و شرایط برای قضاوت است و اینکه چه امتیازاتی برای بانوان در اینباره در نظر گرفته شده است؟ اگر در اینباره راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.

سلام بانوان در صورت قبولی در امتحان ورودی قضاوت و طی مرحله کارآموزی قاضی می شوند وامتیاز خاصی ندارند.

مشاهده پاسخ کامل

آیین-نامه-صدور-پروانه-مشاوره-روابط-کار

آیین نامه صدور پروانه مشاوره روابط کار

اساسنامه-شرکت-بهینه‌سازی-مصرف-سوخت

اساسنامه شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.