×

آشنایی با قواعد و موازین کابردی حاکم بر معاضدت قضایی 1

آشنایی با قواعد و موازین کابردی حاکم بر معاضدت قضایی 1

برای آنکه ارزش و اهمیت این جوهر گرانقدر و نقش آن در پیوند وکالت با بدنه اجتماع روشن شود، باید بوسیله باز تعریف معاضدت، به این تأسیس بی بدیل و ارزنده نگاهی عمیق و تازه بیافکنیم

آشنایی-با-قواعد-و-موازین-کابردی-حاکم-بر-معاضدت-قضایی-1

آشنایی با قواعد و موازین کاربردی معاضدت قضایی  2

اول: مقدمه

برای آنکه ارزش و اهمیت این جوهر گرانقدر و نقش آن در پیوند وکالت ( مقالات مرتبط با وکالت - سوالات مرتبط با وکالت ) با بدنه اجتماع روشن شود، باید بوسیله باز تعریف معاضدت، به این تأسیس بی بدیل و ارزنده نگاهی عمیق و تازه بیافکنیم.

معاضدت قضایی ارباب رجوع ، از وظایف دفاتر دیوان عدالت اداری در استان هاست -  بازخوانی ساختار و وظایف اداره ی معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری مرکز - معاضدت قضایی چیست ؟

دراین رهگذر درخواهیم یافت که معاضدت قضایی و کمک و دستگیری ازبی بضاعتان وناتوانان و هر کس دست یاری ، چشم امید، روی نیاز و زبان خواهش به دادخواهی گشوده است، با ذات وکالت عجین و قرین بوده ودر عمق فطرت وجان واضعین وکالت نهفته بوده است . به قسمتی که این ابلاغ ارزشمند چون گوهری تابناک مسبوق برهمه ارکان دیگر، بعنوان یک رسالت و تکلیف انسانی، سالهاست بر تارک افتخارات کانون وکلا میدرخشد. بهمین مناسبت وبمنظور آشنائی همکاران محترم با قواعد و ضوابط کاربردی حاکم برمعاضدت برآن شدیم تا از طریق فضای مجازی وسایت وزین کانون، طی سلسله ای از مباحث به شرح و بیان موازین معاضدت بپردازیم. باشد تا با شناخت و شفاف شدن روابط وکیل وموکل معاضدتی و نیز تعامل ایشان با شعبه معاضدت، تقابل و اختلاف و تنش جای خود را به تعامل و احسان و نیکوکاری دهد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.