×

مقررات مربوط تخلفات انتظامی در لایحه جامع وکالت بازنگری شود

مقررات مربوط تخلفات انتظامی در لایحه جامع وکالت بازنگری شود

رییس کانون وکلای دادگستری استان البرز گفت مقررات مربوط به تخلفات و رسیدگی انتظامی نواقصی دارد که در لایحه جامع وکالت لازم است تا بازنگری شود

مقررات-مربوط-تخلفات-انتظامی-در-لایحه-جامع-وکالت-بازنگری-شود وکیل 

رییس کانون وکلای دادگستری استان البرز گفت: مقررات مربوط به تخلفات و رسیدگی انتظامی نواقصی دارد که در لایحه جامع وکالت لازم است تا بازنگری شود.

تخلفات انتظامی وکلاتخلفات انتظامی و جرائم قضاتبررسی لایحه جامع وکالت - اعلام وصول لایحه جامع وکالت و مشاوره حقوقی - لایه های نهان و آشکار لایحه جامع وکالت 

«هما داوودی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضایی گروه اجتماعی ایرنا با اشاره به برگزاری اولین همایش دادستان های انتظامی کانون های وکلای سراسر کشور در سال آینده افزود: هدف از برگزاری این همایش رفع نواقصی در مقررات مربوط به تخلفات انتظامی و رسیدگی های انتظامی است که با برپایی این همایش امیدواریم این نواقص رفع شود.

رییس کانون وکلای دادگستری البرز در پاسخ به این سوال که قوانین مربوط به تخلفات انتظامی وکلا در کدام قانون دیده شده است، گفت: در لایحه قانون استقلال وکلا و همچنین آیین نامه این لایحه مواردی پیش بینی شده و این مقررات در لایحه جامع وکالت هم که اکنون در مجلس شورای اسلامی مطرح می باشد نیز دیده شده است.

وی ادامه داد: لایحه جامع وکالت باید بازنگری شود و با برگزاری همایش مزبور که اولین همایش دادستانهای انتظامی است، امیدواریم نواقص مقررات تخلفات انتظامی رفع و یک قانون علمی در مجلس به تصویب برسد.

داوودی در مورد اینکه چه کسانی می توانند برای این همایش مقاله ارسال کنند، اظهار داشت: وکلا و دادستان ها و دادیارهای انتظامی وکلا و افرادی که در ساختار انتظامی نقش دارند می توانند برای این همایش مقاله ارسال کنند.

متن لایحه جامع وکالت و مشاوره حقوقی مصوب دولت - عاقبت لایحه جامع وکالت به کجا می رسد ؟ 

وی ادامه داد: البته از مراجعی مانند سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام مهندسی که به نوعی درگیر تخلفات انتظامی هستند نیز در این ارتباط دعوت می کنیم.

اولین همایش دادستان های انتظامی کانونهای وکلای سراسر کشور با هدف شناخت خلاء های قانونی و بازنگری در مقررات انتظامی کانونهای وکلا، ایجاد وحدت رویه در مراجع انتظامی کانونها و همچنین ارائه راهکارهای عملی در راستای پیشگیری و کاهش تخلفات انتظامی 31 اردیبهشت 1394 به میزبانی کانون البرز برگزار می شود.

منبع : اتجادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.