×

ادعای سربازی 9 ساله کذب محض است، جند بار فرار از خدمت باعث طولانی شدن سربازی شده است

ادعای سربازی 9 ساله کذب محض است، جند بار فرار از خدمت باعث طولانی شدن سربازی شده است

ادعای سربازی 9 ساله کذب محض است چند بار فرار از خدمت باعث طولانی شدن سربازی شده است

ادعای-سربازی-9-ساله-کذب-محض-است،-جند-بار-فرار-از-خدمت-باعث-طولانی-شدن-سربازی-شده-است وکیل 

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خبر سربازی ( مقالات مرتبط با سربازی - سوالات مرتبط با سربازی ) 9 ساله جوان مازندرانی را تکذیب کرد و گفت: چنین خبری صحت ندارد.

فرار از خدمت - بررسی فرار از خدمت در مجامع استانی نیروهای مسلح - معافیت موارد خاص در خدمت سربازی - نحوه خرید خدمت سربازی ایرانیان مقیم خارج - قوانینی که سربازان از آن بی اطلاعند - قانون معافیت های سربازی 

سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با تکذیب خبر سربازی 9 ساله یک جوان محمودآبادی اظهار داشت: جوانی به نام مهدی فرهنگ که مدعی شده 9 سال در خدمت سربازی بوده در سال 84 با رشوه و دسیسه توانسته بود معافیت پزشکی بگیرد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد:‌ بعد از چندی مسئولین متوجه این امر شده و کارت معافیت این جوان به همراه 100 نفر دیگر باطل اعلام می‌شود.

وی ادامه داد:‌ در این رابطه نیز عوامل نفوذی که چند پزشک بودند شناسایی شدند و بنابر قانون با آنها برخورد می‌شوند.

این مقام ارشد نظامی با بیان این مطلب که این فرد 2 تخلف آشکار انجام داده افزود: تخلف اول این فرد این بوده که با رشوه و دسیسه کارت معافیت پزشکی دریافت کرده و تخلف دومش آن است که بعد از اعزام به خدمت سربازی چند بار فرار کرده است.

صفر تا صد قانون جدید سربازی - چرا کارت هوشمند سربازی دیر صادر می شود ؟

سردار کمالی تصریح کرد: فرار چند باره این فرد از خدمت سربازی منجر به طول کشیدن خدمت سربازی ( مقالات مرتبط با سربازی - سوالات مرتبط با سربازی ) این فرد شده که در نهایت خود این فرد در مورد این مسئله مسئول است نه هیچ فرد دیگری.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید دوباره بر این امر که چنین خبری صحت ندارد و کذب محض است، گفت: ارتباط دادن این مسئله با قضیه سربازی فوتبالیست‌ها درست نیست.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.