×

پیگیری بانک مرکزی برای جلوگیری از ارائه وام های بی ضابطه

پیگیری بانک مرکزی برای جلوگیری از ارائه وام های بی ضابطه

وزیر دادگستری با اشاره به ارائه وام‌های بی‌ضابطه از سوی بانک‌ها گفت اکنون بانک مرکزی و بانک‌های عامل به طور جدی پیگیری می‌کنند که وامی بدون پشتوانه و ضمانت داده نشود

پیگیری-بانک-مرکزی-برای-جلوگیری-از-ارائه-وام-های-بی-ضابطه وکیل 

وزیر دادگستری با اشاره به ارائه وام‌های ( مقالات مرتبط با وام - سوالات مرتبط با وام ) بی‌ضابطه از سوی بانک‌ها گفت: اکنون بانک مرکزی و بانک‌های عامل به طور جدی پیگیری می‌کنند که وامی بدون پشتوانه و ضمانت داده نشود.

 قانون پرداخت وام برای توسعه و بهبود دامپروری - جریمه در مورد تاخیر پرداخت وام جایز نیست -  شرط قانون برای انتخاب رئیس کل بانک مرکزی چیست ؟ 

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در جمع خبرنگاران در حاشیه سفر استانی رئیس دستگاه قضا به لرستان در مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی گفت: در دولت جدید تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی به حداقل کاهش یافته حتی کوچکترین اطلاعاتی رسیده برخورد کرده‌ایم و اکنون هم به محض رسیدن اطلاعات درنگ نمی‌کنیم.

وی افزود: همه استانداران و رؤسای کل دادگستری‌ها، مسئولان بازرسی و رؤسای سازمان جهاد کشاورزی با دقت در حال رصد هستند که زمینی تغییر کاربری داده نشود، تصرف منابع طبیعی نشود و جنگل‌ها تخریب نشود و در این زمینه دقت فراوان داریم.

وزیر دادگستری در مورد تشکیل دادسرای تخصصی برای محیط زیست گفت: قرار نیست دادسرای تخصصی تشکیل دهیم، لایحه حفاظت از محیط زیست در حال آماده شدن است و ما هم قوانین برخورد و مجازات‌ها را تغییر می‌دهیم و هم روش‌ دادرسی و پیگیری حقوقی را تغییر خواهیم داد.

وی ادامه داد: امیدواریم این کاری که در حال انجام برای محیط زیست در دولت است نظام رسیدگی ما را تغییری مبنایی دهد.

پورمحمدی در مورد معوقات بانکی گفت: بخشی از معوقات برای دولتی‌ها است و بخشی از آن معوقات، معوقات خرد کشاورزان و مبتلایان به حوادث طبیعی است.

هشدار بانک مرکزی در مورد سپرده گذاری در موسسات - پاسخ بانک مرکزی به فعال نبودن انتقال سه وجهی

وی در مورد وام‌های بی‌ضابطه نیز گفت: بسیاری از وام‌های بی‌ضابطه مربوط به تولیدی‌ها است و کمی هم سوء استفاده شده که باید از هم تفکیک شود، اکنون بانک مرکزی و بانک‌های عامل به طور جدی ساماندهی می‌کنند که وامی ( مقالات مرتبط با وام - سوالات مرتبط با وام ) بدون پشتوانه و ضمانت باشد را ندهند و به طور جدی پیگیری می‌کنیم که معوقات تا حد ممکن بازگردانده شو.

وی ادامه داد: در کل نظام پولی و بانکی ما از چالش‌ها و آسیب‌های زیادی رنج می‌برد و بی‌انضباطی‌های تاکنون رخ داده که باید ساماندهی شود.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.