×

تمهیدات ویژه برای صدور گواهینامه رانندگی، رانندگان تاریخ اعتبار گواهینامه خود را پیش از سفر کنترل کنند

تمهیدات ویژه برای صدور گواهینامه رانندگی، رانندگان تاریخ اعتبار گواهینامه خود را پیش از سفر کنترل کنند

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا گفت در آستانه نوروز دارندگان گواهینامه رانندگی یکماه پیش از پایان مهلت نسبت به تعویض گواهینامه‌های خود اقدام کنند

تمهیدات-ویژه-برای-صدور-گواهینامه-رانندگی،-رانندگان-تاریخ-اعتبار-گواهینامه-خود-را-پیش-از-سفر-کنترل-کنند

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا گفت: در آستانه نوروز دارندگان گواهینامه رانندگی یکماه پیش از پایان مهلت نسبت به تعویض گواهینامه‌های خود اقدام کنند.

دارندگان گواهینامه های جدید الصدور در سال اول اجازه تردد در بزرگراه های برونشهری را ندارند - رانندگی بدون گواهینامه بیشترین جرم ارتکابی نوجوانان تصادف منجر به مرگ بدون گواهینامه قتل عمد نیست - حذف شرط خدمت سربازی برای اخذ گواهی نامه رانندگی در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد 

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ هویدا تزار افزود: برابر قانون دارندگان گواهینامه‌های رانندگی موظفند یکماه پیش از پایان انقضای مهلت نسبت به تعویض گواهینامه‌های خود اقدام کنند.

وی افزود: بر این اساس این دسته از افراد باید به همراه مدارک مورد نیاز به یکی از دفاتر پلیس + 10 مراجعه و درخواست تمدید گواهینامه رانندگی خود را ارایه کنند.

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا با اشاره به این که هزینه تمدید گواهینامه‌های رانندگی 16 هزار تومان است افزود: توصیه می‌کنیم رانندگان پیش از سفرهای نوروزی نسبت به کنترل تاریخ انقضای گواهینامه  رانندگی خود اقدام کنند تا در سفرهای نوروزی با مشکلی مواجه نشوند.

 جزئیاتی از تغییرات جدید گواهینامه‌ها - ارائه بیمه نامه لازمه رفع توقیف از وسیله نقلیه - آیین نامه صدور گواهینامه رانندگی تغییر کرد

وی خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده و تقویت صورت گرفته صدور گواهینامه‌های رانندگی از هفته جاری تسریع می‌شود و بر این اساس در صورت صحیح و کامل بودن نشانی، گواهینامه صادره حداکثر ظرف 2 هفته به در منازل متقاضیان ارسال می‌شود.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.