×

اظهارات قاضی شهریاری درباره اولین اجرای حکم قصاص اسید پاشی

اظهارات قاضی شهریاری درباره اولین اجرای حکم قصاص اسید پاشی

سرپرست دادسرای ویژه قتل درباره اولین اجرای حکم قصاص اسیدپاشی توضیحاتی را ارائه داد

اظهارات-قاضی-شهریاری-درباره-اولین-اجرای-حکم-قصاص-اسید-پاشی وکیل 

سرپرست دادسرای ویژه قتل درباره اولین اجرای حکم قصاص ( مقالات مرتبط با قصاص - سوالات مرتبط با قصاصاسیدپاشی توضیحاتی را ارائه داد.

قانون اسیدپاشی با شرایط حاضر مطابقتی ندارد ، ضرورت تشدید مجازات ها به منظور کاهش این جرم - جرم اسیدپاشی - نگاهی نو به ماهیت جرم و مجازات اسیدپاشی - اسیدپاشی / لزوم اقدام قانونگذار - عوامل اسیدپاشی در جامعه چیست ؟ - قانون درباره مجازات اسیدپاشی چه می گوید ؟ - اسیدپاشی جرمی با تبعات سوزاننده تر از اسید - کاهش احساس امنیت در جامعه با اسیدپاشی - مجازات انواع اسیدپاشی 

قاضی محمد شهریاری اظهار کرد: در سال 88 زنی یک نفر را اجیر می‌کند تا بر روی همسرش اسید بپاشد که در این حادثه، همسر وی از هر دو چشم نایبنا می‌شود.

وی با بیان اینکه صبح روز گذشته - 12 اسفند ماه - فقط حکم قصاص یکی از چشمان متهم اجرا شد، ادامه داد: برای اجرای حکم تمام امکانات پزشکی و درمانی وجود داشت. قصاص یکی دیگر از چشمان متهم به درخواست شاکی به تعویق افتاد.

سرپرست دادسرای ویژه قتل خاطرنشان کرد: اجرای حکم با حضور کادر پزشکی و با طریقی غیر از اسید بوده است.

اسیدپاشی جرمی سنگین تر از قتل عمد ، ضرورت تصویب مجازات های بازدارنده - مجازات جرم اسیدپاشی در قوانین موضوعه - حلقه مفقوده پرونده های اسیدپاشی چیست ؟ - واکاوی جرم اسیدپاشی از نگاه کارشناسان و حقوقدانان - نگاه قانون به مقوله اسیدپاشی در جامعه و علل و عوامل آن 

شهریاری درباره اجرای حکم قصاص عامل اسیدپاشی به داود روشنایی گفت: آقای روشنایی به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه دو ماه دیگر به متهم فرصت داد.

وی با بیان این که پرونده داود روشنایی در اجرای احکام دادسرای جنایی است، گفت: دیروز مقدمات اجرای حکم فراهم شد و ما به زندان رجایی‌شهر رفتیم که شاکی پرونده دو ماه دیگر برای اجرای حکم به متهم مهلت داد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.