×

هشدار یک مقام قضایی درباره استفاده زنان از مواد مخدر صنعتی

هشدار یک مقام قضایی درباره استفاده زنان از مواد مخدر صنعتی

ادستان کرج گفت برخی زنان با انگیزه کم‌کردن وزن به مصرف مواد مخدر صنعتی روی می‌آورند

هشدار-یک-مقام-قضایی-درباره-استفاده-زنان-از-مواد-مخدر-صنعتی وکیل 

دادستان کرج گفت: برخی زنان با انگیزه کم‌کردن وزن به مصرف موادمخدر صنعتی روی می‌آورند.

آیا می دانید استعمال یا قاچاق مواد مخدر و مجازات آن چیست ؟  - جالب ترین شیوه های قاچاق مواد مخدر - در اتهام قاچاق مواد مخدر ، کافی نبودن دلائل از موجبات برائت است - خلأهای قانونی مواد مخدر و روانگردان برطرف می شود

حاجی رضاشاکرمی، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده ریشه بسیاری از جرایم را می‌توان در اعتیاد ، فقر و بیکاری جستجو کرد.

وی خاطرنشان کرد: فردی که اعتیاد دارد یا از بیکاری و فشار اقتصادی رنج می‌برد، در مقابل محرکات بروز جرم مقاومت کمتری دارد و احتمال ارتکاب جرمش از افرادی که از شرایط زندگی طبیعی برخوردار هستند، بیشتر است.

شاکرمی افزود: اگر می‌خواهیم ریشه جرم را در جامعه بخشکانیم در مرحله اول باید مشکل بیکاری و به تبع آن فقر را حل کنیم و از سوی دیگر راه‌های ورود مواد مخدر به کشور را بسته و برای تعطیل کردن آشپزخانه‌های تولید مواد مخدر صنعتی بیشتر تلاش کنیم.

وی ادامه داد: بدون شک افرادی که نیاز مالی نداشته و از نظر روحی و جسمی سالم باشند، کمتر به سمت ارتکاب جرم کشیده می‌شوند.

 عناصر تشکیل دهنده جرایم مرتبط با مواد مخدر - نحوه اعمال تخفیف در پرونده های مواد مخدر - درآمدی بر قاچاق مواد مخدر 

این مقام قضایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص افزایش مصرف مواد مخدر صنعتی در استان هشدار داد و گفت: امروز جوانان به مواد صنعتی روی آورده‌اند که آسیب این مواد به مراتب از نمونه‌های سنتی آن بیشتر است.

شاکرمی گفت: مواد مخدر صنعتی مانند شیشه به نسبت مواد سنتی ارزان‌تر بوده و دسترسی به آن‌ها آسان‌تر شده است.

دادستان کرج ابراز کرد: برخی جوانان با انگیزه شادی در مهمانی‌ها و یا تجربه احساس بسیار خوشایند به مواد مخدر صنعتی روی می‌آورند.

وی درباره انگیزه برخی زنان برای مصرف مواد مخدر صنعتی چنین توضیح داد: متاسفانه برخی از زنان با انگیزه کاهش وزن و تناسب اندام به سمت مصرف مواد مخدر صنعتی کشیده می‌شوند و زندگی خود را تباه می‌کنند.

 بایسته های قانونی بازار داغ مواد مخدر - ابعاد حقوقی مقابله با اعتیاد - مواد مخدر جرم و جنایات و چراها 

این مقام قضایی تاکید کرد: ترک مواد مخدر صنعتی به مراتب دشوارتر از موادمخدر سنتی است و اثرات تخریبی که بر روح و جسم فرد مصرف‌کننده می‌گذارد نیز به مراتب بیشتر است.

وی در پایان گفت: والدین برای جلوگیری از اعتیاد جوانان خود باید با روش‌های منطقی و دوستانه فرزندان خود را با تبعات مصرف مواد مخدر آشنا کنند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.