×

بیمه ایران متعهد به پرداخت دیون بیمه توسعه به مردم است

بیمه ایران متعهد به پرداخت دیون بیمه توسعه به مردم است

کارمندان بیمه ایران در بیمه توسعه استقرار یافته و تعهد به پرداخت دیون این شرکت، مدیریت شده و رسیدگی‌ سرعت گرفته و چک‌های متضرران در حال پرداخت است

بیمه-ایران-متعهد-به-پرداخت-دیون-بیمه-توسعه-به-مردم-است وکیل 

کارمندان بیمه ( مقالات مرتبط با بیمه - سوالات مرتبط با بیمه ) ایران در بیمه توسعه استقرار یافته و تعهد به پرداخت دیون این شرکت، مدیریت شده و رسیدگی‌ سرعت گرفته و چک‌های متضرران در حال پرداخت است.

ابطال بخشنامه شرکت بیمه ایران در مورد اخذ تعهد از بیمه گذار که به منظور خارج نمودن رابطه قراردادی خود با بیمه گذار از شمول قوانین و مقررات لازم الاتباع و عدم پوشش کامل بیمه می گردد - وزیر دادگستری اعلام کرد : شعب بیمه ایران نسبت به دریافت ، بررسی و تکمیل مدارک زیان دیدگان و مقصرات حوادث رانندگی اقدام می کنند - شرکت های بیمه ایران ، البرز ، آسیا و دانا و شرکت های سهامی بیمه ایران به صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی و صندوق ذخیره فرهنگیان مغایر اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است 

به گزارش شادا، مدیر عامل شرکت بیمه ایران با تاکید بر اینکه بیمه ایران متعهد به پرداخت دیون بیمه توسعه به مردم شده است، اظهارداشت: کارمندان بیمه ایران در شرکت بیمه توسعه مستقر شده‌اند تا در اسرع وقت پرونده‌های خسارتی و زیان دیدگان بیمه توسعه را رسیدگی و پرداخت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه چک‌های زیان دیدگان در حال پرداخت است، افزود: با توجه به اینکه سررسید انبوهی از چک‌های بیمه توسعه روز چهارشنبه بوده است، زیان دیدگان به دفتر مرکزی بیمه توسعه مراجعه کرده‌اند که با مدیریت بیمه ایران، رسیدگی‌ها سرعت گرفته و چک‌های متضرران در حال پرداخت است.

امراللهی اضافه کرد: از همه زیان دیدگان می‌خواهیم برای دریافت اطلاعات زمان پرداخت خسارت به سایت بیمه ( مقالات مرتبط با بیمه - سوالات مرتبط با بیمه ) ایران مراجعه کرده و از ازدحام دوباره بپرهیزند تا فرصت کافی برای رسیدگی و پرداخت مطالبات آنها را داشته باشیم.

اساسنامه شرکت سهامی بیمه - مشروح گزارش دادگاه اختلاس از بیمه ایران - عنوان ماموریت کارمند مصدوم در شرکت بیمه ایران از طرف وزارت دارائی و به اعتبار انجام اعمال تصدی کاشف از سلب عنوان مامور دولت می باشد 

وی با بیان اینکه اولویت رسیدگی با پرونده کسانی است که به خاطر دیه به زندان افتاده اند، گفت: 87 نفر به خاطر وجه دیه در زندان به سر می‌برند که بنا داریم قبل از آغاز سال جدید خسارت آنها را پرداخت کنیم تا سال جدید را در کنار خانواده‌هایشان باشند.

نامبرده درباره مبلغ زیان دیدگانی که هم‌اکنون در زندان به سر می‌برند، افزود: با توجه به تعهدی که بیمه توسعه داشته و سال‌های مختلفی که طی آن اتفاق‌های منتهی به دریافت دیه صورت گرفته و با توجه به اینکه نرخ دیه مبالغ متفاوت است‌، نمی‌توان رقم دقیقی را بیان کرد.

وی گفت: در یک هفته اخیر بیمه ایران با استقرار در شرکت بیمه توسعه اولویت کاری خود را رسیدگی به زیان دیدگان شرکت بیمه توسعه قرار داده است تا در رسیدگی به پرونده‌های متضرران تسریع شود.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران افزود: چک‌هایی که در دست مردم بوده، دست به دست شده و ما باید از اصالت آن چک‌ها مطلع شویم و بعد رسیدگی کنیم.

وی گفت: تعدادی از پرونده‌های خسارت دیدگان که آماده اقدام است در چند روز آینده رسیدگی خواهد شد که تعداد آنها حدود پنج هزار فقره است.

امراللهی افزود: با دستور موکد وزیر امور اقتصادی و دارایی اولویت ما آزادسازی زندانیان ناشی از پرداخت نکردن دیه از سوی بیمه توسعه است و در ادامه به بقیه پرونده‌ها رسیدگی خواهیم کرد

چرا برخی بیمه شدگان بیمه توسعه بعد از تصادف سر از زندان درآوردند ؟  

وی گفت: رسیدگی به پرونده زیان دیدگان در بیمه توسعه یک حرکت گروهی است که با همکاری بیمه مرکزی، بیمه ایران و توسعه، ستاد مردمی دیه کشور و سازمان زندان‌ها صورت می گیرد.

لازم به ذکر است در همین رابطه شرکت بیمه ایران طی اطلاعیه‌ای خطاب به همه دارندگان چک مربوط به غرامت فوت و جرح ناشی از حوادث رانندگی بیمه نامه‌های صادره شرکت بیمه ( مقالات مرتبط با بیمه - سوالات مرتبط با بیمه ) توسعه خواسته است که خسارت دیدگان برای دریافت وجه خسارت خود به مؤسسه مالی اعتباری توسعه در سراسر کشور مراجعه و نسبت به افتتاح حساب اقدام و چک‌های مربوط را در حساب افتتاح شده کارسازی کنند تا ظرف مدت سه روز کاری وجه چک موصوف توسط بیمه ایران به حساب‌های مذکور واریز شود.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.