×

آخرین آمار حادثه دیدگان چهارشنبه سوری 93

آخرین آمار حادثه دیدگان چهارشنبه سوری 93

ییس اورژانس کشور آخرین تعداد و وضعیت حادثه دیدگان چهارشنبه سوری امسال را تشریح کرد

آخرین-آمار-حادثه-دیدگان-چهارشنبه-سوری-93 وکیل 

ییس اورژانس کشور آخرین تعداد و وضعیت حادثه دیدگان چهارشنبه سوری امسال را تشریح کرد.

جنبه های حقوقی چهارشنبه سوری - 2700 نفر در آتش چهارشنبه سوری 92 سوختند -

دکتر امین صابری نیا ، در این باره گفت: در چهارشنبه سوری امسال 820 پایگاه اورژانس در سطح شهرها و مناطقی که احتمال وقوع حادثه در آن بالا بود مستقر شده و علاوه بر آن 526 بیمارستان نیز آماده خدمت رسانی به حادثه دیدگان احتمالی در سراسر کشور بودند.

صابری نیا بیان اینکه برابر آخرین آمارها تا ساعت 23 سه شنبه شب 206 تن در سراسر کشور به علت حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شده‌اند گفت: همچنین یک نفر نیز جان خود را از دست داده است که این فرد در تهران دچار حادثه شده بود.

رییس اورژانس کشور آمار حوادث چهارشنبه سوری در سال جاری را نسبت به سال قبل دارای کاهشی چشمگیر عنوان کرد و گفت: آمار دقیق حادثه دیدگان پس از جمع بندی نهایی طی یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

وی همچنین درخصوص تفکیک جنسیتی حادثه دیدگان در چهارشنبه سوری خاطرنشان کرد: بیش از 90 درصد از مراجعه کنندگان به مراکز درمانی را مردان و کمتر از 10 درصد باقیمانده را نیز زنان شامل می‌شوند.

رییس اورژانس کشور همچنین با بیان اینکه تا این لحظه سه تن به علت درجه بالای سوختگی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان نگهداری می شوند گفت: یک مورد قطع دست نیز در گیلان گزارش شده و دو مورد آسیب جدی به دست وارد شده است که احتمال قطع عضو وجود دارد.

به گفته رییس اورژانس کشور سوختگی سر ، صورت و دست شایع ترین علت مراجعه به بیمارستان‌ها بوده است.

شیراز و تهران دارای بیشترین حادثه دیده

صابری نیا درباره شهرهای دارای بیشترین حادثه دیده در چهارشنبه آخر سال نیز گفت: بیشترین آمار برابر اطلاعاتی که تا ساعت 23 به دست ما رسیده مربوط به شیراز و سپس تهران است. البته ممکن است با توجه به اینکه احتمال مراجعه افراد دیگری نیز به بیمارستان‌ها وجود دارد این آمار جابجا شود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.