×

تشکیل 581 پرونده در گشت سیار سراسر کشور

تشکیل 581 پرونده در گشت سیار سراسر کشور

رئیس ستاد طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از تشکیل 581 پرونده در گشت سیار روز گذشته خبر داد

تشکیل-581-پرونده-در-گشت-سیار-سراسر-کشور

 رئیس ستاد طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از تشکیل 581 پرونده در گشت سیار روز گذشته خبر داد.

تهیه لایحه تعزیرات توسط قوه قضائیه - کدام مرجع قضایی پاسخگوست؟ - یک حقوقدان: تعزیرات حکومتی نقص قانون و نقص اجرای قانون دارد - با حکم وزیر دادگستری، رییس سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، علیرضا جواهری در مورد آخرین وضعیت گشت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی در نوروز 94 گفت: در پنجمین روز مرحله دوم طرح نوروزی سازمان با همکاری 444 مورد بازرسی انجام و تعداد 581 پرونده نیز در گشت های سیار سراسر کشور تشکیل شده است.

رئیس ستاد طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: روز گذشته 385 پرونده در سراسر کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و 38 پرونده نیز در انتظار تکمیل بررسی ها و صدور رای است و میزان محکومیت ریالی پرونده های رسیدگی شده روز گذشته نیز 444 میلیون تومان است.

وی گفت: استان اصفهان در پنجمین روز از مزحله دوم گشت نوروزی سازمان با رسیدگی به 69 پرونده رتبه بیشترین رسیدگی به پرونده را به خود اختصاص داد و کمترین میزان رسیدگی به پرونده در این روز هم مربوط به استان خراسان جنوبی با رسیدگی به 2 پرونده است.

مدیرکل حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد تغییرات طرح نوروزی سازمان نسبت به سال های گذشته اظهار داشت: یکی از کارهای خوبی که در طرح امسال انجام شده، اعلام برنامه و تعیین خط مشی گشت ها بوده است به طوری که موضوع های حساس سراسر کشور را شناسایی می کنیم و به اطلاع مدیران استانی برای اجرا قرار می دهیم و در این زمینه نظارت خوبی در مورد داروخانه های کشیک و حضور مسئول فنی در هنگام نسخه پیچی، بررسی بازار میوه و آجیل در شب عید، بررسی گرانفروشی نانوایی ها و وضعیت رستوران های بین شهری انجام شده است.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.