×

تلاش برای رفع مشکلات بودجه ای در سال 1394

تلاش برای رفع مشکلات بودجه ای در سال 1394

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در دیدار با کارکنان سازمان که به مناسبت آغاز سال جدید و به منظور بیان برنامه ‌ها و اهداف آتی سازمان صورت گرفت از تلاش برای رفع مشکلات بودجه‌ای در سال جاری خبر داد

تلاش-برای-رفع-مشکلات-بودجه-ای-در-سال-1394

رییس سازمان پزشکی قانونی ( مقالات مرتبط با پزشکی قانونی - سوالات مرتبط با پزشکی قانونی ) کشور در دیدار با کارکنان سازمان که به مناسبت آغاز سال جدید و به منظور بیان برنامه ‌ها و اهداف آتی سازمان صورت گرفت از تلاش برای رفع مشکلات بودجه‌ای در سال جاری خبر داد.

آنچه مراجعان نزاع باید درباره پزشکی قانونی بدانند - طول درمان در پزشکی قانونی تعیین نمی شود - برق گرفتگی شهری از دیدگاه پزشکی قانونی - جنون در پزشکی قانونی - آئین نامه تعرفه های خدمات خاص پزشکی قانونی 

 دکتر شجاعی در این دیدار اظهار کرد: با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در دولت و مجلس بخش قابل توجهی از مشکلات بودجه‌ای سازمان برطرف شده و به نظر می سد در سال جاری مشکلات بودجه‌ای چندانی نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: علی‌رغم کسب موفقیت‌هایی در سال گذشته، ما از عملکرد خود آنگونه که باید، راضی نیستیم و باید تلاش کنیم وضعیت از آنچه هست بهتر شود، هر چند در موارد بسیاری گرفتاری‌ها و موانع زیرساختی، مانع از آن می شود تا با فراغ بال به همه موضوعات پرداخته و ایده‌ها و طرح‌های جدید را دنبال کنیم، این در حالیست که مدیران ارشد باید با فکری باز و بدون دغدغه در مورد زیرساخت‌ها، سازمان را پیش ببرند.

پزشکان تمایلی به خدمت درپزشکی قانونی ندارند - مهم ترین رویدادهای سازمان پزشکی قانونی در سال 1392

شجاعی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیشترین تلاش سازمان معطوف به تأمین بودجه و رفع کمبودها شد، علاوه بر آن در بحث تأمین نیروی انسانی نیز تلاش‌های زیادی صورت گرفت که به موجب آن در این مرحله 46 نیروی پزشک و کارشناس طی آزمون استخدامی در سال جدید به استخدام سازمان در می آیند.

زنان خانه دار از بودجه 94 قلم گرفته شدند - افزایش 25 درصدی بودجه سازمان محیط زیست در لایحه 94 - دولت اجرای جدید آیین دادرسی کیفری را در بودجه 94 لحاظ نکرده است 

رییس سازمان پزشکی قانونی ( مقالات مرتبط با پزشکی قانونی - سوالات مرتبط با پزشکی قانونی ) کشور اظهار کرد: امید است بتوانیم تا پایان سال جاری نیز 200 نیروی دیگر را در بخش‌های مورد نیاز به استخدام سازمان در آورده و نیروها را به تدریج از قراردادی به پیمانی و رسمی تبدیل کنیم.

وی همچنین به مشکلات و معضلات ساختمانی و عمرانی سازمان اشاره کرد و افزود: با وجود تنگناهای بودجه‌ای در سال گذشته هیچ یک از پروه‌های عمرانی ما تعطیل نشد؛ بنابراین امسال شاهد افتتاح تعداد زیادی از پروژه‌ها خواهیم بود که در دو سال گذشته کلنگ آن به زمین زده شد.

مشروح ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه - لایحه بودجه و ارتقای سلامت اداری 

شجاعی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای موفق طرح دادپزشک در سال گذشته اشاره و با قدردانی از مدیر اجرایی آن ابراز امیدواری کرد با تداوم تلاش‌ها ظرف امسال، این طرح در کشور اجرایی و به طور کامل نهادینه شود.

رییس سازمان پزشکی قانونی ( مقالات مرتبط با پزشکی قانونی - سوالات مرتبط با پزشکی قانونی ) کشور در پایان با تبریک سال نو به همکاران از کارکنان سازمان خواست با جدیت و تلاش هرچه بیشتر و به منظور جلب رضایت پروردگار به کار و فعالیت و خدمت‌رسانی بپردازند تا در پایان سال کارنامه قابل قبولی ارائه دهند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.