×

رشد 5 3 درصدی طلاق و کاهش 6 5 درصدی ازدواج در کشور

رشد 5 3 درصدی طلاق و کاهش 6 5 درصدی ازدواج در کشور

مدیر کل آمار و اطلاعات جمعتی سازمان ثبت احوال کشور از رشد 5 3 درصدی طلاق و کاهش 6 5 درصدی ازدواج در کشور خبر داد

رشد-5-3-درصدی-طلاق-و-کاهش-6-5-درصدی-ازدواج-در-کشور وکیل 

 مدیر کل آمار و اطلاعات جمعتی سازمان ثبت احوال کشور از رشد 5.3 درصدی طلاق ( مقالات مرتبط با طلاق - سوالات مرتبط با طلاق ) و کاهش 6.5 درصدی ازدواج ( مقالات مرتبط با ازدواج - سوالات مرتبط با ازدواج ) در کشور خبر داد.

 سن ازدواج ، شرایط نکاح ، اقسام نکاح - بررسی میزان تمایل به ازدواج در دختران و پسران - بررسی بالا بودن سن زنان نسبت به مردان در ازدواج -  ازدواج در ایران و فرانسه - ازدواج سفید یا سیاه زیستن - ازدواج ناموفق به قلب آسیب می زند - افزایش سن ازدواج ، فقر فرهنگی یا فقر اقتصادی  ؟ -  آیا می دانید سن ازدواج چه سنی است ؟ - آمار ازدواج -  اعطای وکالت در طلاق - ضرورت آگاهی زنان از وکالت در طلاق - منتفی شدن حق طلاق زوجه در صورت عدم تمکین - ترتیب اجرای طلاق توافقی - آسیب شناسی شیوع طلاق های توافقی - دادخواست صدور گواهی عدم امکان سازش ( طلاق توافقی ) - توافقات زوجین پس از انقضای مدت گواهی عدم امکان سازش - دادخواست صدور گواهی عدم امکان سازش به علت عسر و حرج 

علی اکبر محزون در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره آمار وقایع ازدواج و طلاق در سال 93، اظهار داشت: در سال 93 724 هزار و 345 واقعه ازدواج به ثبت رسیده که 6.5 درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته در هر ماه به طور میانگین 600 هزار و 362، در هر شبانه روز یک هزار و 985 و در هر ساعت به طور متوسط 83 واقعه ازدواج به ثبت رسیده است. همچنین بیشترین ازدواج ( مقالات مرتبط با ازدواج - سوالات مرتبط با ازدواج ) بین آقایان در گروه سنی  تا  20 تا 34 سال و بیشترین ازدواج بین خانم ها در گروه سنی 15 تا 29 سال است.

 همه چیز درباره طلاق توافقی - طلاق توافقی ، چرا و چگونه ؟ - همه چیز درباره طلاق توافقی - فرق طلاق توافقی با طلاق خلع و مبارات چیست ؟ - حقوق فرزندان طلاق - طلاق ، اقسام طلاق و شرایط درخواست طلاق برای زنان - طلاق توافقی ، مراحل و شرایط وقوع آن چگونه است ؟ - وکالت زوجه در طلاق و تفویض حق طلاق به او

مدیر کل آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه نرخ کشور ازدواج در کشور 9.3 در هزار نفر است،  تصریح کرد: بر این اساس استان کردستان با نرخ 12.5 درصد، اردبیل با 12.3 درصد و زنجان با 11.8 درصد بیشترین ازدواج و البرز با نرخ 6.9 درصد،  تهران با نرخ 7 درصد و کرمان با 7.7 کمترین واقعه ازدواج در آنها به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 93 163 هزار و 572 مورد واقعه طلاق ( مقالات مرتبط با طلاق - سوالات مرتبط با طلاق ) به ثبت رسیده که این میزان در شهرها 149 هزار و 647 و در روستاها 13 هزار و 935 مورد بوده است. همچنین می توان گفت در هر شبانه روز 448 و در هر ساعت 19 مورد طلاق به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته 5.3 درصد افزایش داشته است.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.