×

ابلاغ دستورالعمل اجرا و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح

ابلاغ دستورالعمل اجرا و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح

دستورالعمل اجرا و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح تصویب و ابلاغ شد

ابلاغ-دستورالعمل-اجرا-و-گسترش-امر-به-معروف-و-نهی-از-منکر-در-نیروهای-مسلح وکیل 

دستورالعمل اجرا و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح تصویب و ابلاغ شد.

ضرورت تدوین قانون جامع به منظور اجرای امر به معروف و نهی از منکر - آیا مجلس طرحی برای احیاء قانون امر به معروف و نهی از منکر ارائه می کند ؟ - ضرورت جرم انگاری در تعیین حدود قانون امر به معروف و نهی از منکر - معایب و مزایای طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر - تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده های امر به معروف و نهری از منکر 

محمد موحد جانشین معاون سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گفت: در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در زمینه گسترش امر به معروف و نهی از منکر در سازمان های نیروهای مسلح، شورای عالی راهبری امر به معروف و نهی از منکر نیروهای مسلح، زیر نظر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور عالی‌ترین مقامات لشگری و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تشکیل می‌شود.

محمد موحد افزود: همچنین جهت پیاده‌سازی مصوبات شورای عالی راهبری، کمیسیون دائمی شورای عالی راهبری امر به معروف و نهی از منکر تشکیل خواهد شد که در این کمیسیون، معاونین فرماندهان و مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط حضور دارند.

قانون امر به معروف و نهی از منکر - دولت اصل بر زمین مانده امر به معروف و نهی از منکر را احیا کند 

وی ادامه داد: به موازات این اقدام، شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان و نیروها نیز با حضور عالی ترین مقامات تشکیل و فعالیت خواهد کرد.

جانشین معاون سازمان های نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر اظهار امیدواری کرد که با این اقدامات بسیار مهم، شاهد اجرا و گسترش هرچه بیشتر این فریضه الهی در نیروهای مسلح باشیم.

روسای سازمان‌های قضایی نیروهای مسلح در سراسر کشور معاون نظامی و قضایی سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان هستند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.