×

دانشجویان هم زوج و فرد شدند!

دانشجویان هم زوج و فرد شدند!

رئیس دانشگاه فنی حرفه ای از ارسال نامه ای به وزارت علوم خبرداد و گفت در این نامه خواسته ایم، دانشکده های ما هم دانشجوی دختر و هم پسر پذیرش کنند ولی حضورشان در روزهای زوج و فرد باشد

دانشجویان-هم-زوج-و-فرد-شدند! وکیل 

رئیس دانشگاه فنی حرفه ای از ارسال نامه ای به وزارت علوم خبرداد و گفت: در این نامه خواسته ایم، دانشکده های ما هم دانشجوی دختر و هم پسر پذیرش کنند ولی حضورشان در روزهای زوج و فرد باشد.

دانشگاه ها نیروی پشت میز نشین پرورش می دهند - مدرک گرایی نتیجه طحی نگری نظام آموزشی است - ارزش و اعتبار تحصیلی گواهینامه های تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی همانند مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی است - ضرورت و اهمیت ارتباط بین دستگاه قضایی و دانشگاه ها - اساسنامه (( دانشگاه غیردولتی - غیرانتفاعی عدالت ))  

دکتر مسعود شفیعی گفت: یکی از مسایلی که دانشگاه فنی و حرفه ای با آن روبرو است جدا بودن مراکز دخترانه و پسرانه این دانشگاه است.
 
وی افزود: این مراکز در گذشته متعلق به آموزش پروش بوده و دبیرستان‌های جدا از هم بودند اما اکنون که تحت پوشش وزارت علوم قرار گرفته اند، نیز جدا هستند و اگر بخواهیم برای هریک دانشگاه آزمایشگاه مجزا تاسیس کنیم، دانشگاه هزینه های بالایی را متحمل می شود.
 
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: برای همین در نامه ای به وزارت علوم درخواست کرده ایم اگر امکان آن باشد، دانشکده های ما دانشجویان دختر و پسر را پذیرش کند ولی حضورشان به تفکیک در روزهای زوج و فرد باشد.
 
وی ادامه داد: با این روش حضورشان همزمان با هم نیست که الگوی اولیه حفظ شود و نیازی هم نیست که برای هرکدام ساختمان و آزمایشگاه‌ مجزا ایجاد کنیم.

اساسنامه دانشگاه پیام نور - دانشگاه علوم قضایی را بیشتر بشناسیم - لایحه قانونی امور مالی دانشگاه 
 
شفیعی افزود: به عنوان مثال در برخی از استان های ما دانشکده های دخترانه فنی و حرفه ای کمتر وجود دارند و چون این دانشکده ها جدا هستند، بنابراین دانشجویان دختر مجبورند در دانشکده های دخترانه استان های دیگر به تحصیل مشغول شوند، اگر بتوانیم دانشکده های موجود را به صورت شیفتی برگزار کنیم این دانشجویان در شهر خود تحصیل می کنند و بیشتر هزینه های آنها نیز با خانواده خواهد بود و در خیلی موارد صرفه جویی می شود.

منبع : امروز فردا را می سازیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.