×

معافیت برای سربازان مخترع

معافیت برای سربازان مخترع

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به معافیت برخی سربازان نیروهای مسلح گفت بر اساس قانون بعضی اختراعات تاثیرگذار در سطح ملی باعث معافیت فرد از دوره خدمت می‌شود، ولی برخی اختراع‌ها که کمتر تاثیرگذار است، موجب می‌شود تا بخشی از مدت دوره خدمت سربازی فرد بخشیده شود

معافیت-برای-سربازان-مخترع وکیل 

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به معافیت برخی سربازان نیروهای مسلح گفت: بر اساس قانون بعضی اختراعات تاثیرگذار در سطح ملی باعث معافیت فرد از دوره خدمت می‌شود، ولی برخی اختراع‌ها که کمتر تاثیرگذار است، موجب می‌شود تا بخشی از مدت دوره خدمت سربازی فرد بخشیده شود.

نحوه خدمت سربازی نخبگان و افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر - تغییر سن سربازی در قانون نظام وظیفه - جزییات مهم معافیت سربازان غایب - نحوه خرید خدمت سربازی ایرانیان مقیم خارج 

سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری هفتمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با اشاره به جایگاه و شان سربازی در کشور گفت: هدف سرباز اقتدار و دفاع از کیان مردم شریف کشور است وسربازان در نوآوری و پیشرفت نیروهای مسلح شریک هستند . وی بیان کرد: شاید در یک مقطعی از زمان به سرباز به چشم دیگری نگاه می‌کردند اما امروز سربازان جوانان این مرز و بوم هستند که باید از توان و ظرفیت و فکر آنها برای پیشرفت نیروهای مسلح استفاده کنیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه به گفته حضرت امام خمینی(ره) همه سربازان، سربازان اسلام هستند ادامه داد: آنها در صف اول نیازهای کشور قرار دارند و مساله سربازی در ایران همانند سایر کشورها نیست، چرا که در کشور ما سربازی همچون قرآن خواندن و جهاد فی سبیل الله است.

سردار اشتری تصریح کرد: استفاده از توان و ظرفیت مردم و وجود رهبری و فرماندهی واحد از دلایل امن بودن کشورمان است به همین دلیل نداشتن رهبری واحد در برخی از کشورهای منطقه از دلایل ناامنی این کشورهاست.به لطف الهی فرماندهی کل قوا و ولی فقیه رهبری حکیم، مجاهد و آشنا به مسائل روز جهانی و دفاعی است که از برکات کشور به شمار می رود.

صفر تا صد قانون جدید سربازی - پاسخ به تمام سوالات پیرامون مدت سربازی 

وی  افزود: امروز بخش اعظمی از بنیه دفاعی ایران را سربازان تشکیل می دهند آنها بالاترین سرمایه یک سازمان به شمار می آیند و از نظر کمی و کیفی در جایگاه بلند و رفیعی در سازمان های نظامی و انتظامی قرار دارند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه با  اشاره به اینکه باید به فرموده مقام معظم رهبری گام های بیشتری برای افزایش شان و منزلت سربازان برداشته شود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تکالیف بزرگی به عهده فرماندهان گذاشته‌اند تا به امور فرهنگی، فراغت، توانمندسازی، تکریم و افزایش منزلت سربازان پرداخته شود چرا که اگر بخواهیم جوان جایگاه اصلی خود را دریابد باید به این فرامین جامه عمل بپوشانیم و از نظرات، پیشنهادات و ابتکارات جوانان به بهترین وجه استفاده کنیم.

 سردار اشتری با توصیه به سربازان گفت :آینده کشور به دست شماست از سویی دیگر دو سال از عمر شما در خدمت نیروهای مسلح سپری می شود بر این اساس باید از این فرصت استفاده کنید تا در حوزه فردی، اجتماعی وسازمان هایی که در آینده مشغول به خدمت خواهید شد موثر بوده و خدمات خالصانه انجام دهید.

مشمولان سربازی چگونه به سفر خارجی بروند + جدول - شرط 21 ماهه شدن خدمت سربازی

سربازان باید سعی کنند از ظرفیت و توان داخلی برای ارتقای بنیه نظامی سازمان ها استفاده کنند. وی به تقویت حس مسوولیت پذیری بعد از خدمت سربازی اشاره کرد و گفت: در سراسر مرزهای ایران از وجود سربازان استفاده می شود از سوی دیگر بخش بسیاری از ماموریت های مرزی، دفاعی و داخلی به عهده آنهاست و بر این اساس آینده کشور به تلاش جوانان و سربازان بستگی دارد. فرمانده ناجا در خاتمه  با بیان اینکه مجموعه دفاعی ما با مشارکت مردم اداره می شود، گفت: امروز امنیت کشور مرهون فداکاری های مردم است و اگر کشورهای اطراف ما نا امن هستند به این دلیل است که از توان و ظرفیت مردم استفاده نمی شود.

منبع : روزنامه حمایت

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.