×

پنجمین همایش طب و قضا 27 آبان ماه برگزار می شود

پنجمین همایش طب و قضا 27 آبان ماه برگزار می شود

پنجمین همایش سراسری طب و قضا با هدف اعتلای تعامل پزشکان قانونی و قضات در راستای خدمت‌ رسانی بهتر و سریع تر، 27 تا 29 آبان ماه سال جاری در ساری برگزار می‌شود

پنجمین-همایش-طب-و-قضا-27-آبان-ماه-برگزار-می-شود

پنجمین همایش سراسری طب و قضا با هدف اعتلای تعامل پزشکان قانونی و قضات در راستای خدمت‌ رسانی بهتر و سریع تر، 27 تا 29 آبان ماه سال جاری در ساری برگزار می‌شود.

محورهای مهم همایش طب و قضا معرفی شد - ضرورت های  برگزاری همایش طب و قضا ، چالش های پیش روی پزشکان و قضات - چهارمین همایش سراسری طب و قضا در شیراز آغاز شد - سومین همایش سراسری طب و قضا 

در این همایش قانون مجازات اسلامی از منظر پزشکی قانونی به عنوان موضوع اصلی با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه فقه و پزشکی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در قالب برپایی پنجمین همایش سراسری طب و قضا، موضوعات در سه محور اصلی با عناوین ارزیابی دیدگاه مقنن در قبال جنایت بر منافع، واکاوی دیدگاه متقن در قبال صدمات وارد بر اعضا و چالش‌های روان‌پزشکی در قانون مجازات اسلامی ارائه می‌شود.

دومین همایش سراسری طب و قضا برگزار می شود - ارسال 192 مقاله به دبیرخانه چهارمین همایش طب و قضا 

موضوعاتی همچون نقص زیبایی، اختلال عملکرد جنسی، بی اختیاری ادراری و مدفوعی، مفهوم عضو و مصادیق آن، اعضای داخلی و ظاهری مفهوم و معیارهای رشد جزایی، مصرف مواد روانگردان و مسئولیت کیفری، نگهداری بزهکاران دارای اختلال روانی و زوال یا نقصان عقل از جمله زیر مجموعه‌های محورهای همایش پنجم است.

این همایش دارای امتیاز بازآموزی برای پزشکان و قضات است و آخرین مهلت ارسال مقاله برای همایش نیز 31 شهریور ماه جاری تعیین شده است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.