×

نحوه رسیدگی به تخلفات پزشکی چگونه است؟

نحوه رسیدگی به تخلفات پزشکی چگونه است؟

سلامت کالای گرانبهایی است که با کمک دانش و تخصص پزشکان حفظ و تداوم پیدا می‌کند پزشکی یکی از خدمات گرانبهای جامعه پزشکی است اما از سوی دیگر سهل‌انگاری در این شغل حساس، می‌تواند به جای تضمین سلامتی، به قیمت جان یک انسان تمام شود

نحوه-رسیدگی-به-تخلفات-پزشکی-چگونه-است؟ وکیل 

سلامت کالای گرانبهایی است که با کمک دانش و تخصص پزشکان حفظ و تداوم پیدا می‌کند. پزشکی یکی از خدمات گرانبهای جامعه پزشکی است اما از سوی دیگر سهل‌انگاری در این شغل حساس، می‌تواند به جای تضمین سلامتی، به قیمت جان یک انسان تمام شود.

بنابراین در حوزه مسئولیت پزشکان با دو امر متعارض روبه‌رو هستیم، از یک سو، پزشکی، خدمتی گرانبها است که اگر همراه با سخت‌گیری در مسئولیت‌ها باشد، منجر به کاهش انگیزه افراد در گرایش به این مشاغل می‌شود و از سوی دیگر، سهل‌گرفتن مسئولیت‌های پزشکان می‌تواند زمینه را برای بروز قصور و اهمال‌های متعدد که خسارات جبران‌ناپذیری دارد فراهم کند. در ادامه در گفت‌وگو با کارشناسان به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

جرایم عمومی و اختصاصی پزشکان

یک حقوقدان در خصوص نحوه مجازات پزشکان متخلف می‌گوید: چنانچه اگر آقا و خانم پزشک مانند هر شهروند معمولی مرتکب جرم شوند، مانند سایر افراد جامعه مورد مجازات قرار می‌گیرند.

دکتر غلام‌رضا طیرانیان ضمن بیان مطلب فوق می‌افزاید: اگر به متناسب حرفه پزشکی بخواهیم ببینیم که در چه مواردی قابل تعقیب هستند، دارای دو حالت است. یا تخلفی که مرتکب شدند جنبه انتظامی دارد به این معنا که دستورات وزارت بهداشت و درمان و یا نظامات قانون پزشکی را رعایت نکرده باشند، مجازات آن‌ها از نوع مجازات انتظامی است.

این کارشناس حقوقی با اشاره به این نکته که مجازات پزشکان متخلف حتی در شدیدترین وضعیت، محرومیت از شغل پزشکی است، اظهار می‌دارد: همچنین مجازات‌هایی دیگری از قبیل توبیخ نیز برای پزشکان متخلف تعیین شده است که البته نحوه انتخاب مجازات‌ها بستگی به نوع جرم ارتکابی آن‌ها دارد.

تخلفات حرفه‌ای

طیرانیان به حالت دوم از ارتکاب جرم پزشکان اشاره می‌کند و اینگونه ادامه می‌دهد: نوع دیگر مربوط به زمانی است که پزشک، به متناسب حرفه پزشکی خود مرتکب جرم می‌شود. به عبارت دیگر تخلف‌هایی که مربوط به حرفه آنان است. به عنوان مثال یکی از وظایف پزشک حفظ اسرار بیمار خود است، چنانچه اگر اسرار بیمار توسط پزشک معالج وی افشا شود، پزشک متخلف قابل تعقیب و پیگیری است. در اینگونه از موارد امکان حبس تا یک سال برای پزشک متخلف وجود دارد.

وی به سایر جرایم پزشکان پرداخته و تصریح می‌کند: از دیگر جرایم پزشکان می‌توان به نحوه درمان بیمار اشاره کرد. به عنوان مثال چنانچه بیماری که باید در بیمارستان و زیر نظر پرستار و با استفاده از تجهیزات تخصصی مورد عمل جراحی قرار گیرد، اگر پزشک معالج عمل جراحی بیمار خود را در مطب انجام دهد، یک تخلف به شمار می‌رود.

این مدرس دانشگاه ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان می‌کند: البته تشخیص اینگونه از تخلفات بر عهده سازمان نظام پزشکی و در برخی از موارد از وظایف اداره پزشکی قانونی کشور است. به طور کلی در خصوص تخلفات پزشکان قوانینی از قبیل قانون نظام پزشکی، قانون مقررات مربوط به دارو و درمان وجود دارد که تا حدودی وظایف پزشکان و همچنین نوع مجازات آن‌ها را مشخص کرده است.

این کارشناس حقوق با بیان اینکه پزشک موظف است تا در درمان بیمار آنچه را که عرف پزشکی دنیا و ایران مشخص کرده است را رعایت کند، اشاره می‌کند: اگر این وظیفه از سوی پزشک محقق نشود و مشکلاتی را در درمان بیمار به وجود آورد یا عملی را انجام دهد که عرفا نباید صورت پذیرد، آن پزشک، متخلف تلقی شده و قابل تعقیب و پیگرد قانونی است.

قتل غیرعمد و نقص عضو بیمار

این کارشناس حقوقی به مجازت‌های معین شده در خصوص قتل غیرعمد و نقص عضو بیمار توسط پزشک اشاره کرده و می‌گوید: اگر بیماری به وسیله پزشک خود فوت شود، قتل عمدی محسوب شده. اما اگر منتهی به فوت بیمار نشود و منتهی به نقص عضو شود یا مثلا خانمی که باردار است به دلیل بی‌احتیاطی پزشک، فرزند وی سقط شود، پزشک باید دیه سقط جنین را پرداخت کند.

طیرانیان ضمن بیان این مطلب که در حال حاضر مطابق قانون فرمی توسط پزشکان تهیه شده که بر اساس آن بیمار باید قبل از عمل جراحی رضایت خود را اعلام و آن فرم را امضا کند به آن مضمون که من پزشک خود را بری می‌کنم، می‌افزاید: اجرای این فرم قانونی است. منتهی مشکلی که وجود دارد در این است که تا زمانی که بیمار فرم فوق‌الذکر را امضا نکند، عمل جراحی‌اش صورت نخواهد پذیرفت.

دکتر احمد آریایی‌نژاد در خصوص قوانین و مقررات مربوط به تخلفات پزشکان می‌گوید: فرقی نمی‌کند که ما چه قوانینی در این زمینه تصویب کنیم، قوانین هرچه که باشند مهم نحوه اجرا و نظارت بر قوانین مربوطه است.

عادلانه کردن پرداخت‌ها و مسئولیت‌ها

عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که هرچقدر که قوانین ما خوب و مناسب هم باشد، مهم اجرای آن است که البته لازم به ذکر است هرج‌ومرج از بی‌قانونی بدتر است، اظهار می‌دارد: در مرحله نخست ما باید به طور واقعی و کارشناسی شده حق‌الزحمه و مزد هر کاری را برای پزشکان معین و در مرحله بعدی منبع پرداخت آن را مشخص کنیم. چنانچه این اقدامات صورت گرفت، باید پرداخت‌ها به موقع باشد تا دیگر هیچ بهانه‌ای دست ارائه کننده خدمات به مردم ندهیم.

آریایی‌نژاد براین باور است که اگر این اقدامات به خوبی و به نحو احسن صورت پذیرد، می‌توانیم بگوییم که اگر پزشکان مرتکب تخلف شوند، طبق قانون مجازات خواهند شد.

این نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید فرهنگ‌سازی در این زمینه صورت پذیرد و مناعت طبع و قناعت را در همه آحاد جامعه ترویج یابد، می‌افزاید: سوالی که برای ما پیش می‌آید این است که چنانچه اگر نیازمندی به هر یک از پزشکان مراجعه کند و در مقابل درمان خود مالی برای پرداخت به پزشک خود نداشته باشد، چگونه با او برخورد می‌شود؟ در اینجا یک زحمت بر دوش ما و مخصوصا روزنامه‌نگاران وجود دارد و آن هم فرهنگ‌سازی است.

عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اینگونه ادامه می‌دهد: در درون سازمان پزشکی قانونی هیاتی وجود دارد که تخلفات پزشکان خود را مورد بررسی قرار می‌دهد. البته لازم به ذکر است که برخی از پزشکان به طور هم‌زمان هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی مشغول به فعالیت هستند که در اینجا باید یک هماهنگی بین دولت و سازمان نظام پزشکی برای نظارت بر اعمال این قشر از جامعه وجود داشته باشد.

سازمان‌های ناظر بر رفتار پزشکان

رییس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که قانون نظام پزشکی از تشکیلاتی برخوردار است که هرگونه شکایت از پزشک متخلف را توسط بیمار می‌شنود، می‌گوید: برخی نسبت به این رسیدگی‌ها معترضند چراکه اعتماد بین آن‌ها کمتر شده است. اما با توجه به اینکه تمامی صنوف به تخلفات خود رسیدگی می‌کند، تخلفات پزشکان نیز قابل رسیدگی و پیگیری است.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا در خصوص سازمان‌های نظارتی بر تخلفات پزشکان اظهار می‌دارد: به غیر از سازمان نظام پزشکی که نسبت به تخلفات پزشکان خود اقداماتی را مد نظر قرار داده است، دادسرای ویژه تخلفات پزشکان نیز در تهران تحت نظر قوه قضاییه وجود دارد که در خصوص پرونده‌های مربوط به تخلفات پزشکان رسیدگی می‌کند.

چالش‌های رسیدگی به اختلافات حوزه درمان

یک وکیل دادگستری مشکل بزرگ در امر رسیدگی به شکایات پزشکی را وجود دو و گاه چند مرجع رسیدگی کننده به شکایات پزشکی می‌داند. محمد باهو می‌گوید: این دو مرجع اصلی، یکی مرجع دادگاه کیفری، یعنی پزشکی قانونی و دیگری مرجع انتظامی، یعنی سازمان نظام پزشکی است که شکایت بیمار یا همراهان وی در این دو مرجع منجر به راه افتادن دو سیر دادرسی موازی در دو مرجع مذکور می‌شود، به گونه‌ای که هر مرجع برای خودش تشکیل کمیسیون کارشناسی داده و برای خود اقدام به صدور رأی می‌کند که در بسیاری از مواقع رأی صادره از دو مرجع مذکور، فرسنگ‌ها با هم فاصله دارند.

این کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم‌شناسی توضیح می‌دهد: به عنوان نمونه نظام پزشکی، پزشک را در یک پرونده محکوم می‌کند و پزشکی قانونی وی را در همان پرونده تبرئه می‌کند. در چنین مواردی که شکایت در دو مرجع مذکور مطرح می‌شود، لازم به نظر می‌رسد که تنها یک مرجع اقدام به رسیدگی کرده و مرجع دیگر نیز به رأی صادره احترام گذاشته و بر همان رأی اصرار ورزد. در واقع مراجع قضایی باید چنین روالی را به صورت وحدت رویه قضایی درآورند که مسلما چنین امری، باعث صرفه جویی در امکانات و نیروهای علمی کارشناسی خواهد شد.

این وکیل دادگستری در ادامه چالش‌های رسیدگی قضایی به مسئولیت‌های پزشکان می‌گوید: یک مشکل دیگر که شهروندان در مسیر شکایت از تخلفات پزشکان دارند، این است که گاهی برخی از دادگاه ها ، فاقد اطلاعات پزشکی لازم در خصوص این پرونده‌ها هستند. در چنین مواردی، مسلما رای صادر شده چندان ایده‌آل نخواهد بود، به گونه‌ای که اجبارا به نظر کارشناسان استناد شده و نظرات کارشناسی عینا در حکم وارد می شود. وی خاطرنشان می‌کند: البته خوشبختانه در شهر تهران دادسرای ویژه امور پزشکی و دارویی وجود دارد و در تخصصی شدن رسیدگی به پرونده‌ها در دستور کار قوه‌قضاییه قرار دارد که رفع این مشکل را در آینده نوید می‌دهد.

پیچیدگی های رسیدگی به پرونده‌های پزشکی

این کارشناس حقوقی در خصوص پیچیدگی‌های رسیدگی به یک پرونده در حوزه پزشکی توضیح می‌دهد: هر پرونده‌ای که موضوع آن شکایت پزشکی باشد به کارشناس ارجاع شود تا مورد بررسی دقیق قرار گیرد. در این خصوص مرجع اصلی کارشناسی، اداره کمیسیون‌های سازمان پزشکی قانونی است.

این وکیل دادگستری در خصوص دلیل مراجعه بیماران برای شکایت از پزشکان می‌گوید: بیشتر شکایت‌هایی که در این خصوص طرح می‌شود به تبرئه پزشکان منتهی می‌شود و درواقع حدود دو سوم این شکایات به سود پزشکان خاتمه پیدا می‌کند. در این میان شکایت از پزشکان عمومی بیشتر است که شاید دلیل آن این باشد که تعداد پزشکان عمومی بیشتر می‌باشد. وی سپس به طرح این سوال می‌پردازد که اگرچه حمایت از مصرف‌کنندگان خدمات حوزه سلامت اهمیت دارد ولی در حالی که بسیاری از این پرونده‌ها به سود پزشک خاتمه پیدا می‌کند سوال این است که قانون چه ضمانت اجرایی برای احقاق حق و حقوق پزشک تبرئه شده قائل می‌شود؟

ضرورت اعاده حیثیت از اتهامات پزشکی

این در حالی است که یک پزشک ممکن است به علت شکایت بی‌مورد یک بیمار یا همراهان وی برای ماه‌ها درگیر یک پرونده شود و اجبارا مراجعات مکرر به دادسرا، پزشکی قانونی و دادگاه داشته و روزهای زیادی از شغل خود وامانده و مسلما ضرر مادی متوجه وی شده و از طرف دیگر از نظر روحی و روانی نیز دچار آسیب شده، حال که از اتهام مطروحه تبرئه شد، چرا نباید حق در خواست ضرر و زیان داشته باشد و چرا نباید سیر قضایی، چنین وحدت رویه ای ایجاد کند که پزشک نیز مانند سایر آحاد جامعه از چنین حقی برخوردار باشد؟

باهو در پایان نتیجه می‌گیرد، حمایت از بیماران از اهمیت بسیاری برخوردار است اما در کنار آن باید توجه داشت که حمایت بیش از حد از بیماران موازی با پایمال کردن حقوق پزشکان نشود.

با توجه به آنچه کارشناسان در گفت‌وگو با حمایت مورد تاکید قرار دادند، بیماران حق دارند که در صورت مشاهده تقصیر یا تخلفی از پزشک معالج خود شکایت کنند. اما نکته اینجاست که تعداد مراجع صالح متعدد و گاه موازی است و صدور برخی آرای متعارض از این مراجع در برخی شرایط مشکلاتی را هم برای بیمار و هم برای پزشک ایجاد می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد سامان دادن این حوزه از اختلافات ضرورت داشته باشد.

    

پست های مرتبط

نظرات (30)

  • Glennduedo1402-11-06 17:46:23 پاسخ

    кракен вход ссылка - блэк спрут ссылка, kraken darknet onion

  • LevitraEus1402-08-06 11:04:10 پاسخ

    Buy generic Levitra online https://levitra.eus/# Levitra 10 mg best price

  • JimmyLetty1402-07-22 22:45:23 پاسخ

    Kon'nichiwa! Watashi no kāto no kōbai to uri no pōtformu o anata ni shōkai shitai desu. Ima watashi wa ōku no kuni no kāto o motte imasu. Valid kāto wa 10% kara 95% made desu. Kakaku wa 0.5 dorīmu kara 25 dorīmu made desu. Watashi wa anata ga watashi no mise o tsukatte ureshii to omoimasu! https://cvv-news.store http://mdxi5muztwunq4w2f4idbl7uzukcvoabjfvic75tf33lub6eflm5joqd.onion/ tt cc shop, Buy Dumps Shop, Shopcvv, How To Use Cvv Dumps, Cc And Dumps, Buy Credit Card Dumps, Cvv Dumps Free, Fresh Cvv, How To Use Dumps Credit Card, Good Dumps, Buy Dumps Online Shop, Fresh Dumps Pw, Live Cc Dumps, cvv shop, Buy Cvv Dumps Verified Seller, Dump Shops

  • PharmInter1402-06-29 08:28:31 پاسخ

    best online pharmacy - canada drug center promo code no prescription medicines reviews of canadian online pharmacies: https://internationalpharmacy.icu/# - mexico mail order pharmacy

  • JasonDah1402-05-23 18:44:02 پاسخ

    Identify a Caller ID - Parental Control by Phone Number, Detect the Current Location Point

  • Zithromax1402-01-31 08:16:43 پاسخ

    buy zithromax online fast shipping: where can i get zithromax over the counter generic zithromax online paypal buy zithromax online with mastercard - https://zithromax.pro/#

  • Cytotec1402-01-30 11:10:12 پاسخ

    Abortion pills online: buy misoprostol over the counter cytotec abortion pill where to get cytotec pills - https://cytotecsale.pro/#

  • Randallneite1401-12-21 01:25:38 پاسخ

    дизайнер интерьера +в минске цены - дизайн домов минск, дизайн интерьера квартиры студии

  • AndrewIgnip1401-12-01 12:40:31 پاسخ

    tor blacksprut - black sprut сайт, https blacksprut com

  • Stromectol1401-11-10 03:53:05 پاسخ

    stromectol generic minocycline 50 mg tablet cost of ivermectin lotion minocycline 100mg without a doctor https://stromectol.science/ buy minocycline online

  • JefferyFUp1401-10-30 15:14:02 پاسخ

    скачать платные курсы бесплатно - платные курсы бесплатно, платные курсы бесплатно

  • AdolfoDoP1401-10-30 13:22:51 پاسخ

    ссылка на мега - mega sb, мега зеркало

  • DrugsOtc1401-10-30 11:30:52 پاسخ

    over the counter weight loss pills over the counter heartburn medicine nausea medicine over the counter for pregnancy strongest over the counter muscle relaxer https://drugsoverthecounter.com/ is ivermectin over the counter

  • GarlandDioky1401-10-01 15:02:17 پاسخ

    обмен криптовалюты - биг гик, big gig

  • Everettslaph1401-09-08 19:37:15 پاسخ

    offer phase ext usps - how much is wheel alignment at walmart, lowes credit card credit increase

  • Allenopeno1401-09-04 21:17:33 پاسخ

    обменник netex24 - netex24 официальный сайт, сайт netex24

  • TylerPlatt1401-09-02 03:28:48 پاسخ

    авто с запретом на рег действия - выкуп авто в кредите, авто без документов

  • Prednisone1401-08-23 19:35:09 پاسخ

    prednisone 2.5 mg tab https://prednisone20mg.site/ prednisone purchase online

  • Antibiotic1401-07-16 01:36:12 پاسخ

    bactrim without a prescription https://antibiotic.best/

  • SdvillBit1401-06-05 17:39:47 پاسخ

    тетрациклин гидрохлорид Tegs: иономеры https://chimmed.ru/ капиллярный электрофорез перметрин купить формамид

  • Williambed1401-06-01 07:17:10 پاسخ

    DWI allegations need all of the prodessional secrets used in criminal cases. protecting a OVI starts with making sure not one of a persons rights on the constitution are violated. When law enforcement is in front of you, while they are essentially the single witnesses most of the time, their directives and MO is of the formula. some of us all create mistakes, and the law are no no exception to the rule. It begins with reasonable accusation which can lead to obvious cause. An example, you get pulled over for driving too slow at 5 am. The police officer takes reasonable suspicion that you committed a moving violation, racing. Now, as the police tries to start eye contact or leans in closer to the automobile, law enforcement may point to the fact you have watery eyes, or there is an odor of liquor. This elevates the reasonable intuition of abnormal driving to giving the cop probable cause that a person is operating while intoxicated. 99.9% of cops will say smell of alcohol, blood shot eyes, or lazy talk. They will usually note you were rumaging around trying to get your license and insurance in your hand. At this point the person driving is likely asked to step out of the ride and do standardized field sobriety tests. These are SFST’s are taught under NHTSA (National road Traffic Safety Administration) regulations and need to be assumed per instance. If you do go through the checks, the police officer can make mistakes which will make the test, or tests disregarded from evidence. Things such as physical impairments and the best field conditions should be integrated into results of your performance. (i.e. someone can not perform a hop on one leg and pivot check on uneven stret). You will also take a breathalyzer test. There are defects in these gadgets as well, and they are technolgo that need to be maintained and trained on every day. The incarceration is captured from the instance the officer starts their sirens. It is through this captured evidence that we are able to base an learned opinion if the cops performing of the checks, to the accused ability taking the tests. Whether you consent to the manipukations or not, a person may go to jail. If you know someone that has been incarcerated for Drugs or any criminal charges or know some one who needs a criminal defense Lawyer check out my website rgiht here milford oh criminal lawyer best regards

  • DannySig1400-12-05 05:23:42 پاسخ

    https://www.gienshop.ru/ gien gien купить

  • Bhdsjsdk1400-11-18 20:53:43 پاسخ

    stromectol australia http://stromectolabc.com/ ivermectin cost canada

  • RickyDrymn1400-08-04 18:04:12 پاسخ

    第一借錢網擁有全台最多的借錢資訊。資訊最齊全,當舖業,信貸業,在第一借錢網裏一應俱全。 https://168cash.com.tw/

  • vattenflaskor med ställ fotboll1400-07-17 21:56:13 پاسخ

    Hello to every , since I am in fact eager of reading this web site's post to be updated regularly. It includes good material. vattenflaskor med ställ fotboll panch.prizsewoman.com/map11.php

  • StevenLor1399-01-26 15:35:42 پاسخ

    Привед

  • علیرضا مقتدایی1395-05-17 پاسخ

    به نام خدا باعرض سلام به استحضار می رساند مادر اینجانب که خانم 72 ساله ای هستند پس از آنکه در اثر یک اتفاق ساده استخوان فومور ایشان آسیب می بیند و پزشک معالج در اثر اشتباه (با توجه به نظر سایر پزشکان )مشکل اساسی برای ایشان پس از عمل جراحی ایجاد می کنند و عمل جراحی ناموفق می شود وتقریبا ایشان در حال حاضر زمین گیر شده اند و در معالجه تحت نظر پزشک دیگری هستند . لطفا را هنمایی فرمایید . هزینه چندین برابری و زمان زیاد روحیه ایشان را هم تخریب نموده است .

  • سینا1395-03-02 پاسخ

    ویزیت یک دکتر که با فاصله یک متری که حتی به مریض دست نزده 30 تومان هزینه برداشت حالا ماجرا از این قرار هستش روز سه شنبه 26 /02/95 مادرم با متوسکلت تصادف کرده و به علت این که شکستگی سطحی بود بعد از 4 ساعت بیمارستان دستور ترخیص مادرم را داد و یه دکتر را به ما معرفی کرد و گفت فردا میتونی ببری پیش دکتر امیری که در خود بیمارستان کار میکنه تا معاینه اش کنه فردا چون 5 شنبه بود از قظا درکتر امیری نبودش وچون مادرم خیلی درد داشت مجبور شدیم اونو پیش یه دکتر دیگه ببریم و تنها دکتر شکست وبست در اون روز دکتر احسان غلامی بودش و ما به مطب دکتر مراجع کردیم در روز28 اردیبهت 95 ساعت 11 به مطب دکتر احسان غلامی (ادرس: نوراباد ممسنی کوچه کفش بلا )مراجه کردم وقتی رفتیم داخل هم زمان منشی دوتا مریض فرستاد داخل که یکی مادرم بود و یه مریض دیگه قبل از مادرم اون مریض رو صندلی کنار دکتر نشست چون مادرم نمیتونست زیاد سرپا وایسه به دکتر خواهش کردم که مادرم تصادفی هستش نمیتونه سر پا وایسه لطف کنید مادرم را ببینید بعد همونجور که مادرم سرپا بود و دکتر نشسته بود پرسید چه شده من هم گفتم شانه مادرم ضربه دیده دیگه اجازه نداد ادامه بدم گفت عکسشو آوردی گفتم نه گفت برو با عکس بیا گفت تا عکس نباشه به مریضت نگاه نمیکنم تکرار کرد برو عکساشو بیار ما هم از اتاق دکتر اومدیم بیرون به منشی دکتر گفتم که دکتر گفته تا عکسای مریضتو نیاوری مریضتو نمی بینم ویزیتش میخوام منشی هه بهم گفت اون روزی که میایی پیش دکتر دیگه ویزیت ازت نمیگیرم و روز شنبه وقتی به بیمارستان مراجع کردیم که عکسای مریضمو بگیرم بهم گفت دکتر امیری اومده میتونی مریض ونو ببرید پیشش و ما هم مادرم را بردم پیش دکتر امیری تو خود بیمارستان و بعد از این به مطب دکتر احسان غلامی مراجع کردم برای پس گرفتن ویزیت ولی دکتر زیر بار پس دادن ویزیت نرفت و ویزیتو پس ندتد حالا شما قضاوت کنید با فاصله یک متری میشه گفت مریضو ویزیت کرده این ماجرا حقیقت داره حالا نکته جالب این بود که مادرم دفترچه هم داشت حتی رو دفترچه هم کار نمی کرد بعد از این که از بیمارستان مرخص شد که در روز28 اردیبهت 95 ساعت 11 به مطب دکتر احسان غلامی (ادرس: نوراباد ممسنی کوچه کفش بلا )مراجه کردم

  • reza1393-02-12 پاسخ

    ام به شدت از خدمات دندان پزشکی نیروان شاکی هستیم که هزینه بسیاری تحمیل کرد و به دندانهایمان آسیب رساند و اینک مجبور به رفتن به دندانپزشکان دیگر هستیم در این مورد راهنمایی بفرمایید

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.