بانک اطلاعات وکلا وکیل وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری وکیل با سابقه موسسات حقوقی کارشناس دادگستری دفاتر اسناد رسمی
محمد رضا قندهاری
آدرس : تهران - شهرک غرب - فاز یک - خیابان ایران زمین - کوچه 7 پلاک 2 واحد 2
تلفن تماس : 02188088886-02188090375
تلفن همراه : 09121452736
وب سایت وب سايت رسمی محمد رضا قندهاری وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي کانون وکلای دادگستری مرکز
فاطمه قنبری
آدرس : کرج - میدان آزادگان - ابتدای 45 متری کاج عظیمیه - بعد از بانک مسکن - ساختمان البرز - طبقه 2 واحد 8
وب سایت فاطمه قنبری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری البرز
سرور ثانی نژاد
آدرس : تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده (بین بهارستان 5 و 6)، پلاک 34، طبقه همکف
تلفن تماس : 22779314 - 09124357415
وب سایت سرور ثانی نژاد وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
محمد رضا مهرجو
آدرس : تهران سید خندان ابتدای خیابان دبستان کوچه شهید صفا فردوسی بلاک 24واحد 10
تلفن تماس : 02188463970 - 09123347471
وب سایت محمد رضا مهرجو وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي کانون وکلای دادگستری مرکز
علی طلایی
آدرس : تهران-میدان فاطمی-ابتدای خیابان جویبار-کوچه غفاری غربی ساختمان آناهیتا-ط 4 واحد 401
وب سایت علی طلایی وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي کانون وکلای دادگستری مرکز
سیدجلال میرکاظمی
آدرس : تهران - خیابان انقلاب - پیچ شمیران - روبروی تجدید نظر دیوان عدالت اداری ساختمان تنکابن - ط 6- واحد 28
تلفن تماس : 02177684200 - 09122406368
وب سایت سیدجلال میرکاظمی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی پذیرش کلیه دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده دیوان عدالت اداری دادگاه انقلاب و دادگاه نظامی
شاپور خسروی پور
آدرس : تهران - خيابان شريعتي - چهار راه قصر خ قدوسی ک زارتشت ک زمانی پ 12 ط دوم واحد 23 دفتر وکالت
وب سایت شاپور خسروی پور وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي کانون وکلای دادگستری مرکز
علی جاوید
آدرس : تبریز ، 17 شهریور جدید ،جنب بانک ملی ، ساختمان ایران ، واحد A14
تلفن تماس : 04135572731 - 09141193504
وب سایت علی جاوید وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی و عضو هیئت علمی دانشگاه
احسان عابدین
آدرس : تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده (بین بهارستان 5 و 6)، پلاک 34، طبقه همکف
تلفن تماس : 22779314 - 09123956043
وب سایت احسان عابدین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
مطالب پربازدید
جدیدترین مطالب
 

اخذ معوقات مالیاتی 10 هزار شرکت تجاری از طریق کنترل سیستمی شرکت ها

ارسال شده توسط : محمد رضا قندهاری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در تاریخ : 24-03-1394
نسخه چاپی ارسال به دوستان

مشاوره تلفنی با وکیل 09128304909

بخش بسیاری از خدمات سایت وکالت آنلاین رایگان میباشد ولی شما میتوانید با اهداء کمک های مالی خود ما را در خدمت رسانی بهتر یاری نمایید.
اخذ معوقات مالیاتی 10 هزار شرکت تجاری از طریق کنترل سیستمی شرکت ها

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه از ابتدای مهر امسال ثبت اثرانگشت ( مقالات مرتبط با اثر انگشت - سوالات مرتبط با اثر انگشت ) در ۳۱ استان اجرایی می شود، گفت: درسال ۹۳ معوقه مالیاتی‌ بیش از ۱۰ هزار شرکت تجاری وصول شد.

اثر انگشت های مرده ، زنده می شوند - نقش انگشت نگاری در کشف علمی جرائم - مزایای تنظیم اجاره نامه در دفاتر اسناد رسمی - هشدار نسبت به کلاهبرداری از دفاتر اسناد رسمی 

احمد تویسرکانی در نشست مسئولان فناوری ادارات کل ثبت اسناد و املاک در خصوص ثبت اثر انگشت از امروز، اظهار داشت: ذخیره‌سازی اثر انگشت افرادی که در صدور اسناد رسمی دخیل هستند از امروز ثبت می‌شود در واقع از امروز اثر انگشت از خریدار گرفته تا فروشنده تا وکیل از طریق پدهایی در دفاتر اسناد رسمی اسکن خواهد شد که این اقدام در جهت تکمیل سیستم ثبت الکترونیک اسناد و اعتبار بخشی کامل و اطمینان بخشی در جهت صحت اسناد رسمی است.

وی ادامه داد: موضوع ثبت اثر انگشت باعث می‌شود تا از هرگونه سوءاستفاده در جعل هویت و تنظیم اسناد جلوگیری شود، گفت: در گذشته برخی افراد با اسناد جعلی به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می‌کردند و اقدام به تنظیم سند انجام می‌دادند ولی امروز با ثبت اثر انگشت جلوی این تخلفات گرفته خواهد شد.

قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران - بررسی ابعاد کفالت در دفاتر اسناد رسمی - اقامه و فسخ اسناد در دفاتر اسناد رسمی 

معاون قوه قضاییه در ادامه بیان کرد: در گذشته اگر سردفتری خدشه‌ای در صلاحیتش بوجود می‌آمد باز آن فرد فعالیت می‌کرد ولی امروز با وجود سیستم الکترونیکی اگر سردفتری در صلاحیتش خدشه‌ای وارد شود امکان دسترسی به سیستم از آن سلب شده و همچنین اعتبار امضای وی از بین می‌رود و فعالیتش متوقف می‌شود.

تویسرکانی همچنین در ادامه در خصوص ثبت اثر انگشت و عملیاتی شدن این امر گفت: از امروز این موضوع در استان زنجان آغاز خواهد شد و تمام ادارات ثبت و دفاتر اسناد رسمی مکلف به اجرای طرح ثبت اثر انگشت افراد هستند که در برخی از دفاتر اسناد رسمی تهران نیز این موضوع به شکل آزمایشی از امروز انجام خواهد گرفت. در حقیقت دفاتر اسناد رسمی در راستای تنظیم اسناد رسمی اثرانگشت افراد را اسکن و ذخیره سازی می‌کنند که این امر خود باعث کاهش مفاسد و مشکلات خواهد شد.

وی  ادامه داد: اگر مشکل تجهیز دفاتر و دستگاه پد حل شود در نیمه دوم سال ثبت اثر انگشت ( مقالات مرتبط با اثر انگشت - سوالات مرتبط با اثر انگشت ) الکترونیکی افراد را در خصوص تنظیم اسناد رسمی در 31 استان عملیاتی و استانی خواهیم کرد که این امر استان به استان انجام می‌شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه با اشاره به اینکه ثبت الکترونیک کمک شایانی به امر ساماندهی در بحث اقتصاد مقاومتی خواهد کرد، گفت: با راصلاح شیوه‌ها و فرآیندها و با هزینه کمتری که متحمل می‌شویم شاهد اقدامات مفیدتری خواهیم بود.

تویسرکانی  ادامه داد: درسال 93، 4 هزار میلیارد معوقه بانکی وصول شده و همچنین با کنترل سیستمی ما 10 هزار شرکت تجاری که معوقه مالیاتی به سازمان مالیاتی نداده بودند وصول شود که این از اقدامات مفید محسوب می‌شود که ما امیدواریم درسال 94 نیز با جدیت و قوت بیشتر شاهد نظم و انضباط و همچنین اصلاح سیستم باشیم.

تویسرکانی در ادامه بیان کرد: نظام اداری ما آنطور که باید و شاید در جهت نیازهای جامعه تحولات لازم را نداشته بنابراین طبیعتاً اگر بخواهیم رضایت‌مندی مردم را جلب کنیم باید همگام با توسعه خدمات و نیازهای جامعه تحولات لازم را داشته باشیم.

اعلام آمادگی سازمان ثبت اسناد برای تثبیت مالکیت منابع طبیعی - ایجاد مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 

وی با بیان اینکه کارآمدی لازم برای سیستم اداری در بخش‌های متفاوت نیازمند آسیب شناسی است، گفت: اصلاح فرآیند و بازخوانی شیوه خدمت رسانی به مردم از ضرورت‌های سیستم‌های اداری محسوب می‌شود که از جمله سازمان‌ها باید به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اشاره کنیم که این موضوع در این سازمان بوده و هست.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه  سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اسناد طیف وسیعی از خدمت رسانی را برعهده دارد، افزود: در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جهت اصلاح فرآیندها و خدمت‌رسانی به مردم اقدامات وسیعی صورت گرفته که خوشبختانه تحولات عظیمی در بخش‌های مختلف در حال انجام است که از جمله آن می‌توان تحول در شیوه ثبت اسناد رسمی از سنتی به الکترونیکی اشاره کرد.

تویسرکانی ادامه داد: در گذشته براساس شیوه‌‌های سنتی که با استفاده از کاغذ و اوراق بهادار، در دفاتر به شکل سنتی و غیرمتمرکز اسناد تنظیم می‌شد که با گسترش کمی دفاتر اسناد رسمی امکان نظارتشان فراهم نبود و تمامی جهات برای سوء استفاده برخی جاعلان و افرادی که دنبال سوءاستفاده بودند در شیوه سنتی فراهم بود که خوشبختانه از دو سال گذشته سیستم ثبت آنی عملیاتی شد و این امر از بین رفت.

وی گفت: سامانه ثبت الکترونیک اسناد در تراز مورد قبول قرار گرفته و با شیوه‌ای مطمئن درحال اجرا است که ما آسیب‌ها و اشکالات آن را رفع کرده‌ایم.

گام بلند سازمان ثبت در جلوگیری از موقوفه خواری - سازمان ثبت اسناد و املاک در مسیر پیشرفت پیشگام بوده است 

معاون قوه قضاییه عنوان کرد: در گذشته افراد با مدارک جعلی به دفاتر مراجعه و اقدام به تنظیم اسناد می کردند که امروز این مشکل حل شده است همچنین با وجود سیستم الکترونیک بسیاری از مشکلات از جمله جعل هویت حل شده که این یکی از اقدامات مهم محسوب می‌شود.

تویسرکانی بیان کرد: ارتباط برخط با پایگاه‌های سردفتران به جهت اطلاعات به روز سردفتران و وضعیت فعالیت و صلاحیت آنها، همچنین بهره‌گیری از امضای الکترونیکی در فرآیند تنظیم و صدور اسناد و استفاده برخط از مرکز گواهی امضای الکترونیکی سازمان در جهت تشخیص هویت و اصالت سردفتر امضاءکننده سند الکترونیکی از دیگر کارکردهای سامانه ثبت الکترونیک اسناد است.

وی ادامه داد: روزانه 7 هزار پیامک کوتاه از سیستم مرکزی سازمان به دریافت‌کنندگان خدمات ارسال می‌شود که باید بگویم بیش از 25 میلیون پیامک برای خدمت‌گیران از ابتدای شروع سامانه ثبت الکترونیک به آنها ارسال شده است.

رئیس  سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در گذشته صدها بازرسی در سراسر کشور نسبت به دفاتر صورت می‌گرفت که جامع نبود و کاملا اقدامات سنتی بود که خود مشکلات بسیاری را به همراه داشت ولی امروز با ثبت الکترونیک اسناد پشتیبانی فنی متمرکز از سازمان امکان اطلاع‌رسانی از وضعیت صدور سند به صورت پیامک، عدم امکان ویرایش سند پس از اخذ شناسه یکتا، انجام کنترل‌های سیستمی لازم در فرآیند تنظیم اسناد نظیر کنترل اصالت سند، از دیگر ویژگی‌های سامانه ثبت الکترونیک است.

تویسرکانی ادامه داد: ارتباط برخط با پایگاه اطلاعات هویتی اشخاص حقیقی و همچنین اطلاعات برخط با شناسه ملی افراد حقوقی و استفاده برخط از مرکز گواهی امضای الکترونیکی و ارتباط برخط پایگاه اطلاعات بخشنامه‌های ثبتی از جمله ممنوع المعامله‌ها، محجورین و اسناد فاقد اعتبار با وجود سامانه ثبت الکترونیک امکان پذیر شده است.

منبع : تسنیم
بخش بسیاری از خدمات سایت وکالت آنلاین رایگان میباشد ولی شما میتوانید با اهداء کمک های مالی خود ما را در خدمت رسانی بهتر یاری نمایید.

موضوعات مرتبط

مطالب مرتبط

دیدگاه های شما

نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
نظر :
اختصاصی برای مدیر سایت ( درصورت انتخاب این گزینه نظر شما در وب سایت دیده نخواهد شد )
 
لطفا از ارسال سوالات حقوقی در این صفحه خودداری نمائید . به سوالات حقوقی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
 
 
کد امنیتی :
 
نسخه چاپی ارسال به دوستان

مشاوره تلفنی با وکیل 09128304909

 
شخص حقوقی در چه مواردی دارای مسئولیت کیفری است ؟ محرومیت واحدهای بدهکار در آپارتمان از دریافت خدمات عمومی حذف زندان از مجازات زنان رویکرد احکام قضایی باید کاهش استفاده از مجازات حبس باشد مخالفت همسر با داشتن فرزند منجر به خودکشی و دادخواست طلاق شد پشت پرده افزایش کودکان متکدی در معابر پایتخت اعدام نمی تواند مجازات بازدارنده ای در حوزه مواد مخدر باشد انتقاد رییس کمیسیون آموزش مجلس از رای دیوان عدالت اداری کشور 12.5 میلیون جوان در کشور مجرد هستند حرکت آرام ازدواج در پیچ و خم مسایل جامعه دوستی با پاشنی خیانت ، در کوچه پس کوچه های شبکه اجتماعی چه می گذرد ؟ نوزاد یک روزه پشت درب های بسته نهادهای متولی اثبات مالکیت در خصوص املاک بدون سند یکی از راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم ایجاد اشتغال برای خانواده های زندانیان است توضیح کشاورز درباره کلید سوالات و شکایات مربوط به آزمون وکالت 95 پول پس گرفتن ، آداب دارد ! ، راهکارهای باز پس گرفتن طلب زمانیکه هیچ مدرکی نداریم متهم مادرکشی: تحت تاثیر توهم ناشی از شیشه جنایت کردم وضعیت حقوقی احوال شخصیه ایرانیان غیر شیعه توصیه های حقوقی به خریداران خودرو حضانت در آیینه قانون