×

18 ماه حبس برای متهمان پرونده سلاخی سه قلاده خرس در سمیرم

18 ماه حبس برای متهمان پرونده سلاخی سه قلاده خرس در سمیرم

دادگاهی که به موضوع «سلاخی سه قلاده خرس» در سمیرم رسیدگی می‌کرد، پس از تشکیل جلسه و عدم حضور متهمان در دادگاه، هر کدام از دو متهم را به 18 ماه حبس تعزیری محکوم کرد

18-ماه-حبس-برای-متهمان-پرونده-سلاخی-سه-قلاده-خرس-در-سمیرم

دادگاهی که به موضوع «سلاخی سه قلاده خرس» در سمیرم رسیدگی می‌کرد، پس از تشکیل جلسه و عدم حضور متهمان در دادگاه، هر کدام از دو متهم را به 18 ماه حبس تعزیری محکوم کرد.

غلامرضا انصاری، رییس دادگستری استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: دادگاه روز دوشنبه 25 دی به صورت غیابی و بدون حضور متهمان برگزار شد. یکی از متهمان این پرونده متواری و دیگری نیز با قرار وثیقه آزاد بوده است که بر این اساس هیچ کدام از متهمان در جلسه دادگاه حضور نداشته‌اند.

وی ادامه داد: متهم متواری هنوز شناسایی نشده‌ است. البته از طریق روزنامه زمان برگزاری دادگاه به متهم فراری ابلاغ شده و در همین راستا حکم صادره نیز در روزنامه منتشر می‌شود تا اگر این متهم نسبت به آن اعتراض داشت تا 10 روز آن را اعلام کند در غیر این صورت رای قطعی خواهد شد.

رییس دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: پس از رسیدگی پرونده هر کدام از دو متهم به 18 ماه حبس تعزیری محکوم شدند و طبق ماده 680 قانون مجازات اسلامی آنها به مدت پنج سال نیز نمی‌توانند از اسلحه شکاری استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، چندی پیش فیلم سلاخی سه قلاده خرس در شهرستان سمیرم منتشر شد که تصاویر کشتار بی‌رحمانه یک خرس قهوه‌ای ماده و دو توله‌اش در حالی که شکم توله خرس‌های زنده، پاره شده بود اعتراض و انزجار عمومی را به همراه داشت.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.