×

پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران اعلام کرد دیوان عالی کشور حکم اعدام دو محارب در تهران را تایید کرده است

پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران اعلام کرد دیوان عالی کشور حکم اعدام دو محارب در تهران را تایید کرده است

این پایگاه چهارشنبه شب با اعلام این مطلب افزود این دو محارب علیرضا مافیها و محمد علی سروری نام دارند که یازدهم آذرماه سال جاری با استفاده از سلاح سرد یک شهروند تهرانی را با همدستی دو متهم دیگر مورد حمله قرار داده و وجوه و برخی اسناد دیگر وی را ربوده بودند

پایگاه-اطلاع-رسانی-دادستانی-تهران-اعلام-کرد-دیوان-عالی-کشور-حکم-اعدام-دو-محارب-در-تهران-را-تایید-کرده-است وکیل 

این پایگاه چهارشنبه شب با اعلام این مطلب افزود: این دو محارب علیرضا مافیها و محمد علی سروری نام دارند که یازدهم آذرماه سال جاری با استفاده از سلاح سرد یک شهروند تهرانی را با همدستی دو متهم دیگر مورد حمله قرار داده و وجوه و برخی اسناد دیگر وی را ربوده بودند.  

در پی شکایت شاکی و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی و صدور دستور رئیس قوه قضائیه و اقدامات دادستانی تهران ، پلیس در اقدامی سریع  نام‌بردگان را دستگیر و رسیدگی به اتهامات آنان  در مرحله دادسرا انجام و با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده اتهامی نام‌بردگان جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال گردید.

این گزارش می‌افزاید شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران نیز در وقت فوق‌العاده رسیدگی به جرائم ارتکابی توسط متهمان مذکور را با حضور وکلای متهمان و نماینده دادستان به صورت علنی برگزار و دو نفر از متهمان مذکور به اسامی فوق را به اتهام محارب و مفسد فی‌الارض به اعدام بطور علنی محکوم کرد و دو همدست دیگر آنان را نیز به تحمل ده سال حبس و 74 ضربه شلاق و بعنوان تتمیم مجازات به پنج سال اقامت اجباری در یکی از شهرستان‌ها محکوم نمود.

در پی اعتراض محکومان یاد شده به رای صادره، پرونده جهت رسیدگی به دیوان عالی کشور ارسال که شعبه رسیدگی کننده دیوان نیز پس از رسیدگی اعتراض آنان را مردود اعلام کرد.

پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران افزود: با توجه به تایید حکم توسط دیوان عالی کشور ، حکم صادره علیه نام‌بردگان به زودی به موقع اجرا گذارده خواهد شد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.