×

اگر نظامی بودم، در حالت خبردار به تیم هسته ای کشورم سلام نظامی می دادم

اگر نظامی بودم، در حالت خبردار به تیم هسته ای کشورم سلام نظامی می دادم

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، هرگونه حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان را ضروری خواند و گفت نتیجه اقدامات این بزرگواران هرچه باشد، همه آنان قابل تایید و تحسین هستند

اگر-نظامی-بودم،-در-حالت-خبردار-به-تیم-هسته-ای-کشورم-سلام-نظامی-می-دادم

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، هرگونه حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان را ضروری خواند و گفت: نتیجه اقدامات این بزرگواران هرچه باشد، همه آنان قابل تایید و تحسین هستند.

مذاکرات هسته ای -  گران ترین بازیکن تاریخ مذاکرات کاترین اشتون چقدر حقوق می گیرد ؟ - چالش های حقوقی برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای - انرژی هسته ای و امنیت ملی ایران 

بهمن کشاورز ، با بیان این مطلب، اظهار کرد: آنچه که از ابتدای دخالت تیم فعلی در مذاکرات مربوط به مسایل هسته‌ای روی داده، دال بر آن است که اعضای تیم متخصص، کاردان، شجاع، باتقوا و میهن پرست هستند.

وی افزود: صرف قبول این مسئولیت شهامت و شجاعت بسیار می‌خواهد؛ زیرا آنچه که در جریان است نتیجه اش در سینه تاریخ باقی خواهد ماند.

کشاورز با اشاره به اینکه شخصا کسی را در میان همکاران اعم از وکلا، کارآموزان و حقوقدانان سراغ ندارم که پشتیبان تیم مذاکره‌کننده نباشد، گفت: خرده‌گیری بی‌جهت و انتقاد نابجا از این بزرگواران شبیه آن است که نیروهای رزمنده خود را دقیقا در زمانی که درگیر عملیات هستند، تخطئه و تضعیف کنیم.

قانون پیمان منع استقرار سلاحهای هسته ای و سایر سلاحهای انهدام دسته جمعی - ابعاد حقوقی حق غنی سازی ایران 

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) ادامه داد: نتیجه اقدامات این بزرگواران - تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان - هرچه باشد، همه آنان قابل تایید و تحسین هستند و شخصا اگر نظامی بودم به پا می‌خواستم و در حالت خبردار به آنان سلام نظامی می دادم.

وی تصریح کرد: گمان می کنم حداقل تا آنجا که به وکلا و کانون‌های وکلا مربوط است، احتمالا 99 درصد و نیم از اعضای این حرفه پشتیبان و حامی تیم هسته ای هستند و نیم درصد باقی مانده نیز احتمالا کسانی هستند که فقط پروانه وکالت دارند.

تیم مذاکره کننده مراقب فریبکاری دشمن باشد 

کشاورز درباره ضرورت حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان، اظهار کرد: مطمئنا در هر نوع چالش و درگیری - که این مذاکرات فرد اجلی آن است - این مطلب که نیروهای درگیر به عقبه سپاه اعتماد و پشت گرمی داشته باشند، در پیشبرد کار اثری انکارناپذیر دارد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.