بانک اطلاعات وکلا وکیل وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری وکیل با سابقه موسسات حقوقی کارشناس دادگستری دفاتر اسناد رسمی
علی جاوید
آدرس : تبریز ، 17 شهریور جدید ،جنب بانک ملی ، ساختمان ایران ، واحد A14
تلفن تماس : 04135572731 - 09141193504
وب سایت علی جاوید وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی و عضو هیئت علمی دانشگاه
محمد رضا مهرجو
آدرس : تهران سید خندان ابتدای خیابان دبستان کوچه شهید صفا فردوسی بلاک 24واحد 10
تلفن تماس : 02188463970 - 09123347471
وب سایت محمد رضا مهرجو وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي کانون وکلای دادگستری مرکز و دانشجوی دکتری حقوق خصوصی
فاطمه موذن
آدرس : تهران - انتهای حکیم غرب بلوار جوانمردان (تعاون) پلاک 18 ساخنمان نوبهار ط 6 واحد 19
تلفن تماس : 02144172650 - 09123255200
وب سایت فاطمه موذن وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي کانون وکلای دادگستری مرکز
مرتضی دستوری
آدرس : تهران-فلکه دوم صادقیه،بلوار آیت الله کاشانی-ایستگاه مهران ساختمان آرمیتا - پلاک77-طبقه اول-واحد8
تلفن تماس : 44007642 -44049071 - 09122546782
وب سایت مرتضی دستوری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری و کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل
احسان عابدین
آدرس : تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده (بین بهارستان 5 و 6)، پلاک 34، طبقه همکف
تلفن تماس : 22779314 - 09123956043
وب سایت احسان عابدین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
الهام افراسیابی
آدرس : تهران، منطقه یک ، خیابان شریعتی، بالاتر از مترو قیطریه، بین کوچه پروین و واعظی، پلاک 1897 دفتر وکالت الهام افراسیابی، کدپستی 1933933171
وب سایت الهام افراسیابی وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
طیبه برزگر
آدرس : تهران - فلکه دوم صادقیه- ایتدای خیابان آیت الله کاشانی -بعد از بانک مسکن - پلاک 80-طبقه 3 واحد سوم
تلفن تماس : 02144956960 - 09122249601
وب سایت طیبه برزگر وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي کانون وکلای دادگستری مرکز ،با بیش از 10 سال سابقه کار و وکیل بانکها و موسسات مالی و اعتباری و وکیل شرکتهای خصوصی
سرور ثانی نژاد
آدرس : تهران، خیابان پاسداران، خیابان عابدینی زاده (بین بهارستان 5 و 6)، پلاک 34، طبقه همکف
تلفن تماس : 22779314 - 09124357415
وب سایت سرور ثانی نژاد وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
مطالب پربازدید
جدیدترین مطالب
 

فواید دویدن و روش صحیح آن

ارسال شده توسط : پرتال اطلاع رساني وكالت آن لاين در تاریخ : 05-05-1394
نسخه چاپی ارسال به دوستان

مشاوره تلفنی با وکیل 09128304909

بخش بسیاری از خدمات سایت وکالت آنلاین رایگان میباشد ولی شما میتوانید با اهداء کمک های مالی خود ما را در خدمت رسانی بهتر یاری نمایید.
فواید دویدن و روش صحیح آن

دویدن، شاید بهترین راه جهت سلامت و تندرستی باشدچرا که هم ارزان است، هم می‌تواند در هر جا و در هر زمانی انجام شود و از همه مهم‌تر، بسیار موِثر و مفید است. اگر شما هم طرفدار این روش سالم و موثر هستید، باید نکات علمی دربارهِ آن را هم به خاطر بسپارید. 

فواید دویدن برای سلامتی - دلایل قانع کننده برای دویدن 

برای اینکه شما از فواید دویدن لذت ببرید، اصلا نیاز نیست با تمام سرعتتان بدوید. در واقع هیچ‌گونه تفاوتی بین دویدن معمولی و دویدن نرم و آهسته وجود ندارد و شما برای دویدن، تنها چیزی که نیاز دارید عبارت است از یک جفت کفش ورزشی خوب و کمی هم علاقه. 

مزایای دویدن 

دو سرعت در واقع، یک نوع ورزش غیرهوارسان است (بدون استفاده از اکسیژن) که انجام آن به قدرت عضلانی زیادی نیاز دارد؛ در حالی‌که دویدن در فواصل طولانی یک فعالیت هوارسان‌(با مصرف اکسیژن) به شمار می‌رود که لازمه آن، تحمل و پایداری عضلات است. دویدن از هر نوع که باشد، کمک بسیاری به سلامت قلب و ریه می‌کند. علاوه بر این، دویدن می‌تواند به افزایش تراکم استخوانی کمک کرده و از استئوپروز (پوکی‌استخوان) جلوگیری نماید. با این وجود باید در نظر داشته باشید که دویدن نسبت به فعالیت‌های ساده‌تر مثل پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری موجب فشار بیشتری بر روی مفاصل می‌شود. شما تا زمانی که سالم هستید و شروع به دویدن برایتان آسان است، می‌توانید بدوید. ولی چنانچه شما سابقه‌ای از بیماری‌هایی نظیر دیابت، درد قفسه سینه، آسم، صرع و فشارخون بالا دارید، به تازگی تحت جراحی قرار گرفته‌اید و یا باردار هستید، بهتر است ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

آغاز دویدن 

همانند بقیه ورزش‌ها، بهتر است ابتدا بدن خود را گرم کرده وسپس کم‌کم و به آهستگی شروع به دویدن کنید. بهتر است شما ابتدا با سرعتی بدوید که در آن سرعت، هنوز قادر باشید با اطرافیان خود صحبت کنید. اگر نمی‌توانید باید سرعت خود را کاهش دهید و یا حتی راه بروید. این نوع دویدن را باید برای مدت 10 دقیقه انجام دهید و هر 2 تا 3 روز یکبار تکرار نمایید. کم‌کم سعی کنید مدت زمان راه‌رفتن را کاهش داده و مدت زمان دویدن خود را افزایش دهید تا زمانی که قادر باشید تمام مدت 10 دقیقه را بدوید. 

اکنون سعی کنید در هر بار دویدن، مدت زمان دویدنتان را یک تا دو دقیقه افزایش دهید تا زمانی که قادر باشید به مدت 30 دقیقه، 3 بار در هفته بدوید. سعی نکنید مدت زمان دویدنتان را بیش از 10 درصد در هفته افزایش دهید، حتی اگر احساس خوبی از این کار داشتید. در پایان دویدن، سعی کنید گرما را به آرامی از بدنتان خارج کنید. این کار را می‌توانید با آهسته‌تر کردن تدریجی سرعتتان و در ادامه با یک دویدن آهسته و سپس پیاده‌روی انجام دهید تا زمانی که ضربان قلب و تنفس شما به حالت طبیعی باز گردد. سعی کنید وقتی که هنوز بدنتان گرم است، حرکات کششی را نیز انجام دهید 

با انگیزه بمانید 

یکی از مهم‌ترین مشکلات دویدن به ویژه در روزهای ابتدایی،حفظ اشتیاق و انگیزه است. برای حفظ انگیزه، موارد زیر می‌توانند به شما کمک کنند! 

هدف مشخص و واضحی داشته باشید که در شما ایجاد انگیزه کند مانند دویدن در یک محل تفریحی و یا تلاشی برای دویدن بدون توقف برای مدت یک ساعت. 

واقع‌گرا باشید، به‌عنوان مثال چنانچه سابقه دویدن ندارید. سعی نکنید در 3 ماه اول دوی ماراتن انجام دهید. 

دویدن را برای خودتان به‌صورت یک عادت در بیاورید، درست مثل مسواک‌زدن. به جای اینکه فکرکنید: اگر بدوم ‌‌...‌‌.، به این فکر کنید که زمان دویدنم کی می‌رسد؟ 

یادداشت روزانه داشته باشید. هر روز پیشرفت خود، ساعت دویدن، آب‌وهوا، احساس خود، مکان‌هایی که دویده‌اید و سایر موارد را یادداشت کنید. از کمک دیگران بهره‌مند شوید. سعی کنید با یکی از دوستان خود و یا گروهی از دوستان حداقل هفته‌ای یک مرتبه بدوید. 

امنیت دویدن 

چنانچه شما عادت دارید شب‌ها بدوید، بهتر است با گروه‌های دسته‌جمعی باشید و یا درخیابان‌های امن بدوید و سعی کنید در مسیر برگشت تنها نباشید. در هنگام شب و نیز هوای بد، پوشیدن لباس روشن و براق که نور را منعکس کند، به ایمنی شما بسیار کمک می‌کند. 

هیچ‌وقت زمانی که دچار بیماری و یا تب هستید، سعی نکنید بدوید. زمانی که کاملا بهبود یافتید، کم‌کم و به آهستگی دویدن را شروع کنید و دوباره به آرامی به همان روند قبلی خود برگردید. 

بخش بسیاری از خدمات سایت وکالت آنلاین رایگان میباشد ولی شما میتوانید با اهداء کمک های مالی خود ما را در خدمت رسانی بهتر یاری نمایید.

موضوعات مرتبط

مطالب مرتبط

دیدگاه های شما

نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
نظر :
اختصاصی برای مدیر سایت ( درصورت انتخاب این گزینه نظر شما در وب سایت دیده نخواهد شد )
 
لطفا از ارسال سوالات حقوقی در این صفحه خودداری نمائید . به سوالات حقوقی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
 
 
کد امنیتی :
 
نسخه چاپی ارسال به دوستان

مشاوره تلفنی با وکیل 09128304909

 
رای شماره 1295 هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع ابطال مصوبه شماره1389/9/8/-201022/45796  شورای اقتصاد از تاریخ تصویب نظریه های مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه رای شماه 1184 هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع ابطال مصوبه مورخ 1394/10/21 شورای عالی شهرسازی و معماری ایران سوء استفاده هایی که برخی مالکان از سرقفلی داران می کنند ... اعلام اسامی روزهای هفته وکیل مدافع 35 درصد زندانی های خراسان جنوبی غیر بومی هستند استان های فارس،تهران و گیلان بیشترین محکومان چک را دارند ارسال دادخواست واخواهی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در یزد افزایش تعداد دفاتر ارائه خدمات قضایی کشور به 1000 نفر رهایی محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم مقتول افزایش 54 درصدی فوت ناشی از گاز در تهران قانون استقلال وکلا به اصلاح نیاز ندارد شرایط دریافت خسارت تاخیر تادیه چیست؟ رصد اطلاعات شهروندان آمریکایی و اتباع خارجی توسط سازمان امنیت ملی آمریکا بینیه اتحادیه سراسری کانون های وکلا به مناسبت آغاز هفته وکیل مدافع قانون سرقفلی باعث استثمار می شود قتل پسر 6 ساله توسط دختر 12 ساله ، زندانی کردن فرزند خردسال پس از شکنجه توسط مادر فردی می تواند مشاوره حقوقی بدهد که حداقل 10 سال سابقه وکالت داشته باشد پول زور ! آنچه در مورد وجه الترام در قراردادها باید بدانید