×

قتل عام خانواده همسر بخاطر 4000 تومان!

قتل عام خانواده همسر بخاطر 4000 تومان!

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری مرد معتادی که اقدام به قتل مادربزرگ و عمه همسرش کرده بود، پس از 2 سال خبر داد

قتل-عام-خانواده-همسر-بخاطر-4000-تومان! وکیل 

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری مرد معتادی که اقدام به قتل مادربزرگ و عمه همسرش کرده بود، پس از 2 سال خبر داد. 

سردار ابراهیم قائد رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع مرگ مشکوک پیرزنی 75 ساله به هویت «گلدسته» و دختر 35 ساله‌اش به هویت «صغری» در 5 آبان ماه سال 89، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان صومعه سرا قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه در مراحل اولیه تحقیق ماموران با توجه به شواهد موجود و به جا نگذاشتن ردی از قاتل در صحنه جنایت به تعدادی از بستگان مقتولان مشکوک شدند، اظهار کرد: در تحقیقات ماموران از بستگان این افراد، نتایج کاملی به دست نیامد، اما با این وجود تحقیقات عوامل انتظامی ادامه داشت تا اینکه سرانجام از طریق منابع خبری و گزارشات مردمی متوجه شدند که داماد این خانواده در همان زمان وقوع قتل برای فروش یک جفت گوشواره به طلا فروشی رفته بوده که متوجه شده گوشواره‌ها بدلی است. 

رییس پلیس گیلان با بیان اینکه این موضوع شک ماموران به داماد خانواده به هویت «حسین» را برانگیخت، به ایسنا گفت: پیش از این نیز حسین که دارای اعتیاد به مواد مخدر از نوع شیشه است، به پلیس احضار شده بود، اما دلایل و شواهد کافی برای اثبات مجرمیت وی وجود نداشت که پس از کسب این اطلاعات ماموران بار دیگر در دوم بهمن ماه سال‌جاری بازجویی از وی را آغاز کردند که در این هنگام وی پس از رویارویی با ادله و شواهد موجود به بزه انتسابی و قتل مادربزرگ و عمه همسرش معترف شد. 

قائدرحمتی با اشاره به اعترافات متهم به قتل اظهار کرد: متهم که به مواد مخدر از نوع شیشه اعتیاد شدیدی دارد به منزل مادربزرگ همسرش رفت و آمد داشته و پس از اینکه متوجه شده وی دارای یک جفت گوشواره و انگشتری از جنس طلا است، نقشه قتل را در ذهن خود طراحی کرد. 

رییس پلیس گیلان افزود: متهم که با هدف تهیه پول برای صرف هزینه اعتیاد دست به این کار زده در روز حادثه به منزل مادربزرگ همسرش رفته و شربت حاوی مواد خواب آور را به پیرزن 75 ساله و دختر 35 ساله‌اش خورانده است. 

به گفته وی، پس از بیهوش شدن مقتولان، متهم اقدام به خفه کردن آنان کرده و پس از جدا کردن گوشواره و انگشتر آنان، مبلغ 4000 تومان را نیز از منزل این افراد سرقت کرده است. 

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: متهم برای اینکه ردی از خود در صحنه جنایت باقی نگذارد با بالا کشیدن فتیله چراغ آترا قصد داشته مرگ این افراد را بر اثر خفگی ناشی از دود یا آتش سوزی اعلام کند.

وی با بیان اینکه متهم پس از این کار از محل متواری شده بود، گفت: در همان زمان اگرچه این اقدام متهم سبب انحراف اذهان از واقعیت ماجرا شد، اما پس از آنکه پزشکی قانونی علت مرگ این دو زن را خفه شدگی عمدی اعلام کرد، تحقیقات محسوس و نامحسوس ماموران به روی بستگان این افراد آغاز شد. 

قائدرحمتی به ایسنا، گفت: متهم پس از به قتل رساندن این دو زن قصد فروش انگشتر و گوشواره‌های سرقتی را داشته که متوجه شده این جواهرات بدلی هستند و همین موضوع سبب شد که ماموران بیش از پیش به وی شک کنند. 

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد، گفت: پس از آن وی به اتهام قتل عمد به زندان منتقل شد. 

قائدرحمتی با اشاره به اعتیاد شدید متهم به مخدر صنعتی از نوع شیشه تصریح کرد: اعتیاد هیچگاه پایان خوشی نداشته و همواره افراد معتاد برای خود یا خانواده‌شان حوادث تلخی را رقم زده‌اند.   

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.