×

بیمه کارگزاران روستایی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد

بیمه کارگزاران روستایی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد

بیمه کارگزاران روستایی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد

بیمه-کارگزاران-روستایی-در-مجمع-تشخیص-مصلحت-نظام-تصویب-شد

رییس کمیسیون اجتماعی به ایسنا خبر داد:
ادغام وزارتخانه‌های رفاه و کار در کمیسیون بررسی می‌شود

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب بیمه کارگزاران روستایی در جلسه‌ امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این طرح یکی از جنجالی‌ترین طرح‌هایی بود که سه بار از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود و مجلس هم‌چنان بر رای خود اصرار داشت.

سلیمان جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: تصویب این طرح به حل مشکل 8 هزار نفر در کشور کمک خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: هم‌چنین در جلسه‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوب شد که دولت بیمه کارگزاران مخابرات را که سال‌ها زحمت کشیده بودند پرداخت کند.

نماینده ماکو و چالدران با بیان این‌که هم‌چنان پی‌گیر استیضاح وزیر صنایع و معادن است، گفت: ما هم‌چنان به استیضاح اصرار داریم و امضاهای زیادی هم برای طرح استیضاح جمع شده که البته هنوز اعلام وصول نشده، اما پی‌گیر آن هستیم.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به جلسه هفته گذشته‌ این کمیسیون جهت حل مشکلات معلولان یادآور شد: قرار است که هفته آینده این بحث جمع‌بندی شده و به اتمام برسد و ما در تلاش هستیم حقوق معلولان را احیا کنیم و اگر قوانین حمایتی نیاز بود تصویب کنیم.

به گفته وی قوانین در این زمینه کافی است که به طور ‌ویژه در بخش استخدام باید مورد توجه قرار گیرد، اگر هم وزارتخانه‌ای از این امر کارشکنی کرد ما آن را معرفی خواهیم کرد.

جعفرزاده تاکید کرد: این هفته پرونده طرح جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در کمیسیون اجتماعی بسته خواهد شد و پس از آن کمیسیون بحث ادغام وزارتخانه‌های رفاه و کار را در دستور کار خواهد داشت.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.