×

خداحافظی با طبقه هفتم پاساژ علاء الدین، حکم تخریب طبقات غیرمجاز علاء الدین تایید شد

خداحافظی با طبقه هفتم پاساژ علاء الدین، حکم تخریب طبقات غیرمجاز علاء الدین تایید شد

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از تایید حکم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین در دیوان عدالت اداری خبر داد

خداحافظی-با-طبقه-هفتم-پاساژ-علاء-الدین،-حکم-تخریب-طبقات-غیرمجاز-علاء-الدین-تایید-شد وکیل 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از تایید حکم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین در دیوان عدالت اداری خبر داد.

ابوالفضل قناعتی، با بیان اینکه پس از صدور رأی کمیسیون ماده 100 مبنی بر تخریب طبقه هفتم پاساژعلاء الدین که به صورت غیرقانونی ساخته شد، شهرداری در یک پروسه زمانی نسبت به تخریب بخشی از این طبقه اقدام کرد، گفت: در همین حین مالک نسبت به عدم تخریب این طبقه به دیوان عدالت اداری شکایت کرد.

وی افزود: پس از شش ماه بررسی توسط پنج گروه کارشناس سرانجام دیوان عدالت اداری حکم تخریب طبقات غیرمجاز علاءالدین را تایید و قطعی کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری باید بر اساس وظیفه ذاتی هرچه زودتر اکیپی را برای تخریب کامل طبقه هفتم به این پاساژ اعزام کند، افزود: ساخت طبقه هفتم که به صورت غیرمجاز انجام گرفت بار اضافه‌ای را بر روی سازه ساختمان ایجاد کرده بود که احتمال بروز حوادث بعدی نیز وجود داشت.

آیین نامه اداری جلسات هیات عمومی و هیات های تخصصی دیوان عدالت اداری - کاهش مراجعات مردم به مرکز دیوان عدالت اداری - دیوان عدالت اداری و فلسفه تاسیس آن - آیا می دانید وظیفه دیوان عدالت اداری چیست ؟ - قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری

قناعتی در پایان ضمن تشکر از مسئولان دیوان عدالت اداری برای صدور چنین حکمی گفت: رأی کمیسیون ماده 100 با همه اجزایش تأیید و قطعی شده و از سوی شهرداری لازم الاجرا است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.