×

زبان شناسی حقوق در سایت آموزشی مهداد راه اندازی شد

زبان شناسی حقوق در سایت آموزشی مهداد راه اندازی شد

سایت آموزش مهداد بخشی به نام زبان‌شناسی حقوق را با هدف آموزش اصطلاحات حقوقی به شهروندان راه‌اندازی کرد

زبان-شناسی-حقوق-در-سایت-آموزشی-مهداد-راه-اندازی-شد

سایت آموزش مهداد بخشی به نام زبان‌شناسی حقوق را با هدف آموزش اصطلاحات حقوقی به شهروندان راه‌اندازی کرد.

علم حقوق - آیا حقوق علم است ؟ - ضرورت های تغییر پیش فرض های علم حقوق در ایران - جزوه مقدمه علم حقوق استاد موسوی هاشمی - رابطه جامعه شناسی با حقوق 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، بخش جدید زبان‌شناسی حقوق با هدف آموزش اصطلاحات حقوقی به زبان ساده با هدف آموزش اصطلاحات حقوقی به زبان ساده برای خوانندگان سایت آموزشی مهداد راه‌اندازی شد.

بر اساس این گزارش، سایت آموزشی مهداد در بخش جدید تلاش دارد تا در راستای وظایف سازمانی مبنی بر آشنایی آحاد جامعه با حقوق به زبان ساده خوانندگان را با اصطلاحات حقوقی آشنا کند.

بر این اساس بخش جدید ترمینولوژی حقوق در سایت آموزشی مهداد راه‌اندازی گردید و با تکمیل این پروژه، بزودی به ویکی حقوق تبدیل خواهد شد.

پدر علم حقوق ایران کیست ؟ - تاریخ فلسفه حقوق - قلمرو فقه و حقوق 

آشنایی با قانون جدید آیین دادرسی کیفری و پاسخگویی به سوالات خوانندگان در رابطه با این قانون جدید و داستان‌های تصویری از دیگر بخش‌های سایت آموزشی مهداد است.

لازم به ذکر است خوانندگان می‌توانند سایت آموزشی مهداد را به آدرس اینترنتی www.mahdad.ir  ملاحظه کرده و ضمن اعلام نظرات خود، سوالات آموزشی مرتبط را به آدرس [email protected] ارسال نمایند. ضمن اینکه سایت آموزشی مهداد به منظور گسترش و ارتقاء دانش حقوقی آحاد جامعه، آمادگی انتشار مقالات آموزشی حقوق به زبان ساده را همراه با نام نویسنده طبق شرایط اعلامی بر روی سایت اعلام می‌نماید.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.