×

پزشکی قانونی کمک کار بزرگی برای قاضیان در اجرای عدالت است

پزشکی قانونی کمک کار بزرگی برای قاضیان در اجرای عدالت است

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه این سازمان کمک بزرگی برای قضات در اجرای عدالت است، عنوان کرد علیرغم همه مشکلات، به دلیل اهمیت و جایگاه ویژه پزشکی قانونی، کمک کار بسیار بزرگی برای قاضیان و دستگاه قضایی در اجرای عدالت هستیم

پزشکی-قانونی-کمک-کار-بزرگی-برای-قاضیان-در-اجرای-عدالت-است

رییس سازمان پزشکی قانونی ( مقالات مرتبط با پزشکی قانونی - سوالات مرتبط با پزشکی قانونی ) کشور با بیان اینکه این سازمان کمک بزرگی برای قضات در اجرای عدالت است، عنوان کرد: علیرغم همه مشکلات، به دلیل اهمیت و جایگاه ویژه پزشکی قانونی، کمک کار بسیار بزرگی برای قاضیان و دستگاه قضایی در اجرای عدالت هستیم.

طول درمان در پزشکی قانونی تعیین نمی شود - برق گرفتگی شهری از دیدگاه پزشکی قانونی - جنون در پزشکی قانونی - آئین نامه تعرفه های خدمات خاص پزشکی قانونی 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر احمد شجاعی روز پنجشنبه 29 مرداد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی گیلان اظهار کرد: پزشکی قانونی در همه حوادث و بحران ها در صحنه حضور دارد و و با همه توان آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با اشاره به اینکه پزشکی قانونی ( مقالات مرتبط با پزشکی قانونی - سوالات مرتبط با پزشکی قانونی ) ایران در منطقه رتبه اول را دارد، افزود: پزشکی قانونی ایران  از نظر تجهیزات و هماهنگی با علم روز دنیا در سطح بسیار خوبی قرار دارد و به این ترتیب در جهان جزو برترین‌ها هستیم.

پزشکان تمایلی به خدمت درپزشکی قانونی ندارند -  تعرفه های خدمات خاص پزشکی قانونی در سال 1394 ابلاغ شد 

دکتر شجاعی یکی از مشکلات پیش روی پزشکی قانونی را وجود برخی ناهماهنگی ها در سطح کشور خواند و گفت: وجود این مشکلات، کار را برای ما سخت تر می کند و در پاره ای از مواقع، کشش و تمایل افراد برای کار در سازمان پزشکی قانونی کاهش می دهد که امیدورایم نسبت به رفع این مشکلات چاره‌اندیشی شود.

در این مراسم همچنین رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه گیلان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: در گیلان 26 حوزه قضایی فعال، 16 دادگستری و 10 بخش با 320 قاضی و یک‌هزار و 400 پرسنل وجود دارد.

احمد سیاوش‌پور افزود: با اشاره به اینکه حفظ بیت‌المال از وظایف دادگستری گیلان است، ادامه داد: گیلان یکی از استان‌هایی با ویژگی‌های بالقوه بوده که در مسیر توسعه کشور تاثیرگذار است.
وی گیلان را نیازمند نگاه مثبت دولتمردان برای توسعه دانست و خواستار حمایت از پروژه‌های عمرانی اداره‌کل پزشکی قانونی در گیلان شد.

سیاوش‌پور با بیان اینکه در گذشته برای تشخیص پرونده‌های قضایی از استان‌های همجوار کمک گرفته می‌شد، تصریح کرد: تجهیز و تکمیل پروژه‌های عمرانی در گیلان موجب کاهش زمان دادرسی و جلوگیری از اطاله زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی می‌شود.

مدیرکل سابق پزشکی قانونی گیلان نیز در جلسه مذکور با اشاره به چهار سال خدمت خود در این استان گفت: امسال 6.8 نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد فوتی‌های تصادفات کاهش داشته است.

فیروز آیتی‌فیروزآبادی مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری را براساس موافقتنامه تنظیمی عمرانی اداره‌کل پزشکی قانونی ( مقالات مرتبط با پزشکی قانونی - سوالات مرتبط با پزشکی قانونی ) گیلان عنوان کرد و گفت: پروژه آزمایشگاه ژنتیک قانونی در سایت رازی رشت از جمله این برنامه‌ها است.

کار در پزشکی قانونی در ردیف کارهای سخت و زیان آور قرار گیرد  

این مسئول پروژه سالن تشریح و آزمایشگاه تیپ چهار پزشکی قانونی تالش و لنگرود و احداث مجتمع آموزشی تشخیصی و آزمایشگاهی رشت در سایت لاکان را مهم‌ترین این برنامه‌ها ذکر کرد.
گفتنی است در این مراسم دکتر مهدی قربانی ثمین مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان گیلان منصوب شد.

منبع : س

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.