×

تهران در طلاق رتبه اول و در ازدواج رتبه آخر را کسب کرد

تهران در طلاق رتبه اول و در ازدواج رتبه آخر را کسب کرد

«استان‌های تهران، البرز و خراسان رضوی بیشترین نرخ طلاق را دارند و در مقابل استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام و چهار محال بختیاری در آخر جدول طلاق قرار می‌گیرند »

تهران-در-طلاق-رتبه-اول-و-در-ازدواج-رتبه-آخر-را-کسب-کرد

«استان‌های تهران، البرز و خراسان رضوی بیشترین نرخ طلاق را دارند و در مقابل استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام و چهار محال بختیاری در آخر جدول طلاق قرار می‌گیرند.»

قانون- مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور گفت: استان‌های تهران و البرز در ازدواج رتبه آخر و در طلاق اول هستند.

به گزارش فارس، علی‌اکبر محزون  اظهار داشت: استان تهران دارای بیشترین جمعیت در کشور است و به همین لحاظ تعداد ثبت طلاق، ازدواج و فوت در کشور به لحاظ تعداد جمعیت در این استان بالا است.وی ادامه داد: نرخ ثبت ازدواج در کشور 11.7 است و استان‌های خراسان شمالی، زنجان و اردبیل بیشترین نرخ ازدواج را در کشور دارند و به ازای هر هزار نفر جمعیت به ترتیب 14.8 دهم، 14.7 دهم و 14.4 دهم بوده است.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور درباره نرخ ولادت در کشور بیان داشت: سیستان و بلوچستان، گلستان، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد بیشترین نرخ ولادت را در کشور دارند.

محزون درباره نرخ ولادت در کشور افزود: نرخ ولادت کشوری به ازای هر هزار نفر 18.5 ولادت است که استان تهران در این مورد نیز کمتر از نرخ کشوری عمل کرده است.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: در خصوص نرخ فوت در کشور، سیستان و بلوچستان، گیلان و آذربایجان شرقی در رتبه‌های نخست کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه استان تهران و البرز در طلاق رتبه اول را دارند، بیان داشت: استان‌های تهران و البرز در ازدواج رتبه آخر و در طلاق اول هستند.

محزون اظهار داشت: استان‌های تهران، البرز و خراسان رضوی بیشترین نرخ طلاق را دارند و در مقابل استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام و چهار محال بختیاری در آخر جدول طلاق قرار می‌گیرند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.