×

ملاقات ادموند سولیوان از مدیران ارشد موسسه مطبوعاتی میدل ایست در منطقه خاورمیانه و دکتر نجفی توانا و دکتر محمد نبی در محل کانون وکلای مرکز

ملاقات ادموند سولیوان از مدیران ارشد موسسه مطبوعاتی میدل ایست در منطقه خاورمیانه و دکتر نجفی توانا و دکتر محمد نبی در محل کانون وکلای مرکز

ملاقات ادموند سولیوان از مدیران ارشد موسسه مطبوعاتی میدل ایست در منطقه خاورمیانه و دکتر نجفی توانا و دکتر محمد نبی در محل کانون وکلای مرکز

ملاقات-ادموند-سولیوان-از-مدیران-ارشد-موسسه-مطبوعاتی-میدل-ایست-در-منطقه-خاورمیانه-و-دکتر-نجفی-توانا-و-دکتر-محمد-نبی-در-محل-کانون-وکلای-مرکز وکیل 

ادموند سولیوان از مدیران ارشد موسسه مطبوعاتی میدل ایست  در منطقه خاورمیانه روز 4شنبه 4/06/1394با دکتر نجفی توانا و دکتر محمدنبی در محل کانون وکلای مرکز دیدار کرد.

آئین نامه نقل و انتقالات وکلای عضو کانون وکلای دادگستری مرکز - بیانیه کانون وکلای دادگستری مرکز درباره مذاکرات لوزان - قانون تشکیل صندوق تعاون وکلا و تامین هزینه های کانون وکلای دادگستری 

در این نشست ،سولیوان ضمن تشکر از فرصتی که رییس کانون وکلای مرکز در اختیار وی گذاشته بود به معرفی موسسه،مجله،پایگاه پروژه وکنفرانسهای مختلف  برگزار شده  توسط آن موسسه  برای معرفی پروژه های گوناگون در کشورهای مختلف پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این موسسه بتواند در ایران هم فعالیت مثمرثمری داشته باشد.

وی گفت: با توجه به پتانسیل بالا ی ایران جهت جذب سرمایه گذاری خارجی بخصوص در دوران پس از تحریمها بدنبال تبلیغ بیشتر و معرفی پروژه های نیازمند سرمایه ایران در بین مشتریان علاقمند خود هستیم.

دکتر نجفی توانا ابراز کرد:از حضور شما در کانون وکلا خوشحالیم و با توجه به توسعه روابط اقتصادی و سیاسی ایران با اکثر کشورهای جهان امیدواریم بتوانیم با روش های عملی حقوقی و همکاری نزدیک با متخصصین به این روند کمک کنیم.

خبرنامه کانون وکلای دادگستری مرکز - مراحل تمدید پروانه وکالت پایه یک کانون وکلای دادگستری مرکز - میزان دستمزد وکیل 

وی افزود:کانون وکلای مرکز با بیش از 26هزار وکیل شاغل و بازنشسته یکی از33 کانونهای وکلای ایران و از بزرگترین کانونهای وکلای دنیاست  که از بهترین متخصصان حقوق که در دانشگاههای معتبر داخلی و خارجی تعلیم یافته اند بهره می برد ،بسیاری از آنها به زبان انگلیسی مسلطند یا حتی در خارج از کشور تحصیل کرده اند و ما با توجه به پیچیدگیهای روابط حقوقی و ضرورت استفاده از تخصص افراد مطمئن در چهارچوب کارگاهها ودوره های تخصصی بصورت مستمر برای اموزش و تخصصی کردن حرفه وکالت ( مقالات مرتبط با وکالت - سوالات مرتبط با وکالت ) در ایران تلاش می کنیم.

رییس کانون وکلای مرکز بیان کرد:علی الاصول دعاوی در ایران به سه صورت صلح ،سازش و میانجیگری ،داوری و رجوع به مراجع قضایی حل و فصل می شوند و در مقوله داوری با استفاده از وکلای مجرب و متخصص یکی از بزرگترین مراکز داوری را داریم و در این زمینه ما قطعا اماده همکاری و تعامل و خدمات متقابل هستیم.

دکتر محمدنبی اضافه کرد:اماده ایم به برگزاری کنفرانس کمک کنیم و با شما در جهت گسترش دامنه مباحث اموزشی و استفاده از تجاربتان در خصوص برگزاری کنفرانسهای بین المللی تعامل کنیم و در این خصوص تفاهم نامه ای منعقد کنیم، نایب رییس کانون وکلا ابراز امیدواری کرد اینگونه فعالیتها تداوم داشته باشد و به نتایج مطلوبی بیانجامد.

در ادامه ادموند سیولیوان از دکتر نجفی توانا درخواست کرد تا در صورتی که تمایل دارند گزارشی از فعالیتهای کانون وکلای مرکز تهیه شود و در مجله مید چاپ شود.

وی افزود: مشتریان ما علاقمندند از تجارب وکلای شما  در حوزه دعاوی،پروژه های نفتی،گازی ،صنعتی و معدنی ،قراردادهایموسوم به پی پی پی،ساختمان واملاک ،تجارت و امور گمرکی استفاده کنند.ترویج سرمایه گذاری خارجی در یک کشور مستلزم زیرساختها ،امکانات  واطلاع سرمایه گذاران از نحوه حمایتهای حقوقی است و در این خصوص جلساتی را با معاونین وزرای صنعت،معدن وتجارت و اقتصاد و مدیرانی از وزارت نفت و مپنا داشته ام.

وکیل دادگستری وظیفه اش چپیست و از چه دفاع می کند ؟ - استقلال وکیل از مظاهر دادرسی عادلانه است ، وکیل رکن چهارم دادرسی 

سپس وی از محمد جمشیدعینی بعنوان هماهنگ کننده ارشد و عضو کمیته اجرایی کنفرانس دبی با عنوان سرمایه گذاری در ایران
بابت تعویق زمان کنفرانس مزبور بدلیل شرایط خارج از کنترل و فشار ناشی از تحریمها پوزش طلبید و عنوان کرد قدر تلاشهای فراوان شما جهت رایزنی ،برنامه ریزی و دعوت از مسوولین ایرانی برای شرکت در کنفرانس مزبور را می دانیم.

محمد جمشیدعینی پاسخ داد:برای برگزاری کنفرانس سرمایه گذاری در ایران که قرار بود در سپتامبر2014با حمایت موسسه مید و شرکت حقوقی بین المللی کلاید و مقامات دولتی امارات در هتل شانگری لای دبی برگزار شود و در آن جمعی از مقامات ایرانی و سرمایه گذارانی از اروپا و کشورهای عربی حضور پیدا کنند با همراهی دکترامیرحسین کردوانی و دکترسیدمحمدعلوی نشستها و جلسات زیادی را با مسوولینی از نهاد ریاست جمهوری،وزارت نفت،وزارت نیرووزارت اقتصاد و دارایی،پتروشیمی ها،ایمیدرو،ایران خودرو،مپنا ،هلدینگهای بانک ها،صنایع فولادسازی ،اتحادیه انبوه سازان کشور،کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین الملل و آستان قدس رضوی در شهرهای مختلف برگزار کردیم و امیدوارم برآیند این تلاشها را در سال 2016 ببینیم تا در جهت منافع ملی به کشورمان کمکی کرده باشیم.

ما هم از یاد نخواهیم برد که در شرایطی که بسبب تحریمها نام بردن از ایران در محیط بین المللی دشوار بود موسسه معتبر مید و شرکت حقوقی بین المللی کلاید با آن گستردگی علیرغم مخالفت شعبات آمریکایی خودبدنبال برگزاری سمینار و دعوت سرمایه گذاران خارجی برای حضور در ایران بودند.

استقلال نهاد وکالت - وکیل کیست ؟ - میزان دستمزد وکیل 

وی ازغلامرضا طیبی مدیرعامل شرکت المکاسب دبی و مرحوم مهندس محمد رسولیان رییس اتحادیه انبوه سازان کشور ومدیرعامل هلدینگ ساخت تاژ  یاد کرد که با انرزی و انگیزه غیرقابل تصور دردبی ، تهران ، مشهد ،یزد و قزوین برای مشارکت در برگزاری کنفرانس مزبور فعالیت ونقش بسزایی داشتند که بسی قابل تقدیر است.

این وکیل دادگستری و مشاور حقوق مالکیت فکری اظهار امیدواری کرد که بتوان کنفرانسهای تخصصی موسسه  مید را علاوه بر دبی در تهران هم برگزار نمود تا سرمایه گذاران از نزدیک و بدون واسطه با امکانات و توانمندیهای کشور اشنا شوند.

وی افزود:این جلسه را در یک فرصت اندک وبا استفاده از حسن ظن دکتر علی نجفی توانا  برگزار کردیم و برای جلب اعتماد و تعامل با کانون مرکز این نشست را باید قدم اول دانست تا انشالله به انعقاد تفاهم نامه ای  برای همکاریهای متقابل و استفاده از خدمات حقوقی  وکلا بینجامد.

وکیل دادگستری وظیفه اش چپیست و از چه دفاع می کند ؟ 

در پایان دکتر نجفی توانا سولیوان را به ارایه یک سخنرانی و ملاقات با عموم وکلای علاقمند در کانون وکلا دعوت کرد،سولیوان ضمن تشکر گفت حتما در برنامه ریزیهای اتی خود این موضوع را لحاظ می کنم و به این دعوت مفتخرم،شما مجموعه ای منظم ، هدفمند وجدی هستید و من روی این قضیه حساب خواهم کرد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.