×

بازدید شجاعی از مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران

بازدید شجاعی از مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور به همراه معاونین و مدیران سازمان از مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران بازدید کرد

بازدید-شجاعی-از-مرکز-تشخیصی-و-آزمایشگاهی-استان-تهران

رئیس سازمان پزشکی قانونی ( مقالات مرتبط با پزشکی قانونی - سوالات مرتبط با پزشکی قانونی ) کشور به همراه معاونین و مدیران سازمان از مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران بازدید کرد.

طول درمان در پزشکی قانونی تعیین نمی شود - برق گرفتگی شهری از دیدگاه پزشکی قانونی - جنون در پزشکی قانونی - آئین نامه تعرفه های خدمات خاص پزشکی قانونی 

 دکتر احمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی به همراه دکتر عبدالرزاق برزگر قائم مقام و معاونین و مدیران عالی سازمان در جمع کارکنان مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارشناسان و همکاران مرکز گفت: باید تلاش کرد تا با دقت بیشتر در انجام وظایف به بالا بردن کیفیت کار و در نتیجه افزایش کیفی نظرات کارشناسی سازمان کمک شود.

شجاعی افزود: لازم است تا متخصصین پزشکی قانونی با سابقه و مجرب در بخش های مختلف آزمایشگاهی و تشریح حضور داشته باشند که از تجربیات آنها به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

پزشکان تمایلی به خدمت درپزشکی قانونی ندارند -  تعرفه های خدمات خاص پزشکی قانونی در سال 1394 ابلاغ شد 

وی بیان کرد: تلاش‌های زیادی در سازمان انجام شده است تا وضعیت معیشتی کارکنان به ویژه پرسنل قراردادی ارتقاء پیدا کند که در اینجا لازم می‌دانم از تلاش مدیران ستادی سازمان در امر جذب اعتبارات قدردانی کرد.

شجاعی ضمن اشاره به وضعیت فضای فیزیکی مراکز استان‌ها گفت: خوشبختانه سازمان در سال های اخیر در امر استانداردسازی فضای اداری و تخصصی خود پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است و در حال حاضر بیشتر ادارات کل پزشکی قانونی کشور دارای ساختمان‌های استاندارد و مناسب هستند.

در ابتدای این دیدار نیز مسعود قادی پاشا مدیرکل استان ضمن خیر مقدم به رئیس سازمان، برزگر قائم مقام و معاونین و مدیران سازمان با اشاره به فعالیت های مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان گفت: آزمایشگاه های تخصصی این مرکز جزء آزمایشگاه های قطب و مرجع کشوری شناخته می‌شوند و وظایف حساسی بر عهده این مرکز قرار گرفته است که باید از زحمات کلیه کارکنان این مرکز تشکر و قدردانی کنم و امیدواریم با تلاش مضاعف توجه بیشتری به این مرکز شود.

وی با قدردانی از توجهات ویژه ریاست سازمان پزشکی قانونی ( مقالات مرتبط با پزشکی قانونی - سوالات مرتبط با پزشکی قانونی ) به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی گفت: امیدواریم با توجه به بعد مسافتی و نوع و حجم کار این مرکز همچون گذشته توجه ویژه‌ای به همکاران مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی صورت پذیرد.

کار در پزشکی قانونی در ردیف کارهای سخت و زیان آور قرار گیرد  

در پایان این بازدید جلسه شورای معاونین سازمان با حضور دکتر شجاعی و کلیه معاونین و مدیران عالی سازمان در مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران برگزار شد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.