×

کاهش 3 6 درصدی تلفات حوادث رانندگی در چهار ماهه امسال

کاهش 3 6 درصدی تلفات حوادث رانندگی در چهار ماهه امسال

در چهار ماهه نخست سال جاری پنج هزار و 595 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات حوادث رانندگی پنج هزار و 801 نفر بود، 3 6 درصد کاهش یافته است

کاهش-3-6-درصدی-تلفات-حوادث-رانندگی-در-چهار-ماهه-امسال وکیل 

در چهار ماهه نخست سال جاری پنج هزار و 595 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات حوادث رانندگی پنج هزار و 801 نفر بود، 3.6 درصد کاهش یافته است.

بحثی درباره آثار حقوقی حوادث رانندگی - بررسی حقوقی مسئولیت ناشی از حوادث رانندگی - بررسی جرایم مربوط به حوادث رانندگی و تسهیلات بیمه شخص ثالث - کمک به مصدوم ، شاه کلید کاهش مجازات - زوایای حقوقی قتل غیرعمد ناشی از حوادث رانندگی - تقصیر در حوادث رانندگی 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی ( مقالات مرتبط با پزشکی قانونی - سوالات مرتبط با پزشکی قانونی ) کشور،‌ در چهار ماهه نخست امسال چهار هزار و 302 مرد و یکهزار و 293 زن در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که بیشترین آن‌ها به ترتیب با سه هزار و 668 فوتی در محورهای برون شهری، یکهزار و 490 نفر در محورهای درون شهری، 418 نفر در مسیرهای روستایی و 19 نفر در مسیرهایی نامعلوم جان باخته‌اند.

در این مدت همچنین استان‌های فارس با 492، خراسان رضوی با 460 و تهران با 385 فوتی بیشترین و استان‌های ایلام با 50، خراسان جنوبی و اردبیل هر کدام  با 56 و کهگیلویه و بویراحمد با 61 فوتی به ترتیب کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته‌اند.

سیر رسیدگی به جرایم ناشی از  تصادفات رانندگی - ضربه به سر علت اصلی مرگ در حوادث رانندگی ، مرگ نیمی از فوتی ها در محل حادثه 

بر اساس این گزارش در چهار ماهه نخست سال جاری 104 هزار و 724  مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که 74 هزار و 721  نفر از آنان مرد و 30 هزار و سه  نفر زن بودند. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 1.3 درصد کاهش یافته است.

افزایش 3.3 درصدی تلفات حوادث رانندگی در تیر ماه

در تیر ماه امسال نیز یکهزار و 466 نفر در حوادث رانندگی جان باختند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش 3.3 درصدی مواجه بوده است.

معرفی کتابی درباره مسئولیت مدنی حوادث رانندگی - تبعات کیفری صدمه غیرعمدی حوادث رانندگی

در این مدت 26 هزار و 664 مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی ( مقالات مرتبط با پزشکی قانونی - سوالات مرتبط با پزشکی قانونی )   کشور مراجعه کردند؛ این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار مصدومان حوادث رانندگی 27 هزار و 154 نفر بود، 1.8درصد کاهش یافته است.

منبع : سازمان پزشکی قانونی

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.