×

اجرای موفق اولین مرحله دوره آموزشی پلیس پیشگیری ناجا

اجرای موفق اولین مرحله دوره آموزشی پلیس پیشگیری ناجا

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اجرای موفق اولین مرحله دوره آموزشی پلیس پیشگیری ناجا گفت پلیس پیشگیری ناجا بزرگترین پلیس تخصصی است و حدود هفتاد درصد نیروی انسانی ناجا به این پلیس اختصاص دارد

اجرای-موفق-اولین-مرحله-دوره-آموزشی-پلیس-پیشگیری-ناجا وکیل 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اجرای موفق اولین مرحله دوره آموزشی پلیس پیشگیری ناجا گفت: پلیس پیشگیری ناجا بزرگترین پلیس تخصصی است و حدود هفتاد درصد نیروی انسانی ناجا به این پلیس اختصاص دارد.

اقتدار مطلوب پلیس برخورد قانونی و اخلاق مداری است - برنامه پلیس برای کاهش تلفات رانندگی  - نقش پلیس در پیشگیری از وقوع جرم - برخورد قاطع پلیس با متجاوزان حریم خصوصی 

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا، اجرای اولین مرحله از «دوره آموزشی متمرکز کشوری» ویژه روسا و فرماندهان رده های پلیس پیشگیری ناجا (کوثر) را موفق خواند و گفت: این پلیس در راستای اجرای دستورالعمل جامع قرارگاه جهادی تربیت و آموزش ناجا به عنوان اولین مجری این طرح بسیار خوب عمل کرد.

وی با بیان اینکه تولید علم و ساختارهای اجتماعی به سرعت در حال تغییر است، افزود: پلیس پیشگیری با احساس ضرورت عمل در این خصوص، به تشکیل قرارگاه فرعی تربیت و آموزش اقدام کرد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به لزوم تشکیل اجرای مداوم این دوره ها، بیان کرد: کارکنان پلیس پیشگیری باید دارای معلومات و اطلاعات به روز بوده تا در ارائه خدمات به ملت شریف ایران اسلامی به خوبی پاسخگو باشند.

مهمترین الویت پلیس در  سال 94 - اقتدار مطلوب پلیس برخورد قانونی و اخلاق مداری است

سردار شرفی با تاکید بر اهمیت مقوله آموزش و تربیت کارکنان، تصریح کرد: درصد بالایی از اشتباهات یا تخلفات بر اثر عدم آگاهی به مسائل مرتبط شغلی شکل می گیرد که پلیس پیشگیری با درک این مهم و توجه به نوع فعالیت و گستردگی خدمات ارائه شده این پلیس به مردم، افزایش مهارت های حرفه ای کارکنان در دستور کار قرار داد.

این مقام مسئول از برگزاری 9 دوره یک و نیم روزه ویژه روسا و فرماندهان رده های پلیس پیشگیری برای 3 هزار و 600 نفر در قالب مرحله های 400 نفری خبر داد و گفت: این امر به نوبه خود فعالیتی جهادی است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل اجرای اولین مرحله از اولین دوره آموزشی (کوثر )  ایجاد همکاری منسجم میان کمیته های اجرایی این دوره است، یادآور شد: قرارگاه فرعی جهادی تربیت و آموزش پلیس پیشگیری ناجا در چهار کمیته برنامه ریزی و هماهنگی، اجرایی، علمی و اطلاع رسانی با هدف همدلی و انسجام در ماموریت ها تشکیل شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به رونمایی از کتابچه دانستی های پلیس پیشگیری در مراسم افتتاحیه اولین دوره آموزشی ویژه روسا و فرماندهان ناجا ادامه داد: این کتابچه ها حاوی اطلاعات کاربردی و کارشناسی شده در رده های تخصصی پلیس پیشگیری است که ماحصل تلاش متخصصان و محققان است که در تیراژ بالا تولید و قرار شده به کلیه کارکنان رده های پلیس پیشگیری ارائه شود.

سردار شرفی بیان کرد: پلیس پیشگیری ناجا بزرگترین پلیس تخصصی است و حدود هفتاد درصد نیروی انسانی ناجا به این پلیس اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: پس از اجرای کامل اولین دوره در این سطح، دوره های متمرکز دیگری برای تمامی لایه های پلیس پیشگیری اجرا خواهد شد.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.