×

هر کارمند یک مسئول است

هر کارمند یک مسئول است

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب یزد با تاکید بر این که هر کارمند در دستگاه قضایی، یک مسئول است، افزود اگر در جایی می‌توان مسئله‌ای را نقد کرد که اصلاح آن به نفع مجموعه و مردم باشد یا طرحی را ارائه داد که تسریع در امور را به دنبال دارد، نباید هرگز کوتاهی کرد

هر-کارمند-یک-مسئول-است

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب یزد با تاکید بر این که هر کارمند ( مقالات مرتبط با کارمند - سوالات مرتبط با کارمند ) در دستگاه قضایی، یک مسئول است، افزود: اگر در جایی می‌توان مسئله‌ای را نقد کرد که اصلاح آن به نفع مجموعه و مردم باشد یا طرحی را ارائه داد که تسریع در امور را به دنبال دارد، نباید هرگز کوتاهی کرد.

جرم توهین به کارمند دولت از نگاه قانون - مراجع رسیدگی به اعتراض کارگران و کارمندان - توقیف یک چهارم حقوق کارمند معیل و یک سوم حقوق کارمند عیرمعیل به عنوان تامین خواسته جائز است - چگونه کارمند موفقی باشیم ؟ 

 غلامعلی دهشیری در جلسه مشترک شورای معاونین دادگستری با روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های سراسر استان یزد، افزود: باید به فکر شادابی، پویایی و حرکت رو به تعالی محیط کار و کارکنان بود و چنانچه نسبت به این مساله بی‌تفاوت باشیم، حاصلی جز روزمرگی و رخوت در محیط کار دریافت نخواهیم کرد.

وی جلسات مشترک شورای معاونین دادگستری با روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌ها را فرصت مغتنمی جهت ارائه طرح‌های خلاقانه و پیشنهاد‌های ارزنده دانست.

این مقام قضایی در این مورد بیان کرد: نیروی جوانی و تفکر پویای مسئولان و مدیران جوان حوزه‌های قضایی باید به عنوان بازوی مبتکر و ارزشمند اداره امور در کنار مسئولان عالی قضایی استان باشد و با ارائه طرح‌ها و پیشنهادها، تا تحقق دو هدف مهم دستگاه قضایی در تأمین امنیت پایدار و در خور شأن مردم و اجرای عدالت قضایی و بسط کامل آن، مدیران ارشد را یاری کنند.

مرجع رسیدگی به شکایت کارمندان کجاست ؟ - حقوق و تکالیف کارمندان دستگاه های اجرائی - بهترین روش ها برای اخراج کارمندان 

وی با یادآوری این نکته که نشست‌های فصلی شورای معاونین دادگستری با رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان را باید به عنوان شورای تصمیم سازی‌، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دستگاه قضایی در استان تبدیل کرد، گفت: دقت در برنامه‌ریزی و جامع‌نگر بودن برنامه‌ها بیشترین سود را برای مردم دارد، به صورتی که در بعضی مواقع ایجاد یک روند از گذشته مانعی در برابر کار مردم بوده و امروز با همفکری و تعامل می‌توان جریان امور را در عین التزام به قانون و عرف به گونه‌ای اصلاح کرد که بیشترین نفع آن به مردم برسد.

دهشیری ادامه داد: باید این دیدگاه در تک تک کارکنان دستگاه قضایی استان نهادینه شود که هر کارمند یک مسئول است و اگر در جایی می‌تواند مسئله‌ای را نقد کند که اصلاح آن به نفع مجموعه و مردم باشد و یا طرحی را ارئه دهد که تسریع در امور را به دنبال دارد، هرگز کوتاهی نکند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.