×

بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در کمیسیون حقوقی

بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در کمیسیون حقوقی

اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان را در دستور کار خود دارند

بررسی-لایحه-حمایت-از-کودکان-و-نوجوانان-در-کمیسیون-حقوقی

اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان را در دستور کار خود دارند.

دولت هر چه سریع تر لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان را ارائه دهد - لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان مشکلات را کاهش می دهد - آخرین وضعیت لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجونان - تصویب 14 ماده از لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در کمیته حقوق خصوصی کمیسیون قضایی مجلس - نوآوری های لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان 

 این کمیسیون ضمن بررسی این لایحه، لایحه اعاده شده معاهده بین دولت ایران و دولت ژاپن در زمینه انتقال محکومان به حبس را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بررسی ابعاد حقوقی برجام نیز در دستور کار کمیسیون حقوقی است.

کارگروه تخصصی حقوق جزای این کمیسیون طرح اصلاح موادی از قانون مجازات اسلامی و کارگروه حقوق عمومی، لایحه تشکیل واحد پلیس قضایی را نیز بررسی می‌کنند.

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نیز به بحث و بررسی پیرامون برجام می‌پردازند. این کمیسیون ادامه بررسی طرح حمایت از مدیریت احداث، تجهیز و نوسازی مساجد و نمازخانه‌های کشور را نیز در دستور کار دارد.

کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در جلسه روز یکشنبه هفته آینده خود انتخاباتی جهت انتخاب اعضای کمیسیون مشترک بررسی لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور برگزار می‌کنند.

برخی از مفاد لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بنیاد خانواده را تهدید می کند - قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپزست و بد سرپرست ابلاغ شد + متن قانون 

طرح شورای عالی استان‌ها در خصوص الحاق یک تبصره به ماده 15 و همچنین بند 3 ماده 28 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران در دستور کار اعضای کمیسیون شوراها قرار دارد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.