×

حساب خانواده زندانی از زندان جداست، درصدی از زندانیان جدید الورود وابستگان زندانیان قبلی اند

حساب خانواده زندانی از زندان جداست، درصدی از زندانیان جدید الورود وابستگان زندانیان قبلی اند

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان، حمایت از خانواده زندانیان را یک امر ضروری دانست و گفت حساب خانواده زندانی از زندانی جداست

حساب-خانواده-زندانی-از-زندان-جداست،-درصدی-از-زندانیان-جدید-الورود-وابستگان-زندانیان-قبلی-اند وکیل 

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان، حمایت از خانواده زندانیان را یک امر ضروری دانست و گفت: حساب خانواده زندانی از زندانی جداست.

زندانی بیمار، امنیت زندان را به مخاطره می اندازد - زندانی هم شهروند است - زندان ، بایدها و نبایدها - زندانیان نباید پس از حبس از جامعه جدا شوند - آزادی بیان در زندان - هزینه روزانه هر زندانی 30 هزار تومان است - چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد

محسن نصیری مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان در مراسم که با حضور علیرضا معظمی‌نیا در انجمن حمایت زندانیان برگزار شد، این انجمن را یک مؤسسه عمومی و غیردولتی عنوان کرد که زیر نظر مجموعه قوه قضائیه است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان تصریح کرد: وظیفه انجمن حمایت زندانیان، حمایت مادی و معنوی از خانواده زندانیان است.

وی با بیان این مطلب که این انجمن یک مؤسسه غیر دولتی است و بودجه دولتی ندارد، اظهار داشت: به همین دلیل این انجم ردیف بودجه نداشته و منابع مالی آن توسط افراد خیر تأمین می‌شود.

اعطای مرخصی به متهم تحت بازداشت موقت  - بالا بودن سطح سواد مانع از بروز جرم می شود - هدید به مجازات حبس مؤثرتر از اعمال حبس است - حبس تعزیری - زندانیان نباید پس از حبس از جامعه جدا شوند

نصیری به خانواده زندانیان دربند اشاره داشت و گفت: این خانواده‌ها ملجأ و پناهی ندارند و حساب خانواده زندانی را از فرد زندانی جدا کرد؛ چراکه خانواده در ارتکاب جرم و بزه زندانی نقشی ندارد، اما متأسفانه خانواده بیش‌تر از فرد مجازات می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان با بیان این مطلب که در یکی، دو سال اخیر درصد قابل توجهی از زندانیان جدیدا‌لورود، منتسبان همان زندانیان قبلی هستند، ذکر این نکته را حائز اهمیت دانست که باید از خانواده زندانیان دستگیری کرد و بتوان حداقل کاری کرد که جامعه نسبت به خانواده زندانی نگرش مثبتی پیدا کند تا این روند را شاهد نباشیم.

 آزادی مشروط زندانیان - تعداد زندانیان جرایم غیرعمد چقدر است ؟

وی درخاتمه از حضور علیرضا معظمی‌نیا عضو هیأت رئیسه فدراسیون اسکواش و شمشیربازی برای تشکیل مجمع خیرین انجمن حمایت زندانیان تشکر کرد.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.