×

یک خبر خوب برای متقاضیان وام ازدواج

یک خبر خوب برای متقاضیان وام ازدواج

بانک مرکزی اعلام کرد که متقاضیان دریافت وام ازدواج که در سال 1393 و قبل از آن اقدام به ثبت نام کرده اند تا 10 مهرماه سال جاری تسهیلات مورد نظر را دریافت می‌کنند

یک-خبر-خوب-برای-متقاضیان-وام-ازدواج

بانک مرکزی اعلام کرد که متقاضیان دریافت وام ازدواج  که در سال 1393 و قبل از آن اقدام به ثبت نام کرده اند تا 10 مهرماه سال جاری تسهیلات مورد نظر را دریافت می‌کنند.

افزایش اختیار بانک ها در پرداخت وام ازدواج - نمی توانیم وام ازدواج پرداخت کنیم - گره وام ازدواج همچنان کور مانده است ، سیست های اشتباه و انتظار 2 میلیون نفر - متقاضیان وام ازدواج بخوانند - سرقت وام ازدواج نتیجه اعتماد نابجا

به گزارش ایسنا، سید علی اصغر میرمحمد صادقی- مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی- با اعلام اینکه برخی بانک‌ها در سامانه تسهیلات ازدواج ، متقاضیان دریافت وام از سال 1393 و قبل از آن در صف انتظار دارند گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شد تا 10 مهر 1394 این افراد وام ازدواج را دریافت کنند.

وی افزود: در صورتی که این افراد تا 10 مهر موفق به دریافت وام ازدواج نشدند می‌توانند از طریق مکاتبه با بخش اعتبارات و نظارت بانک مرکزی مراتب را اعلام و به طور یقین موضوع پیگیری می‌شود.

میر محمد صادقی با بیان اینکه انتظار ما این است که از اول دی ماه فقط متقاضیان سال 1394 در سامانه پرداخت تسهیلات ازدواج وجود داشته باشند یادآور شد: بر این اساس هیچگونه تقاضای پیش از سال جاری در سامانه مشاهده نخواهد شد.

خبرهای خوش در خصوص وام ازدواج - دانستنی های حقوقی ازدواج - 20 میلیون تومان کف هزینه های یک ازدواج حداقلی، وام ازدواج باید چقدر باشد؟

به گزارش ایسنا، در حال حاضر میزان پرداختی وام ازدواج سه میلیون تومان به ازای هر یک و مجموع شش میلیون تومان است که بانک مرکزی فعلا برنامه‌ای برای افزایش این سقف ندارد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.