×

کلیات تاسیس سازمان هدفمندکردن یارانه‌ها با ماهیت شرکت دولتی

کلیات تاسیس سازمان هدفمندکردن یارانه‌ها با ماهیت شرکت دولتی

کلیات تاسیس سازمان هدفمندکردن یارانه‌ها با ماهیت شرکت دولتی

کلیات-تاسیس-سازمان-هدفمندکردن-یارانه‌ها-با-ماهیت-شرکت-دولتی

در کمیسیون ویژه مجلس با حضور نمایندگان دولت و شورای نگهبان تصویب شد؛
کلیات تاسیس « سازمان هدفمندکردن یارانه‌ها» با ماهیت شرکت دولتی

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

کمیسیون ویژه مجلس شورای اسلامی در لایحه‌ هدفمندکردن یارانه‌ها، عصر چهارشنبه، در جلسه‌ خود که با حضور نمایندگان شورای نگهبان و دولت تشکیل شد، کلیات ایجاد سازمانی با ماهیت شرکت دولتی با عنوان « سازمان هدفمندکردن یارانه‌ها» را تصویب کرد.

«ایرج ندیمی» مشاور معاون پارلمانی و امور مجلس رییس‌جمهور، با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اشاره به جلسه‌ این کمیسیون، افزود: در این جلسه، کلیات یک پیشنهاد که در واقع برخی اعضای کمیسیون مطرح کرده بودند، به تصویب رسید.

وی گفت: در این پیشنهاد اعلام شده دولت ظرف یک ماه، سازمانی با ماهیت شرکت دولتی به نام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ایجاد کند؛ البته با همین منابع، امکانات، اعتبارات و نیروی انسانی موجود.

مشاور معاون پارلمانی و امور مجلس رییس‌جمهور، گفت: از طرف دیگر دولت هم مجاز شده همه‌ دریافت‌های حاصل از طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را به این صندوق واریز و مستمرا نیز از همان‌جا برداشت کند.

ندیمی ادامه داد: اساس‌نامه‌ این سازمان را وزارت اقتصاد تدوین می‌کند و دیوان محاسبات نیز هر ساله گزارش‌های مربوط به این دیوان را دریافت و نظارت می‌کند.

وی گفت: در این جلسه کلیات این پیشنهاد تصویب شد، هم‌چنین کمیسیون ویژه در جلسه‌ آتی خود در مورد جزئیات آن نیز بحث و بررسی می‌کند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.