×

در مسیر خانه به مدرسه و بالعکس به افراد غریبه اعتماد نکنید

در مسیر خانه به مدرسه و بالعکس به افراد غریبه اعتماد نکنید

نیروی انتظامی با صدور پیامی فرارسیدن ماه مهر، گشایش دوباره مدارس، هنگامه تجلی تلاش فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز را تبریگ گفت و توصیه هایی را خطاب به دانش آموزان اعلام کرد

در-مسیر-خانه-به-مدرسه-و-بالعکس-به-افراد-غریبه-اعتماد-نکنید وکیل 

نیروی انتظامی با صدور پیامی فرارسیدن ماه مهر، گشایش دوباره مدارس، هنگامه تجلی تلاش فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز را تبریگ گفت و توصیه هایی را خطاب به دانش آموزان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی با صدور پیامی فرارسیدن ماه مهر، گشایش دوباره مدارس، هنگامه تجلی تلاش فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز را تبریگ گفت.

متن پیام تبریک نیروی انتظامی به شرح ذیل است:

«ماه مهر، طلوع دوباره صبح دانش بر مشتاقان عرصه علم و سر آغاز فصل تلاش، ممارست و معرفت است و با آغاز سال تحصیلی جدید، فصلی نو در دیباچه علم و هنر این سرزمین اسلامی ورق خواهد خورد.

آئین نامه گسترش مشارکتهای مردمی در مدارس - قانون الغا اجازه تاسیس مدارس

امروز آموزش و پرورش خط مقدم و سنگر مبارزه با جنگ نرم و خنثی کردن توطئه دشمنان است و تمام کسانی که در سنگر آموزش و پرورش فعالیت می کنند به عنوان افسران و سربازان مقابله با جنگ نرم جبهه استکبار به شمار می آیند.

آغاز سال تحصیلی جدید فرصت مغتنمی است تا نیروی انتظامی مراتب سپاس و قدرشناسی خود را به معلمان متعهد، دلسوز و فرهنگیان بصیر و سخت کوش که با همت و تلاش مضاعف خویش در راستای تربیت آینده سازان این مرزو بوم گام بر می دارند، اعلام دارد.

هم چنین از دانش آموزان عزیز انتظار است که قدر این دوران پر برکت را بدانند و با توکل به خداوند، تلاش و جدیت در فراگیری علم و دانش، راه به سوی آینده ای درخشان بگشایند.

نیروی انتظامی اعلام می کند با استعانت از خداوند متعال، هم چون همیشه در برقراری نظم و امنیت اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و در این راستا به دانش آموزان توصیه هایی دارد:

ـ اگر در راه مدرسه دچار مشکل شدید، بلافاصله مسئله را با والدین خود یا اولیای مدرسه در میان بگذارید.

ـ نشانی و شماره تلفن منزل خود را همیشه به همراه داشته باشید.

ساخت مدرسه در شهرهای جدید وظیفه کیست؟

ـ محیط مدرسه را بدون هماهنگی مسئول مدرسه ترک نکرده و پس از تعطیل شدن مدرسه مستقیما به منزل مراجعه نمائید.

ـ به افراد غریبه اعتماد نکرده و از همراهی آنان یا از سوار شدن به خودروی آنها خوددراری نمائید.

-از معاشرت با افرادی که نمی شناسید و یا اختلاف سن آنها با شما زیاد است، بپرهیزید.

- برای تردد خود از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمائید.

-به دعوت و یا تقاضای نامعقول دیگران به طور صریح پاسخ منفی داده و در مواجه با افرادی که خود را مامور معرفی می کنند از آنها بخواهید کارت یا مدارک شناسایی معتبر ارائه دهند. هم چنین اولیای گرامی توجه کنند؛

- هیچ گاه فرزندان خود را به گمان اینکه مرتب در مدرسه حاضر می شوند به حال خود رها نکنند؛ با توجه خاص، مراقبت منطقی و هوشمندانه خود، حامی و یاور فرزند دانش آموز خود باشند.

امید است با توکل به خداوند منان و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و اجرای صحیح سیاست ها و راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه آموزش و پرورش با همفکری، همدلی، همراهی فرهنگیان گرانقدر و دانش آموزان تلاشگر، صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نهادهای فرهنگی در سالی که به نام دولت، ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است، موجبات سرافرازی و شکوه ایران اسلامی بیش از پیش فراهم گردد. انشاء الله»

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.