×

گرامیداشت چهلمین روز عروج جانباختگان منا

گرامیداشت چهلمین روز عروج جانباختگان منا

مراسم بزرگداشت چهلمین روز عروج جان‌باختگان فاجعه منا سه‌شنبه - 12 آبان - در تهران و همزمان در سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود

گرامیداشت-چهلمین-روز-عروج-جانباختگان-منا وکیل 

مراسم بزرگداشت چهلمین روز عروج جان‌باختگان فاجعه منا  سه‌شنبه - 12 آبان - در تهران و همزمان در سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

 ثبت شکایت خانواده جان باختگان منا از دولت عربستان - کار تایید هویت قربانیان حادثه منا آغاز شد - مسئولیت حقوقی دولت سعودی - مسئولیت بین المللی یک دولت بی کفایت - مسئولیت دولت عربستان در مقابل حادثه دیدگان رمی جمرات - قانون  تشکیلات و اختیارات سازمان حج و و اوقاف و امور خیریه - زیارت حج - دیه 900 میلیونی برای قربانیان حادثه مکه ! - آمار قربانیان منا به تفکیک استان ها - ایران می تواند به دلیل فاجعه منا علیه عربستان شکایت کیفری کند ؟ - دفن جانباختگان حادثه منا مسئولیت بین المللی برای دولت عربستان دارد - این حاجیان بشر نیستند؟! - آیا عمره تحریم می شود ؟ - دفن جانباختگان حادثه منا بدون اذن دولت و وراث متوفیان، خلاف همه اصول قانونی است

 این مراسم مشترک از سوی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سازمان حج و زیارت روز سه‌شنبه برابر با بیستم محرم‌الحرام در مسجد مدرسه عالی شهید مطهری تهران برگزار می‌شود.

متن اطلاعیه مشترک حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و سازمان حج و زیارت به این شرح است:

«چهلمین روز عروج لاله‌های سپید»

و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله

چهلمین روز عروج ملکوتی جمعی از حجاج بیت الله الحرام که مظلومانه در حال انجام مناسک حجّ به لقاء الله شتافتند را به ساحت مقدّس حضرت صاحب الزمان (اروحنا فداه)، مقام معظّم رهبری، مسلمانان جهان و به همه بازماندگان و خانواده‌های محترم داغدیده تسلیت می‌گوییم.

 مطالبه مهریه توسط ورثه در صورتی که مهریه سفر حج باشد  - آئین نامه امور حج - حکم و حج کشته شدگان فاجعه مکه چیست؟ - پرونده حادثه منا بسته نخواهد شد -  آئین نامه تشکیل کمیسیون دائمی حج

به همین مناسبت مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت این مؤمنان مهاجر الی الله روز سه‌شنبه 12 آبان ماه 94 از ساعت 14:30 تا 16 در مسجد مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان با حضور خانواده‌های داغدار برگزار می‌شود.

از عموم مردم با فضیلت و شهید پرور دعوت می‌شود در این مراسم شرکت کنند و موجب تسلای خاطر خانواده‌های محترم این عزیزان شوند.

همزمان نیز مراسمی در سایر استان‌های کشور از سوی حوزه‌ نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.