×

دستبند قانون، عاقبت انتقام گیری نافرجام در بی تاک

دستبند قانون، عاقبت انتقام گیری نافرجام در بی تاک

رئیس پلیس فتا کرمان از دستگیری عامل انتشار مطالب توهین آمیز علیه خانمی کرمانی در شبکه اجتماعی بی‌تاک خبر داد

دستبند-قانون،-عاقبت-انتقام-گیری-نافرجام-در-بی-تاک

رئیس پلیس فتا کرمان از دستگیری عامل انتشار مطالب توهین آمیز علیه خانمی کرمانی در شبکه‌ اجتماعی بی‌تاک خبر داد.

قانون در مورد شبکه های اجتماعی چه می گوید ؟ استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی باید فرهنگسازی شود - شبکه های اجتماعی و بانک ها دو طعمه فیشینگ - عضویت در شبکه های اجتماعی جرم محسوب نمی شوددل شدگان شبکه های اجتماعی 

سرهنگ کامبیز اسماعیلی رئیس پلیس فتا کرمان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت خانمی به پلیس فتا و ادعای این فرد مبنی بر این که شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی bee talk اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز کرده و موجب تخریب شخصیت فردی و خانوادگی وی شده است، رسیدگی و شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: طی بررسی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد مطالب مورد ادعای شاکی صحت دارد و متهم نیز برای پنهان ماندن هویت و اطلاعات خود از شبکه اجتماعی bee talk  استفاده کرده است.

سرهنگ اسماعیلی افزود: با توجه به عدم وجود اطلاعات کافی در اکانت ساخته شده ، اقدامات فنی و سایبری لازم برای شناسایی متهم صورت پذیرفت که نهایتا منجر به شناسایی متهم شد.

شناسایی مامور قلابی شبکه های اجتماعی موبایلی - شبکه های اجتماعی شهری که فرماندار ندارد 

این مقام انتظامی گفت: متهم به پلیس فتا منتقل شد و طی بازجویی‌ها، ضمن اعتراف به بزه انتسابی اقرار کرد که با توجه به خصومتی که با شاکی داشته، تنها برای انتقام جویی اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز و خلاف واقع علیه وی در شبکه اجتماعی bee talk کرده است.

رئیس پلیس فتا کرمان بیان داشت: با توجه به تکمیل شدن تحقیقات، پرونده متهم به همراه شاکی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

فیلترینگ شبکه های اجتماعی بر عهده کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است  

سرهنگ اسماعیلی هشدار داد: توهین به اشخاص در فضای مجازی جرم است و تبعات قانونی در پی خواهد داشت از این رو مجرمان باید بدانند که هیچ تحرکی از چشم تیزبین پلیس به دور نخواهد ماند.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.