×

بیمه مهریه راهی بازار شد

بیمه مهریه راهی بازار شد

مدیرعمل بیمه ایران از اجرای طرح بیمه مستمری زنان خانه دار با همکاری مرکز امور زنان ریاست جمهوری تا پایان سال خبرداد و گفت بیمه مهریه راهی بازار شد

بیمه-مهریه-راهی-بازار-شد وکیل 

مدیرعمل بیمه ایران از اجرای طرح بیمه مستمری زنان خانه دار با همکاری مرکز امور زنان ریاست جمهوری تا پایان سال خبرداد و گفت: بیمه مهریه راهی بازار شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از مهر، جواد سهامیان مقدم یکی از طرحهای بیمه ای که با همکاری مرکز امور زنان ریاست جمهوری در دست انجام است را بیمه مستمری زنان خانه دار اعلام کرد و گفت: اجرای این بیمه تا پایان سال جاری در دستور کار بیمه ایران قرار دارد. 
 
مدیرعامل بیمه ایران با اعلام اینکه اجرای این طرح در دولت مطرح است، افزود: این طرح در جهت تقویت بنیه خانوارها طراحی شده به این ترتیب که از سن 55 سالگی به بعد زنان خانه دار بیمه مستمری دریافت و تامین معاش خواهند کرد. 
 
وی، یکی دیگر از طرح های بیمه ای که هم اکنون در حال اجرا است را بیمه مهریه اعلام و تصریح کرد: مهریه حقی برای خانم ها و عندالمطالبه است که آقایان باید آن را پرداخت کنند، در حالیکه پرداخت آن در توان ملی برخی از آقایان نیست و گاهی باعث متلاشی شدن زندگی افراد و یا به زندان افتادن برخی از آقایان می شود. 
 
سهامیان مقدم عنوان کرد: بر این اساس، بیمه ای با نرخ بسیار نازلی طراحی شده است که ظرف مدت 10 تا 15 سال مدنظر است و بیمه ایران معادل مهریه ای که مرد نسبت به زن تعهد کرده است را پرداخت می کند. 

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.