×

بازدید مدیر کل پیشگیری سازمان قضایی نیروهای مسلح از بند نظامیان گیلان

بازدید مدیر کل پیشگیری سازمان قضایی نیروهای مسلح از بند نظامیان گیلان

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم و عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیروهای مسلح از بند نظامیان استان گیلان بازدید کرد

بازدید-مدیر-کل-پیشگیری-سازمان-قضایی-نیروهای-مسلح-از-بند-نظامیان-گیلان وکیل 

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم و عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیروهای مسلح از بند نظامیان استان گیلان بازدید کرد.

تدوین پیش نویس آیین نامه آموزش ضابطان قضایی توسط سازمان قضایی نیروهای مسلح - تشکیلات تفصیلی جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح ابلاغ شد - نحوه رسیدگی به شکایات علیه کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح - نشست های قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح 

 حجت‌الاسلام رمضانعلی صالحی در جمع مددجویان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم سازمان قضایی نیروهای مسلح ارتباط نزدیک مسئولان با زندان و زندانیان است.

وی افزود: این ارتباط نزدیک باعث می شود تا با مشکلات زندانیان بیشتر آشنا شده و درصدد رفع آن برآیند و مددجویان نیز از حقوق خود آگاهی یابند.

صالحی گفت: سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی با توجه به توان خود در کنار سازمان قضایی نیروهای مسلح در فراهم آوردن امکانات رفاهی، فرهنگی، ورزشی و علمی گام‌های موثری را برداشته است.

پیشگیری از وقوع جرم مهم ترین دغدغه سازمان قضایی نیروهای مسلح است - تدوین پیش نویس آئین نامه آموزش ضابطان قضایی توسطسازمان قضایی نیروهای مسلح - هدف سازمان قضایی نیروهای مسلح ، کمک به اجرای ماموریت ها است - برنامه های سازمان قضایی نیروهای مسلح برای آموزش و نظارت بر ضابطان 

در پایان، این مقام قضایی با چند تن از مددجویان که به اتهام فرار از خدمت در بازداشت بودند دیدار و جویای دلایل فرار آنان شد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.