×

ازدواج بیمه می شود

ازدواج بیمه می شود

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوان درباره بیمه ازدواج که از هفته آینده آغاز می شود، گفت افزایش آگاهی جوانان و آسان شدن ازدواج از اهداف اجرای این بیمه است

ازدواج-بیمه-می-شود وکیل 

 معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوان درباره بیمه ازدواج ( مقالات مرتبط با ازدواج - سوالات مرتبط با ازدواج ) که از هفته آینده آغاز می شود، گفت: افزایش آگاهی جوانان و آسان شدن ازدواج از اهداف اجرای این بیمه است.

سن ازدواج ، شرایط نکاح ، اقسام نکاح - بررسی میزان تمایل به ازدواج در دختران و پسران - ازدواج در ایران و فرانسه - ازدواج سفید یا سیاه زیستن 

محمد رضا رستمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اشاره به دو چالش جدی در حوزه ازدواج گفت: مهارت ها، توانمند های فردی در ازدواج و مشکلات اقتصادی از جمله اهم مواردی است که ازدواج ها را با چالش مواجه می کند.

وی در ادامه مشاوره و آموزش های پیش و پس از ازدواج را شرایط لازم برای دستیابی به زندگی های درست و پایدار دانست و گفت: بخشی از این بیمه مشاوره های ازدواج را شامل می شود.

افزایش سن ازدواج ، فقر فرهنگی یا فقر اقتصادی  ؟ -  آیا می دانید سن ازدواج چه سنی است ؟ 

معاون وزیر ورزش بخش های دیگری از بیمه ازدواج را در حوزه های مهریه ،جهیزیه و رهن مسکن اعلام کرد و افزود: در این بیمه سعی شده شرایط ازدواج آسان برای جوانان ایجاد شود.

وی همچنین دیگر موارد شامل این بیمه را آموزش پیش از ازدواج ( مقالات مرتبط با ازدواج - سوالات مرتبط با ازدواج ) عنوان کرد.

 80 درصد خانواده ها امکان خرید بیمه ازدواج برای فرزندانشان را دارند

رستمی در خصوص زمان رونمایی بیمه ازدواج گفت: این بیمه تا هفته آینده رونمایی می شود و بر اساس پیش بینی ها 80 درصد خانواده ها امکان خرید این بیمه را برای فرزندانشان دارند.

وی در ادامه افزود: قیمتی که برای بیمه ازدواج در نظر گرفته شده به میزانی است که بیشتر خانواده ها امکان خریداری کردن آن را برای فرزندانشان را دارند.

وی افزود: با راه اندازی این بیمه ازدواج قوام پیدا می کند.

این معاون وزارت ورزش و جوانان افزود: این بیمه در کنار طرح های دیگری همچون کارت اعتباری خرید و وام مسکن امکان پایداری ازدواج ها را میسر می کند.

بررسی بالا بودن سن زنان نسبت به مردان در ازدواج - ازدواج ناموفق به قلب آسیب می زند

رستمی در پایان این گفت و گو با اعلام اینکه سه طرح زیر مجموعه بیمه ازدواج ( مقالات مرتبط با ازدواج - سوالات مرتبط با ازدواج ) قرار است در روز رونمایی این بیمه مشخص شوند، هم چنین گفت: میزان دریافتی برای عضویت در این بیمه متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.