×

زوج های جوان طرفدار محیط زیست معرفی می شوند

زوج های جوان طرفدار محیط زیست معرفی می شوند

معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر تاثیرگذاری جوانان برحفظ محیط زیست، گفت زوج های جوان طرفدار محیط زیست معرفی می شوند

زوج-های-جوان-طرفدار-محیط-زیست-معرفی-می-شوند وکیل 

 معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر تاثیرگذاری جوانان برحفظ محیط‌ زیست ، گفت: زوج های جوان طرفدار محیط زیست معرفی می شوند.

 فقه محیط زیست - حفاظت از محیط زیست ، از قانون تا عمل - روند برخورد قانونی با کارخانه های مخرب محیط زیست - قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست 

محمدرضا رستمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با تاکید بر اهمیت آینده زیست محیطی جهان و تاکیدات رهبرمعظم انقلاب گفت: اکنون همه به دنبال بهبود شرایط زیستی و بهبود محیط زیست هستند.

وی در ادامه صنعت سبز، فیلم سبز، نشر سبز را در راستای حفظ محیط زیست اعلام کرد و افزود: به طور قطع نگرش و شیوه زندگی افراد در حفظ و نابودی محیط زیست تاثیر زیادی دارد.

معاون وزیر ورزش خانواده را عاملی مهم بر فرهنگ سازی برای حفظ محیط زیست دانست و اظهارکرد: جوانان در این امر نقش ویژه ای دارند و می تواند به ترویج فرهنگ و در نتیجه حفظ محیط زیست کمک زیادی کنند.

اما و اگرهای قوانین محیط زیستی - حقوق محیط زیست از منظر قرآن کریم 

وی از توافق سازمان حفاظت محیط زیست با معاونت جوانان وزارت ورزش برای توسعه و ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست خبر داد و گفت: زوج های جوان می توانند با ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست اقدمات بسیار ارزشمندی با هدف بهبود زندگی آیندگان انجام دهند.
وی درباره مفاد این توافقنامه گفت: اختصاص بخشی از هزینه های ازدواج برای کمک به محیط بانان داوطلب، استفاده از کارت های دعوت الکترونیک به جای کارت کاغذی، کاشت نهال در روز ازدواج، پرهیز از مصرف های بی رویه انرژی ( آب و برق) در مراسم ازدواج، استفاده نکردن از ظرف یکبار مصرف که جذب طبیعت نمی شود را از جمله این شاخص ها است.

مولفه های حقوقی محیط زیست سالم - عصر مهدویت و حقوق محیط زیست

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: زوج های جوان می توانند با مستند کردن این موارد در طول 2 سال زندگیشان و ارسال آن به اداره کل جوانان در وزارت ورزش و جوانان به عنوان زوج های طرفدار محیط‌ زیست معرفی شوند.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.