×

قتل زن جوان با تازیانه های متعدد شوهرش

قتل زن جوان با تازیانه های متعدد شوهرش

زن جوانی با تحمل تازیانه‌های متعدد شلنگ گاز توسط شوهرش به قتل رسید

قتل-زن-جوان-با-تازیانه-های-متعدد-شوهرش وکیل 

زن جوانی با تحمل تازیانه‌های متعدد شلنگ گاز توسط شوهرش به قتل ( مقالات مرتبط با قتل - سوالات مرتبط با قتل ) رسید.

روابط میان عدالت کیفری رسمی با ساز و کارهای محلی عدالت ترمیم در قتل های ناموسی - قتل های خانوادگی - بررسی حقوقی قتل های خانوادگی - قاتلان چگونه قصاص می شوند ؟  -  قواعد قتل و قصاص در قانون مجازات اسلامی - قتل عمد شبه عمد و خطای محض - شکوائیه قتل شبه عمد بر اثر بی احتیاطی 

به گزارش خبرنگار قضایی تسنیم؛ ساعت 8 شب سه‌شنبه زنگ مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس تهران به صدا درآمد و زن میانسالی از بدحال بودن یک زن جوان در محدوده کوچه پرده‌فروش‌های خیابان مولوی خبر داد که با اعلام این خبر یک دستگاه آمبولانس به‌همراه کادر اورژانس به محل وقوع اعلام این گزارش اعزام شدند.

بعد از حضور مأموران اورژانس به‌دلیل وخیم بودن حال زن جوان، سریعاً اقدامات درمانی و احیای بیمار صورت گرفت اما به‌دلیل وخامت حال زن جوان 32ساله، وی جان خود را از دست داد.

 در صورتیکه تیراندازی برخلاف مقررات و ضوابط منتهی به قتل گردد موضوع مشمول مقررات قصاص و دیات میباشد - مجازات قتل در نتیجه تیر اندازی چیست ؟ - قتل در فراش 

در منزلی که کادر درمانی مشغول احیای این زن جوان افغانستانی بودند، مرد و زن جوان دیگری نیز حضور داشتند که مرد جوان با دیدن اوضاع وخیم حال همسرش از این محل گریخت.

پس از اعلام مرگ این زن جوان با هماهنگی‌های صورت گرفته، تیمی از مأموران کلانتری 116 مولوی به محل وقوع این اتفاق اعزام شدند و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد زن جوان که سه فرزند نیز دارد، بر اثر ضربات شدید و متعدد "شلنگ گاز" بر قسمت‌های مختلف بدن وی به قتل رسیده است.

با مشخص شدن قتل عمد، تحقیقات از زن دیگری که در این خانه حضور داشت در دستور کار مأموران قرار گرفت و وی به مأموران گفت: من زن برادر، شوهر این مقتول هستم و شوهر این زن ساعتی قبل با من تماس گرفت و از حال وخیم همسر خود خبر داد، من نیز به‌سرعت خودم را به اینجا رساندم و با دیدن حال نامساعد مقتول با مأموران اورژانس تماس گرفتم؛ با حضور مأموران اورژانس و اعلام فوت زن جوان، شوهر او از اینجا فرار کرد.

قتل مورث -   قتل ناشی از اشتباه - قتل های ناموسی

بعد از تشکیل پرونده قتل عمد، سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران در محل وقوع این قتل ( مقالات مرتبط با قتل - سوالات مرتبط با قتل ) حاضر شد و دستور بازداشت متهم این پرونده را صادر کرد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.